Jeg er ganske sikkert på at det er helt normalt.. Det skjer hos meg også.Edit: kjente det liksom i lårene også
Jeg kikket innom november-termingruppa. Håper å følge etter deg om ikke så lenge!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er ganske sikkert på at det er helt normalt.. Det skjer hos meg også.Edit: kjente det liksom i lårene også
Jeg er ganske sikkert på at det er helt normalt.. Det skjer hos meg også.Som om det er major tannverk i lillemage, korsrygg, rumpe og lår. AU! Også går det over litt. Også kommer det litt igjen på slutten.. Sånn var det for meg iallfall..
Jeg kikket innom november-termingruppa. Håper å følge etter deg om ikke så lenge!
Jeg ringte legevakta med miniTakk for svar. Dette føltes mye verre enn murringer, såpass at jeg vurderte å ringe legevaktenAner ikke hvordan rier er, men kan se for meg at de er sånn. Det kom enda en bølge med vondt sånn rundt 4. Sovnet vel rundt 6 og har ikke hatt noe voldsomt vondt siden da. Kun mild murring. Foreløpig ikke tegn til blod, men det kan vel dukke opp etterhvert som eg beveger meg rundt.
trodde jeg skulle dø av magesmerter, men det var "bare" svangerskap som forøvrig forløp normaltJeg ringte legevakta med minivar sånn jeg fant ut at jeg var gravid
trodde jeg skulle dø av magesmerter, men det var "bare" svangerskap som forøvrig forløp normalt
Jepp, men ringte bare første gang. Helt til uke 7 føltes det som om jeg hadde menssmerter minst annenhver dag.Det var betryggende å høre! Hadde du det flere ganger?
Hmm, tok ny test idag, forrige var på torsdag. Ser jo at den er litt sterkere, men den burde vell vært enda sterkere enn det den er, i og med at dette er tester fra dag 1, 2, 3 og 6 :/
Så blir ikke helt klok på det her, og tørr fortsatt ikke melde meg inn i noen termingruppe. Sikkert litt ekstra stressa siden jeg mista sist, men den økningen er ikke veldig god.Vis vedlegget 349197
Takker forsiktig og krysser fingrene❤Fin stigning dette da : ) Gratulerer![]()
Takk : ) Hadde IKM i går, så prøver en på onsdag.
Vet. Men hvilken dpo kommer man oftest i 2 - 3? : )
Har du åpnet din cb? Jeg klarte ikke dy meg og måtte se hvordan mine 1-2strimler så ut, haha
Må ærlig innrømme at jeg åpna før i dag, men kasta det etter å ha sett
Har du bilde av dine? : )
Ja, haha. Har du?
Ser ganske lik ut som din!
Gøyeg aner jo ikke hvor pålitelig det er, men ut fra vm i googling og bilder jeg har funnet er det ihvertfall ikke den svakeste 1-2en
Fant denne:
Og da ligner de jo mer på 2-3, faktisk
Gøyeg aner jo ikke hvor pålitelig det er, men ut fra vm i googling og bilder jeg har funnet er det ihvertfall ikke den svakeste 1-2en
Fant denne:
Og da ligner de jo mer på 2-3, faktisk
https://youtu.be/37VOW5AmbJA
Se her! Da skjønner jeg hvorfor min ble 1 - 2. krysser fingrene for 2 - 3 på onsdag når jeg tenker å ta ny : )
Ja, så den tidligere i dagsynes 1-2 og 2-3 her ser relativt like ut. De sterke strekene er bare hakket sterkere og den svake er sånn sett svak på begge.

Ja, haha. Har du?