❤️ IKM uke 7 ❤️

Veeet jeg er nevrotisk! Men er så redd for å våkne til tr i morgen på dag 28 så tok en ny tidligstrimmel. Var jo veldig utvannet urin då, så vet ikke hvor representativ den er. Burde den være sterk? Den er heldigvis ikke svakere enn den i dag tidlig, i allefall. Ellers oppførte den seg likt som den i dag tidlig mtp at det gikk godt over minuttet før streken ble synlig.

Øverste er fra i dag tidlig, nederste fra nå i sted.

(Har ellers fått en ny blodåre på venstre areola??
er det et godt tegn?

Beklager spam, men nervene er i høyspenn.

Vedlegg

• 4C3A75E6-1954-42C0-96FB-0808A4D1FDC9.jpeg
    4C3A75E6-1954-42C0-96FB-0808A4D1FDC9.jpeg
    20,5 KB · Visninger: 146
Veeet jeg er nevrotisk! Men er så redd for å våkne til tr i morgen på dag 28 så tok en ny tidligstrimmel. Var jo veldig utvannet urin då, så vet ikke hvor representativ den er. Burde den være sterk? Den er heldigvis ikke svakere enn den i dag tidlig, i allefall. Ellers oppførte den seg likt som den i dag tidlig mtp at det gikk godt over minuttet før streken ble synlig.

er det et godt tegn?

Super sterke fine tester! Tipper du får 2-3 på digital ❤ ingen sjans at du får mensen i måro, du er absolutt gravid og kroppen din prøver å fortelle deg det :talk017
Bekymring vil aldri gjer deg noko godt, men bruk dei verktøya du har for å slippe bekymring. Om du trenger å teste for å unngå bekymring så gjer det, men om testene og analyse av kvar test osv er det som skaper bekymring så legg det vekk ❤ akkuratt nå er du gravid, og babyen din utvikler seg heilt ekstremt for kvar dag som går! Logg deg inn på ein gravidapp og nyt det faktumet at du er gravid, velg å ta med deg alt det positive :)

Super sterke fine tester! Tipper du får 2-3 på digital ❤ ingen sjans at du får mensen i måro, du er absolutt gravid og kroppen din prøver å fortelle deg det :talk017
Bekymring vil aldri gjer deg noko godt, men bruk dei verktøya du har for å slippe bekymring. Om du trenger å teste for å unngå bekymring så gjer det, men om testene og analyse av kvar test osv er det som skaper bekymring så legg det vekk ❤ akkuratt nå er du gravid, og babyen din utvikler seg heilt ekstremt for kvar dag som går! Logg deg inn på ein gravidapp og nyt det faktumet at du er gravid, velg å ta med deg alt det positive :)

Hei! Husker deg fra en tidligere ikm-gruppe!
Tusen takk for gode ord:HeartbigredSkal gjøre mitt ytterste for å ta det med meg, samt prøve å roe ned i helgen. Vet det er utenfor min makt, uansett, men desto større kontrollbehov:banghead:

Andre dag med å våkne tidlig. Skikkelig murringer og urofølelse i kroppen. Fikk 1-2 på digital(noen forventet at jeg kunne få 2-3 sååå det stresser meg jo litt, haha). Synes også strimmelen brukte lengre tid på å få strek i dag, men ser lik ut som den i går når den tørket. Håper ikke det betyr nedgang...

1.bilde er strimmelen etter 2 min(buuu)
2.bilde er strimmel fra i dag og i går(idag nederst)
3.bilde er dagens cb og strimmel

Vedlegg

• E33C0EE4-D689-4791-9C51-6FCE97A87F06.jpeg
    E33C0EE4-D689-4791-9C51-6FCE97A87F06.jpeg
    28,6 KB · Visninger: 143
  • A5EEA4D6-5C0A-487C-ABC5-E64A611BBC65.jpeg
    A5EEA4D6-5C0A-487C-ABC5-E64A611BBC65.jpeg
    22,8 KB · Visninger: 143
  • 388E8E34-658C-4A25-BAFE-561C30FCE252.jpeg
    388E8E34-658C-4A25-BAFE-561C30FCE252.jpeg
    13,1 KB · Visninger: 139
Andre dag med å våkne tidlig. Skikkelig murringer og urofølelse i kroppen. Fikk 1-2 på digital(noen forventet at jeg kunne få 2-3 sååå det stresser meg jo litt, haha). Synes også strimmelen brukte lengre tid på å få strek i dag, men ser lik ut som den i går når den tørket. Håper ikke det betyr nedgang...

Jeg fikk også 1-2 på digital når jeg testet på onsdag (11-12 dpo). Det betyr at vi er 3-4 uker på vei. Jeg tror det blir helt riktig for oss begge.

Gratulerer så mye forresten :Heartred

Jeg fikk også 1-2 på digital når jeg testet på onsdag (11-12 dpo). Det betyr at vi er 3-4 uker på vei. Jeg tror det blir helt riktig for oss begge.

Gratulerer så mye forresten :Heartred

Takk for svar! Er jo sånn sett uansett bare 12 dager siden el så 2-3 uker siden unnfangelse no hadde vel vært litt heftig, haha.

Gratulerer til deg også!

Oktober på deg da? Iflg app 2.nov her.

Flotte tester :) Tror du vil se en økning om du sammenligner testen fra for 2 dager siden med den fra i dag, eller?

Takk for svar! Er jo sånn sett uansett bare 12 dager siden el så 2-3 uker siden unnfangelse no hadde vel vært litt heftig, haha.

Gratulerer til deg også!

Oktober på deg da? Iflg app 2.nov her.

Litt heftig ja! Jeg har en digital test igjen som jeg tenker å ta tirsdag eller onsdag neste uke, regner med å få 2-3 på den.

Tusen takk! jeg har foreløpig 29. oktober, så det kan gå begge veier :joyful:

I dag fikk jeg bare blank test;
E28C9CB8-E8B4-494A-A5AC-6B7A6DA48D03.jpeg

Så da har jeg ikke så mye håp igjen. Dette var heller ikke et offisielt forsøk,så får prøve å ikke ta det så tungt. Så får vi gønne på fra april av:happy:

Flotte tester :) Tror du vil se en økning om du sammenligner testen fra for 2 dager siden med den fra i dag, eller?

Ikke nevneverdig, dessverre...

Vedlegg

• 4F977328-0B74-4555-BD94-33C31197BBE9.jpeg
    4F977328-0B74-4555-BD94-33C31197BBE9.jpeg
    11,8 KB · Visninger: 128
Ikke nevneverdig, dessverre...
Synes den er litt sterkere ;) Og så sies det vel også at man ikke kan stole på styrken av streken for å avgjøre hcg økningen. Har du mulighet til å ta en blodprøve i dag og f.eks. mandag for å se den faktiske økningen? Skjønner så veldig godt bekymringene dine, og det er så mye lettere å si "bare slapp av nyt det, du er gravid" (for det er du jo ;)) enn å faktisk gjøre det når man er der. Men realiteten er jo også at man dessverre ikke får gjort så mye fra eller til. Sender deg en god klem og håper at spiren sitter hele veien :Heartred

Spennende å se dere som har blitt gravide :Heartred Jeg tenkte å droppe ut av forumet for en periode, men det klarte jeg ikke. Er 15 dpo og får bare vondere pupper, har lette murringer og tempen er stabil høy. I de andre pp jeg har tempet har den nå sunket, både da tr kom 15 og 18 dpo. Så litt spent på morgendagens temp. Men tror jeg bare kjøper en test i dag siden det er helg. For er den blenda som jeg tror, skal jeg unne meg et glass vin, kanskje?
7F17AD01-0B99-42DF-B613-D48CDCC391D3.jpeg

Synes den er litt sterkere ;) Og så sies det vel også at man ikke kan stole på styrken av streken for å avgjøre hcg økningen. Har du mulighet til å ta en blodprøve i dag og f.eks. mandag for å se den faktiske økningen? Skjønner så veldig godt bekymringene dine, og det er så mye lettere å si "bare slapp av nyt det, du er gravid" (for det er du jo ;)) enn å faktisk gjøre det når man er der. Men realiteten er jo også at man dessverre ikke får gjort så mye fra eller til. Sender deg en god klem og håper at spiren sitter hele veien :Heartred

Takk, syns egentlig 10-12dpo så langt ser veldig likt ut. Kanskje eg kan gå over til ‘vanlig’ strimmel og gi meg med tidligtesten og se hva som skjer(griper etter halmstrå). Skal se om jeg klarer å drikke lite og få tatt noen strimler om noen timer.

Vedlegg

• 9D285474-C9A3-4004-BECA-F4529BA26C49.jpeg
    9D285474-C9A3-4004-BECA-F4529BA26C49.jpeg
    13,3 KB · Visninger: 113
Spennende å se dere som har blitt gravide :Heartred Jeg tenkte å droppe ut av forumet for en periode, men det klarte jeg ikke. Er 15 dpo og får bare vondere pupper, har lette murringer og tempen er stabil høy. I de andre pp jeg har tempet har den nå sunket, både da tr kom 15 og 18 dpo. Så litt spent på morgendagens temp. Men tror jeg bare kjøper en test i dag siden det er helg. For er den blenda som jeg tror, skal jeg unne meg et glass vin, kanskje? Vis vedlegget 348985

Spennende! Kjøp 2 tester. Blenda idag: drikk vin og ta ny test på søndag:)

Har sendt melding til fastlegen:)

er det et godt tegn?

Kjempefine streker :D de øker jo helt klart i styrke! Gratulerer med spire i magen!

Takk, syns egentlig 10-12dpo så langt ser veldig likt ut. Kanskje eg kan gå over til ‘vanlig’ strimmel og gi meg med tidligtesten og se hva som skjer(griper etter halmstrå). Skal se om jeg klarer å drikke lite og få tatt noen strimler om noen timer.
Du er gravid, det er ingen tvil og ingenting ser rart ut med testene dine. Hvis du venter på en myyye sterkere strek tror jeg du må vente en uke før du tester igjen. Men digital er vel nesten det tydeligste svaret man kan få og den har du :cat:

Hvis det er litt vanskelig å senke skuldrene så kan man kanskje kontakte fastlege og be om en prat? Teste hcg så du kan få sjekke at det stiger og ser bra ut ifht verdiene? :)

Jeg syns det er litt forskjell på 10 og 12 :happy: og dessuten syns jeg din 10 dpo er sterkere enn de jeg hadde!

Min erfaring med babyplan sine strimler var faktisk at strekene ble sterkere med de vanlige testene :) Så det burde du prøve! Men jeg syns uansett at det er en bra stigning på testene dine. Tror du bare skal prøve å slappe av :Heartred:love7

Back
Topp