❤️ IKM uke 7 ❤️

Testene mine har ennå ikke kommet..
Sparte på litt morgenurin, men om ikke de kommer før jeg må dra på jobb så kaster jeg det og venter til i morgen. Tok i ren desperasjon en el-strimmel oppi og den var negativ sååå, ikkje vet eg.

Okei, hjelp.

Testene kom. Første bildet er en babyplan tidligtest før 3 min har gått.

Nederste bilde er én vanlig test fra babyplan(svakeste) og en til tidligtest som har lagt 5 min, kanskje mer.

Kan babyplanstrimler tøyse???

Vedlegg

• D78E8A0B-151A-4372-8D6D-31954D3A6471.jpeg
    D78E8A0B-151A-4372-8D6D-31954D3A6471.jpeg
    13,3 KB · Visninger: 188
  • 365E3508-6B37-46D6-BE21-4808E00C77DD.jpeg
    365E3508-6B37-46D6-BE21-4808E00C77DD.jpeg
    29,9 KB · Visninger: 186
Okei, hjelp.

Nederste bilde er én vanlig test fra babyplan(svakeste) og en til tidligtest som har lagt 5 min, kanskje mer.

For meg ser de positive ut :D

Angivelig 12 dpo, og blenda tester... så regner med og HÅPER(!!!!!) tanta kommer på fredag.. lei av eviglang syklus etter pilleslutt:hungover: kommer tanta på fredag har syklusen vært på 50 dager...:meh:

Okei, hjelp.

Gratulerer, du er gravid du ❤

Gratulerer, du er gravid du ❤

Tror du?? Er livredd for å få falske forhåpninger!
Og om jeg er, er det noe jeg kan gjøre for å forebygge/unngå SA? Har kun vært gravid én gang før og da mistet jeg i uke 5. Livredd for at det skal skje igjen.

Tror du?? Er livredd for å få falske forhåpninger!
Og om jeg er, er det noe jeg kan gjøre for å forebygge/unngå SA? Har kun vært gravid én gang før og da mistet jeg i uke 5. Livredd for at det skal skje igjen.

Helt klart! :D Hvor mange dpo? Du kan dessverre ikke gjøre noe annet enn å ta vare på deg selv ❤

Helt klart! :D Hvor mange dpo? Du kan dessverre ikke gjøre noe annet enn å ta vare på deg selv ❤

10dpo, antakelig. Flytter inn i en hule jeg da, frem til uke 12. Takk for svar❤️

10dpo, antakelig. Flytter inn i en hule jeg da, frem til uke 12. Takk for svar❤️

Da syns jeg testene dine ser kjempebra ut :D Ta en dag av gangen, og prøv å tenke at de aller fleste graviditeter fører til baby til slutt ❤

Okei, hjelp.

Oi, så gøy! Disse er absolutt positive, du er graviiiid :woot: Krysser alt jeg har for at spiren sitter hele veien :Heartred

Okei, hjelp.

Ja de kan tøyse, men tviler på at dine der er tøysete! :D ser veldig positive ut!

Okei, hjelp.

Ååå disse er jo positive! Gratulerer så masse :Heartred

Okei, hjelp.

Omg de er jo positive jo!! Og så er det jo før mensen! Med tanke på at du sist ikke fikk strek før etter IKM, som førte til SA/kjemisk, så ville jeg sagt at disse var klart positive og et meget godt tegn på gode HCG verdier!:woot:

Ååå disse er jo positive! Gratulerer så masse :Heartred

Takk! Men kjenner jeg ikke klarer å stole på det ennå.. tok jo nærmere 2-3 min før den svake streken kom. Skal teste igjen i kveld, evt. vente til imrn:)

Sitter her på jobb og sliter med å tro på testene og vrir og vender på alle mulige grunner til at de er falske! SÅ kom eg på: er det maxtid man skal dyppe?? Jeg holdt de nedi til jeg så det begynte å trekke oppover og antakelig mer enn 10 sek! Kan det ha noe å si? Kan det derfor tenkes at det kan være falsk positiv?

Sitter her på jobb og sliter med å tro på testene og vrir og vender på alle mulige grunner til at de er falske! SÅ kom eg på: er det maxtid man skal dyppe?? Jeg holdt de nedi til jeg så det begynte å trekke oppover og antakelig mer enn 10 sek! Kan det ha noe å si? Kan det derfor tenkes at det kan være falsk positiv?
Jeg teller når jeg dypper mine tester. Og så å si hver gang jeg har kommet til 10, har urinen trukket seg opp til testområdet;) må du prøve saaaaakte å ta innover deg at vi ikke skal bli terminkompiser;):Heartpink

Testen har ikke ligget inntil hverandre mens de ennå var våte? Hørt om noen som har hatt dem liggende inntil hverandre, så fargestoff har smittet fra en test til annen. Men da er det gjerne bare en halv strek... for meg er dette helt klart babystreker!

Back
Topp