❤️ IKM uke 7 ❤️

Testen har ikke ligget inntil hverandre mens de ennå var våte? Hørt om noen som har hatt dem liggende inntil hverandre, så fargestoff har smittet fra en test til annen. Men da er det gjerne bare en halv strek... for meg er dette helt klart babystreker!

De tørket hver for seg oppå de respektive pakningene de kom i. Men følte eg holdt de nærmere 20sek nedi, ihvertfall.

Jeg teller når jeg dypper mine tester. Og så å si hver gang jeg har kommet til 10, har urinen trukket seg opp til testområdet;) må du prøve saaaaakte å ta innover deg at vi ikke skal bli terminkompiser;):Heartpink

Tror jeg må ta en digital om noen dager før jeg tør å tro på det. Så får jeg prøve å slappe av..
skulle ønske vi ble terminkompiser❤️

Okei, hjelp.

Testene kom. Første bildet er en babyplan tidligtest før 3 min har gått.

Nederste bilde er én vanlig test fra babyplan(svakeste) og en til tidligtest som har lagt 5 min, kanskje mer.

Kan babyplanstrimler tøyse???
Sniker fra uke 8. Gratulerer så mye Phis!! Disse er uten tvil positive! :nailbiting: :Heartred

Noen som ser noe på denne?
F258AD59-0E49-4EB2-916B-BEAD140F77AD.jpeg

Får bare svake skyggestreker. Men disse testene er vel kjent for det?

Æsj, ser ikke ut som det her går veien gitt. Nå har jeg tatt g test i tre dager, og de har ikke blitt sterkere, den siste var heller svakere. Det var det samme som skjedde sist og, bare at da var det over ikm dato og ikke før

Der begynte jeg å blø. Så de strekene jeg fikk på Babyplan sine tester var bare tull.. :mad: Neste gang bruker jeg et annet merke.

IKM (og 12 dpo) i dag i følge FF. Men ennå ikke begynt å spotte... Har ikke testet i dag, men fikk blenda tester i går, så mistenker vel egentlig at EL var litt senere enn det appen sier bare. Tar ny test i morgen dersom jeg ikke begynner å spotte nå i løpet av dagen :)

Der begynte jeg å blø. Så de strekene jeg fikk på Babyplan sine tester var bare tull.. :mad: Neste gang bruker jeg et annet merke.

Åneeei! Babyplan jeg også bruker:(

Æsj, ser ikke ut som det her går veien gitt. Nå har jeg tatt g test i tre dager, og de har ikke blitt sterkere, den siste var heller svakere. Det var det samme som skjedde sist og, bare at da var det over ikm dato og ikke før

Hvor mange dpo?

11dpo, dagens test. Jeg blir så sykt stresset av hele greien. Fulgte bruksanvisning etter punkt og prikke denne gangen. Max 10sek dypp og leste av før 3 min. Blir bare mer bekymret. Det tar ihvertfall 1 min før streken skimtes. Resultatet ser dog like sterkt/svakt ut som i går.. bildet tatt rett før utgangen av 3 min(står reaksjonstid 3 min på testene og at man ikke skal lese av etter 5).
Burde jeg sett en markant økning fra i går til i dag?
Burde streken bli synlig lenge før 1 min er gått?

Vedlegg

• 6F882C62-972B-4C90-A7A1-5A2C74F94D63.jpeg
    6F882C62-972B-4C90-A7A1-5A2C74F94D63.jpeg
    22,1 KB · Visninger: 158
11dpo, dagens test. Jeg blir så sykt stresset av hele greien. Fulgte bruksanvisning etter punkt og prikke denne gangen. Max 10sek dypp og leste av før 3 min. Blir bare mer bekymret. Det tar ihvertfall 1 min før streken skimtes. Resultatet ser dog like sterkt/svakt ut som i går.. bildet tatt rett før utgangen av 3 min(står reaksjonstid 3 min på testene og at man ikke skal lese av etter 5).
Synes dette er en kjempefin strek for å være 11 dpo :) Husk at hcg bruker ca 48 timer på å doble seg, så med tanke på at det var første dag med strek på testen i går, vil jeg tro at du først ser en tydelig økning i morgen. Krysser fingrene for at spiren klamrer seg godt fast der inne, men enn så lenge er du gravid :Heartred

Noen som ser noe på denne?
Vis vedlegget 348868
Får bare svake skyggestreker. Men disse testene er vel kjent for det?
Synes også ser antydning til strek, og på testen din i går så jeg ingenting :) Kjenner dog ikke til de testene, så usikker hvor mye de viser skygger. Krysser fingrene for at det er starten på noe :woot:

Sniker her:angelic: må bare si at det er helt vanlig at streken ikke kommer med en gang så tidlig. Var samme med meg før ikm. Det et fortsatt en fin og rosa strek. Etter hvert som hcg stiger vil streken komme med en gang og bli sterkere. Gratulerer, du e gravid:dummy: må også bare kommentere at tidligtestene har dårligere fargestoff en vanlig fra babyplan. Jeg har alltid fått sterkere strek på vanlig.

Sniker her:angelic: må bare si at det er helt vanlig at streken ikke kommer med en gang så tidlig. Var samme med meg før ikm. Det et fortsatt en fin og rosa strek. Etter hvert som hcg stiger vil streken komme med en gang og bli sterkere. Gratulerer, du e gravid:dummy: må også bare kommentere at tidligtestene har dårligere fargestoff en vanlig fra babyplan. Jeg har alltid fått sterkere strek på vanlig.

Tusen takk for svar. Føler meg nevrotisk og sytete her inne. Er 2.gang jeg i såfall er gravid(1.gang SA 5+1 i nov, g-test positiv først på overtid) og har aldri opplevd positiv test før ikm. Er derfor SIKKER på at noe er galt og at tr er rett rundt hjørnet/evt. kjemisk. Kanskje eg burde ta en digital i morgen. Hvor lenge er det vanlig at man fortsetter å teste?

Synes dette er en kjempefin strek for å være 11 dpo :) Husk at hcg bruker ca 48 timer på å doble seg, så med tanke på at det var første dag med strek på testen i går, vil jeg tro at du først ser en tydelig økning i morgen. Krysser fingrene for at spiren klamrer seg godt fast der inne, men enn så lenge er du gravid :Heartred

Tusen takk! Beklager nevrotisismen:(
Håper så sykt at det holder denne gangen. Har aldri opplevd positiv test FØR ikm heller, så blir helt løk i hodet.

Tusen takk for svar. Føler meg nevrotisk og sytete her inne. Er 2.gang jeg i såfall er gravid(1.gang SA 5+1 i nov, g-test positiv først på overtid) og har aldri opplevd positiv test før ikm. Er derfor SIKKER på at noe er galt og at tr er rett rundt hjørnet/evt. kjemisk. Kanskje eg burde ta en digital i morgen. Hvor lenge er det vanlig at man fortsetter å teste?

jeg tenkte samme tankene etter min MA i høst.. er nå gravid 4+4 i dag og fikk strek 10dpo. Har testet hver dag siden for å se at strekene øker i styrke:angelic: det synes jeg er betryggende hvertfall.. er ikke så lett å slappe av når man har mistet..

Back
Topp