❤️ IKM uke 7 ❤️

Tusen takk for svar. Føler meg nevrotisk og sytete her inne. Er 2.gang jeg i såfall er gravid(1.gang SA 5+1 i nov, g-test positiv først på overtid) og har aldri opplevd positiv test før ikm. Er derfor SIKKER på at noe er galt og at tr er rett rundt hjørnet/evt. kjemisk. Kanskje eg burde ta en digital i morgen. Hvor lenge er det vanlig at man fortsetter å teste?
Men Phis, siden du kun har vært gravid en gang tidligere, og testet positiv etter ikm den gangen. Så har du faktisk bare en graviditet å sammenligne med :love7 Kanskje det kun er positivt for deg å teste positiv tidlig? Dette går bra! Skjønner du er stressa med tanke ny SA, men nyt at du har fått kjempe fine positive tester. Du får garantert positiv digital imorgen, da du allerede i går fikk fin strek på en vanlig test med følsomhet på 25 mlU. Gleder meg til å se videre positive tester, og håper at jeg kan følge etter i termingruppe med dere. Er det slik at du får termin tidlig november eller sent oktober? :joyful:

Last edited:
Men Phis, siden du kun har vært gravid en gang tidligere, og testet positiv etter ikm den gangen. Så har du faktisk bare en graviditet å sammenligne med :love7 Kanskje det kun er positivt for deg å teste positiv tidlig? Dette går bra! Skjønner du er stressa med tanke ny SA, men nyt at du har fått kjempe fine positive tester. Du får garantert positiv digital imorgen, da det allerede i går fikk fin strek på en vanlig test med følsomhet på 25 mlU. Gleder meg til å se videre positive tester, og håper at jeg kan følge etter i termingruppe med dere. Er det slik at du får termin tidlig november eller sent oktober? :joyful:

Takk! Skal prøve å heller glede meg enn å stresse. Bekymret er mellomnavnet mitt, haha.

Iflg første dag i forrige mens sier babyverdenappen termin 2.nov, så det kan vel slå begge veier

11dpo, dagens test. Jeg blir så sykt stresset av hele greien. Fulgte bruksanvisning etter punkt og prikke denne gangen. Max 10sek dypp og leste av før 3 min. Blir bare mer bekymret. Det tar ihvertfall 1 min før streken skimtes. Resultatet ser dog like sterkt/svakt ut som i går.. bildet tatt rett før utgangen av 3 min(står reaksjonstid 3 min på testene og at man ikke skal lese av etter 5).
Burde jeg sett en markant økning fra i går til i dag?
Burde streken bli synlig lenge før 1 min er gått?
Det der er en fin rosa strek! Gratulerer :Heartred jeg syns også testene steg sent i starten, men er 4+4 nå 20210218_101331.jpg

14 dpo og ingen tester i hus. Murringer i magen (mye verk utover dagen i går som jeg tenker betyr at den hersens tanta er på vei). Har også fått vonde brystvorter. Tempen gikk opp til 37 blank. Skal vente til mandag, kanskje. Faller tempen de neste dagene er det ikke noe å spekulere i, men holder den seg høy og mensen ikke kommer søn eller man får jeg kjøpe en test. MEN jeg tror løpet er kjørt denne pp også.

Synes også ser antydning til strek, og på testen din i går så jeg ingenting :) Kjenner dog ikke til de testene, så usikker hvor mye de viser skygger. Krysser fingrene for at det er starten på noe :woot:
Takk! Ja jeg håper!! Og krysser alt jeg eier:p Men prøver å ikke ha forhåpninger(selv om det er umulig:wtf:)

Okei, hjelp.

Testene kom. Første bildet er en babyplan tidligtest før 3 min har gått.

Nederste bilde er én vanlig test fra babyplan(svakeste) og en til tidligtest som har lagt 5 min, kanskje mer.

Kan babyplanstrimler tøyse???
Gratulerer!! Gleder meg til å flytte inn på oktober sammen:)

11dpo, dagens test. Jeg blir så sykt stresset av hele greien. Fulgte bruksanvisning etter punkt og prikke denne gangen. Max 10sek dypp og leste av før 3 min. Blir bare mer bekymret. Det tar ihvertfall 1 min før streken skimtes. Resultatet ser dog like sterkt/svakt ut som i går.. bildet tatt rett før utgangen av 3 min(står reaksjonstid 3 min på testene og at man ikke skal lese av etter 5).
Denne er kjempe fin, baby:) ta en annen type test for å få deg til å tro på denne fantastiske nyheten!:)

Sniker fra uke 8 :rolleyes:

Såå stas å se at du har fått strek, er så glad på dine vegne!! :joyful:
Skjønner du er nervøs, men er jo et godt tegn at du fikk strek tidligere denne gangen, det betyr jo høyere HCG-produksjon. Dette kommer til å gå bra! :Heartred

Gratulerer!! Gleder meg til å flytte inn på oktober sammen:)

Livredd for at tr kommer ila de neste dagene uans. Må komme meg over ikm tror eg!

Blir november på meg, tror eg, hvis det blir!

Denne er kjempe fin, baby:) ta en annen type test for å få deg til å tro på denne fantastiske nyheten!:)

Skal kjøpe digital i dag og ta i morgen tidlig:)

Sniker fra uke 8 :rolleyes:

Såå stas å se at du har fått strek, er så glad på dine vegne!! :joyful:
Skjønner du er nervøs, men er jo et godt tegn at du fikk strek tidligere denne gangen, det betyr jo høyere HCG-produksjon. Dette kommer til å gå bra! :Heartred

Takk! Håper det<3

Huff, testet igjen nå i ettermiddag(etter to kaffe og et glass vann) , og nå syns jeg faktisk teststreken er den sterkeste så langt, men skjønner ikke hvordan morgentesten kunne være så negativ... og det er ikke mye tegn til stigning, så tror jeg må legge vekk testene til over helga for ikke å bli sprø
IMG_20210218_131114.jpg

Huff, testet igjen nå i ettermiddag(etter to kaffe og et glass vann) , og nå syns jeg faktisk teststreken er den sterkeste så langt, men skjønner ikke hvordan morgentesten kunne være så negativ... og det er ikke mye tegn til stigning, så tror jeg må legge vekk testene til over helga for ikke å bli sprøVis vedlegget 348902
Synes jeg ser stigning til i dag. Uten tvil den sterkeste av de testene og absolutt positiv :) Hvor mange dpo er du nå? Med første fikk jeg alltid sterkere tester på ettermiddag/kveld enn på morgenen. Så jeg måtte slutte og teste flere ganger til dagen og holde meg til kun kvelden for å ikke bli helt sprø av de svake testene om morgenen :D

Synes jeg ser stigning til i dag. Uten tvil den sterkeste av de testene og absolutt positiv :) Hvor mange dpo er du nå? Med første fikk jeg alltid sterkere tester på ettermiddag/kveld enn på morgenen. Så jeg måtte slutte og teste flere ganger til dagen og holde meg til kun kvelden for å ikke bli helt sprø av de svake testene om morgenen :D

Det er det jeg ikke aner, for hadde kjemisk/sa forrige gang, så har ikke hatt mens siden den blødningen, som var spotting i 7 dager og blødning i 7 dager, men om jeg teller fra dagen det ble skikkelig blødning, så skal jeg være på syklusdag 30 idag i allefall:wacky: Så jeg har virkelig ikke peiling:smiley-ashamed004
Men den aller første testen jeg tok var 15/2 på kvelden, og den var like sterk om ikke sterkere enn morgentest 16/2, så kan jo hende det er det samme hos meg som deg. Heldigvis skal vi på hyttetur med et vennepar i morgen, så da kan jeg legge det hele vekk frem til søndag kveld hvertfall, for er jammen nervepirrende:gen113

Det er det jeg ikke aner, for hadde kjemisk/sa forrige gang, så har ikke hatt mens siden den blødningen, som var spotting i 7 dager og blødning i 7 dager, men om jeg teller fra dagen det ble skikkelig blødning, så skal jeg være på syklusdag 30 idag i allefall:wacky: Så jeg har virkelig ikke peiling:smiley-ashamed004
Men den aller første testen jeg tok var 15/2 på kvelden, og den var like sterk om ikke sterkere enn morgentest 16/2, så kan jo hende det er det samme hos meg som deg. Heldigvis skal vi på hyttetur med et vennepar i morgen, så da kan jeg legge det hele vekk frem til søndag kveld hvertfall, for er jammen nervepirrende:gen113
Leit å høre at du mistet forrige, men da skjønner jeg at det ikke er så lett å vite nøyaktig hvor du er i syklusen. Er jo i grunn ikke så nøye heller, testene er i alle fall positive as of now :woot: Synes det høres ut som en god plan å ta en liten testepause. Når du da kommer hjem igjen på søndag får du nok se tydelig hvilken vei dette går (og jeg håper jo selvsagt at det går rette veien og at du får en tydelig sterk rosa strek :D) Kos deg på hyttetur!

Kjempefin strek :D Du kan forvente en økning etter 48 timer. Så vi krysser fingrene for at den blir enda sterkere imorra :)

Kjempefin strek :D Du kan forvente en økning etter 48 timer. Så vi krysser fingrene for at den blir enda sterkere imorra :)

Takk:)

OM det ikke går vegen; hvor lenge før vil man evt få nedgang/svakere test? Har ikm ila helgen og er redd for at tr plutselig bare dukker opp.

Da har jeg begynt å spotte, så kan bare settes på TR. Lykke til alle andre, og gratulerer så mye til alle dere som har fått positive tester :woot::Heartred

Back
Topp