Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For meg ser de positive utOkei, hjelp.
Testene kom. Første bildet er en babyplan tidligtest før 3 min har gått.
Nederste bilde er én vanlig test fra babyplan(svakeste) og en til tidligtest som har lagt 5 min, kanskje mer.
Kan babyplanstrimler tøyse???
Okei, hjelp.
Nederste bilde er én vanlig test fra babyplan(svakeste) og en til tidligtest som har lagt 5 min, kanskje mer.
Gratulerer, du er gravid du ❤
Tror du?? Er livredd for å få falske forhåpninger!
Og om jeg er, er det noe jeg kan gjøre for å forebygge/unngå SA? Har kun vært gravid én gang før og da mistet jeg i uke 5. Livredd for at det skal skje igjen.
Helt klart! Hvor mange dpo? Du kan dessverre ikke gjøre noe annet enn å ta vare på deg selv ❤
10dpo, antakelig. Flytter inn i en hule jeg da, frem til uke 12. Takk for svar
Oi, så gøy! Disse er absolutt positive, du er graviiiid Krysser alt jeg har for at spiren sitter hele veienOkei, hjelp.
Ja de kan tøyse, men tviler på at dine der er tøysete! ser veldig positive ut!Okei, hjelp.
Okei, hjelp.
Omg de er jo positive jo!! Og så er det jo før mensen! Med tanke på at du sist ikke fikk strek før etter IKM, som førte til SA/kjemisk, så ville jeg sagt at disse var klart positive og et meget godt tegn på gode HCG verdier!Okei, hjelp.
Okei, hjelp.
Ååå disse er jo positive! Gratulerer så masse
Jeg teller når jeg dypper mine tester. Og så å si hver gang jeg har kommet til 10, har urinen trukket seg opp til testområdet må du prøve saaaaakte å ta innover deg at vi ikke skal bli terminkompiserSitter her på jobb og sliter med å tro på testene og vrir og vender på alle mulige grunner til at de er falske! SÅ kom eg på: er det maxtid man skal dyppe?? Jeg holdt de nedi til jeg så det begynte å trekke oppover og antakelig mer enn 10 sek! Kan det ha noe å si? Kan det derfor tenkes at det kan være falsk positiv?
Testen har ikke ligget inntil hverandre mens de ennå var våte? Hørt om noen som har hatt dem liggende inntil hverandre, så fargestoff har smittet fra en test til annen. Men da er det gjerne bare en halv strek... for meg er dette helt klart babystreker!Sitter her på jobb og sliter med å tro på testene og vrir og vender på alle mulige grunner til at de er falske! SÅ kom eg på: er det maxtid man skal dyppe?? Jeg holdt de nedi til jeg så det begynte å trekke oppover og antakelig mer enn 10 sek! Kan det ha noe å si? Kan det derfor tenkes at det kan være falsk positiv?