❤️ IKM uke 7 ❤️

Min var mye svakere, dessverre. Så din nærmer seg nok 2-3❤️

Ser den er litt svakere, men er fortsatt veldig fin til å være 1-2! Hvor mange dpo er du?:)

Var eg som sa at du sikkert fekk 2-3 på digital ;)

Ååå, stemmer! Haha. Ja, du var kanskje ikke så langt unna:hilarious: har jo ikke testet noe siden den testen/fredag, så umulig å vite hva som er ståa nett no. Lyst å tippe en gang til? Haha. Please vær synsk og se for deg meg 9mnd på vei!

Ååå, stemmer! Haha. Ja, du var kanskje ikke så langt unna:hilarious: har jo ikke testet noe siden den testen/fredag, så umulig å vite hva som er ståa nett no. Lyst å tippe en gang til? Haha. Please vær synsk og se for deg meg 9mnd på vei!

Utifra strimmelen du delte så såg den ut som ein 2-3, iallefall ikkje langt ifra, så du er iallefall 2-3 nå, uten tvil :) synsk er eg nok ikkje, men har veldig tru og håp for at dette er terminbaby ❤:smiley-angelic001

Utifra strimmelen du delte så såg den ut som ein 2-3, iallefall ikkje langt ifra, så du er iallefall 2-3 nå, uten tvil :) synsk er eg nok ikkje, men har veldig tru og håp for at dette er terminbaby ❤:smiley-angelic001

Tru og håp bør holde! Takk:)

Veldig kvalm, trøtt, store brystvorter, stikker i magen med jevne mellomrom, matlyst (noe godt), kviser, forandring på hud og hår, hemorider.

Enn du?:happy::happy:

Det mest påfallende i starten var vel egentlig at jeg var trøtt, samt mer oppstemt enn irritabel i dagene før ikm pluss trøtthet. Trøtten har har avtatt litt og ømme boobs har økt:) Antydning til uggen innimellom. Tidvis dårlig matlyst. Og murring, særlig på natt(med mindre det bare er luft, haha)

15dpo

Da kan man kanskje begynne å slappe litt av!
Klarte ikke vente til onsdag, haha

Milepæl: aldri fått 2-3 i hele mitt liv, woop!
(Med SAen sist testet eg ikke igjen etter positiv test og tenkte ikke tanken på at eg kunne miste, måtte også noen dager over ikm før jeg fikk 1-2 den gang)

Vedlegg

• 1D017296-B78B-4515-A76D-4220513606E6.jpeg
    1D017296-B78B-4515-A76D-4220513606E6.jpeg
    25 KB · Visninger: 129

Vedlegg

• 9DAADC1E-E0C7-4218-9E06-C63D0BCC9E3C.jpeg
    9DAADC1E-E0C7-4218-9E06-C63D0BCC9E3C.jpeg
    25 KB · Visninger: 94
15dpo

Da kan man kanskje begynne å slappe litt av!
Klarte ikke vente til onsdag, haha

Milepæl: aldri fått 2-3 i hele mitt liv, woop!
(Med SAen sist testet eg ikke igjen etter positiv test og tenkte ikke tanken på at eg kunne miste, måtte også noen dager over ikm før jeg fikk 1-2 den gang)

Sniker fra uke 8 og sier Gratulerer sååå mye! :Heartred

Litt teit spørsmål kanskje, men noen som har opplevd SA, blitt gravid igjen og hatt sex uten problem tidlig i svangerskapet?

Når jeg mistet sist begynte det med brun spotting morgenen etter sex. Føler litt på ‘brent barn, skyr ilden’ her. Finner ulike ‘fasiter’ ved å Google. Fastlegen min sa at det var urelatert og at det bare var tilfeldig at vi hadde sex dagen før blødningene/SAen begynte. Reeedd. Har ikke hatt sex siden vi fant ut av graviditeten..

Litt teit spørsmål kanskje, men noen som har opplevd SA, blitt gravid igjen og hatt sex uten problem tidlig i svangerskapet?

Når jeg mistet sist begynte det med brun spotting morgenen etter sex. Føler litt på ‘brent barn, skyr ilden’ her. Finner ulike ‘fasiter’ ved å Google. Fastlegen min sa at det var urelatert og at det bare var tilfeldig at vi hadde sex dagen før blødningene/SAen begynte. Reeedd. Har ikke hatt sex siden vi fant ut av graviditeten..

Menneskehjernen fungerer slik at ein koble hendelser mot kvarandre, sjølv om dei er heilt uavhengige. Første gang eg mista var det under ein håndballkamp, kom meg ikkje på banen igjen på fleire mnd, syns det var kjempe ubehagelig og veldig vondt.. selvfølgelig heilt tilfeldig, men det var det eg trengte, å holde meg vekke altså :)
Når me mista i sein ma (uke 18) var siste gang eg kjente veldig tydelig romstrering under sex litt før (hadde fantomspark heile veien til OUL), det var kjempevondt å komme seg gjennom i begynnelsen og eg følte skyldfølelse. Heldigvis blei eg satt fri fra dei tankane kjapt.
Så tenker at dersom du er redd så er det ingen fare å holde seg litt vekke og skjerme følelsene litt, men prøv å overbevis deg sjølv om at sex absolutt ikkje kan framprovosere abort ❤

Jeg blir så sliten av det her, spotter idag og, og idag var det rødt, men ikke knallrødt, og kun ved en annledning, samtidig som testen var sterkere i dag morges enn i går kveld. Er liksom så bombesikker på at det blie samme utfall som forrige mnd. Var så lett med lillemor, for hun kom som en overraskelse på første mulige sjanse vi hadde, så hadde nok litt blåøyd forventa at det skulle vært lettere...
20210222_071735.jpg

Back
Topp