❤️ IKM uke 7 ❤️

Andre dag med å våkne tidlig. Skikkelig murringer og urofølelse i kroppen. Fikk 1-2 på digital(noen forventet at jeg kunne få 2-3 sååå det stresser meg jo litt, haha). Synes også strimmelen brukte lengre tid på å få strek i dag, men ser lik ut som den i går når den tørket. Håper ikke det betyr nedgang...

1.bilde er strimmelen etter 2 min(buuu)
2.bilde er strimmel fra i dag og i går(idag nederst)
3.bilde er dagens cb og strimmel

Dette ser jo veldig bra ut :Heartred :Heartred Håper spiren sitter hele veien nå :Heartred
Jeg har aldri testet med strimmeltester etter å ha fått positiv digital. Ingen hensikt å uroe seg selv unødvendig. Vi kan ikke gjøre noe for verken fra eller til, så da er det beste uansett å stresse mindre :Heartred

I morges sank temperaturen med hele 0,4 grader! Tror selv ff sa OMG :hilarious::eek: Og mensverk, sånn type mens-mens og ikke murringer som også kan bety graviditet. Ikke helt venn med kroppen som lar tempen stige sånn før droppet og gir meg ømme pupper typ 13 dpo! :( Mye lureri, men kan ikke akkurat gå til sak mot egen kropp :yuck::grumpy: Så da blir det en pause fra forum på meg, tror jeg. Skal fortsatt prøve, og neste pp skal jeg prøve akupunktur. Skal også kjøpe babyklister. Så får vi se ... Har time til gyn-spesialist senere i vår mtp IVF, så håper det løser seg til slutt.

Lykke til alle sammen :Heartred:Heartred

I morges sank temperaturen med hele 0,4 grader! Tror selv ff sa OMG :hilarious::eek: Og mensverk, sånn type mens-mens og ikke murringer som også kan bety graviditet. Ikke helt venn med kroppen som lar tempen stige sånn før droppet og gir meg ømme pupper typ 13 dpo! :( Mye lureri, men kan ikke akkurat gå til sak mot egen kropp :yuck::grumpy: Så da blir det en pause fra forum på meg, tror jeg. Skal fortsatt prøve, og neste pp skal jeg prøve akupunktur. Skal også kjøpe babyklister. Så får vi se ... Har time til gyn-spesialist senere i vår mtp IVF, så håper det løser seg til slutt.

Lykke til alle sammen :Heartred:Heartred

Lykke til!

Hallo, nevrotiske Phis her igjen!

Beklager hvis uappetittlig spørsmål.
Noen av dere som har vært gravide før kan kanskje svare meg. Har lest og googlet(vet, man ikke burde) og der står det at de fleste opplever hvit tykk utflod som gravid. Jeg blir jo umiddelbart stresset fordi mitt er mer vannete/melkete. Ingen lukt. Ikke sånn voldsomme mengder heller... er dette et dårlig tegn?

Har droppet testing fremover og bare håper blødning holder seg unna.

Noen av dere som har vært gravide før kan kanskje svare meg. Har lest og googlet(vet, man ikke burde) og der står det at de fleste opplever hvit tykk utflod som gravid. Jeg blir jo umiddelbart stresset fordi mitt er mer vannete/melkete. Ingen lukt. Ikke sånn voldsomme mengder heller... er dette et dårlig tegn?

Høres helt normalt ut spør du meg :) Jeg har ikke hatt tykk utflod i begynnelsen av noen av mine graviditeter :) Krysser fingrene for at du ikke begynner å blø. Men blødninger er heller ikke synonymt med at man mister altså. Jeg har blødd både i dette svangerskapet og mitt forrige, uten at det har gått galt :) Håper spiren din holder seg fast :)

Høres helt normalt ut spør du meg :) Jeg har ikke hatt tykk utflod i begynnelsen av noen av mine graviditeter :) Krysser fingrene for at du ikke begynner å blø. Men blødninger er heller ikke synonymt med at man mister altså. Jeg har blødd både i dette svangerskapet og mitt forrige, uten at det har gått galt :) Håper spiren din holder seg fast :)

TAKK!!

Har aldri hatt sånn tykk, hvit utflod noen av gangene jeg var gravid. Men ene gangen hadde jeg veldig vannete. Det var skikkelig ekkelt fordi jeg trodde jeg fikk en plutselig blødning. Det rant liksom ... Så for meg høres det helt normalt ut <3 Hvor mange dpo eller uker er du nå? <3

Jeg hadde tynn utflod gjennom hele svangerskapet, vekslet mellom å være litt melkehvit og mer vannaktig. Det var ikke mye i starten, var vel utover i andre trimester at det økte i mengde. Det du opplever høres heeeeelt normalt ut kjære deg ❤

Jeg har bare hatt mye utflod. Ikke noe veldig tykt, mer kremete, delvis vannete. Mitt beste tips nå er ikke mer google, og gjøre noe som du vet får deg til å spenne av:Heartpink jeg liker å pusle, fargelegge, trene, strikke, danse rundt huset til musikk, ta et varmt bad... det er så mye lettere sagt enn gjort å få tankene over til noe annet, men prøv:angelic:

(Kommer helt sikkert til å være litt nevrotisk selv neste gang jeg får positiv test:hilarious: da trenger jeg at du minner meg på det jeg har sagt til deg hehe)

Jeg har bare hatt mye utflod. Ikke noe veldig tykt, mer kremete, delvis vannete. Mitt beste tips nå er ikke mer google, og gjøre noe som du vet får deg til å spenne av:Heartpink jeg liker å pusle, fargelegge, trene, strikke, danse rundt huset til musikk, ta et varmt bad... det er så mye lettere sagt enn gjort å få tankene over til noe annet, men prøv:angelic:

(Kommer helt sikkert til å være litt nevrotisk selv neste gang jeg får positiv test:hilarious: da trenger jeg at du minner meg på det jeg har sagt til deg hehe)

Tusen takk, vet jeg ikke kan fremprovosere en SA, men jeg har holdt meg i ro nå i tre dager. Burde gå ut og få litt luft og gå meg en god tur, men har en eller annen sperre der som sier hold deg i ro til du er sikker. Må nok ut i løpet av dagen, kjenner jeg på meg. Føler jeg må sjekke det som kommer ut når jeg kjenner det kommer(redd for at det er blod) og kan ikke alkurat grafse ned i trusen ute blant folk, haha.

Tusen takk, vet jeg ikke kan fremprovosere en SA, men jeg har holdt meg i ro nå i tre dager. Burde gå ut og få litt luft og gå meg en god tur, men har en eller annen sperre der som sier hold deg i ro til du er sikker. Må nok ut i løpet av dagen, kjenner jeg på meg. Føler jeg må sjekke det som kommer ut når jeg kjenner det kommer(redd for at det er blod) og kan ikke alkurat grafse ned i trusen ute blant folk, haha.
Det er nok veldig sunt for hele kroppen din at du er ute og lufter deg og gjør ting som gjør deg i godt humør, og som du pleier å gjøre:) kjenner igjen det å lure på om det våte er blod!

I manko på testing i dag klikket det litt for meg så eg demonterte cb digitalen fra i går, haha! Noen som kan relatere? Litt googling sier at man ikke bør åpne de, men fant cb sine egne bilder ifht hvordan de ser ut de ulike ukene. Var heldigvis ikke den svakeste 1-2en på meg i allefall:)

Det er nok veldig sunt for hele kroppen din at du er ute og lufter deg og gjør ting som gjør deg i godt humør, og som du pleier å gjøre:) kjenner igjen det å lure på om det våte er blod!

Gikk meg en tur nå i sted! Gjorde veldig godt! Kom noe vått og ble stresset, men var bare utflod, phew.

Denne gangen var min også vannete, følte nesten jeg tisset på meg av og til..:/

Denne gangen var min også vannete, følte nesten jeg tisset på meg av og til..:/

Ok! Godt å høre! Kan innimellom ligne på utvannet el-slim, hvis du skjønner.

Veldig bekymret nå!
Fikk skikkelige murringer/smerter i livmorområde/korsryggen(menssmerter på anabole steroider!). Typ slik at jeg vrei meg i sengen og ble nesten litt kaldsvett(mulig fordi jeg ble redd). Stod opp igjen litt i desperasjon, tenkte at nå mister jeg, og tok to Paracet og gikk på do. Ble sittende der en god stund. Kom en del nr 2 ut(vanlig konsistens forøvrig). Har gått jevnlig på do de siste dagene så noe magesjau er rimelig utelukket. Foreløpig ingen blod og smertene har avtatt. Håper paraceten kicker inn og forhindrer en evt. ny bølge slik at jeg får sove.. Spørs om ikke jeg står opp til en SA imrn? Eller er det vanlig med denne type smerter? :(((

Vedlegg

• 52CCC996-6179-484E-83F4-F2747D50654D.jpeg
    52CCC996-6179-484E-83F4-F2747D50654D.jpeg
    26,3 KB · Visninger: 103
Last edited:
Back
Topp