Min var mye svakere, dessverre. Så din nærmer seg nok 2-3
Ser den er litt svakere, men er fortsatt veldig fin til å være 1-2! Hvor mange dpo er du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min var mye svakere, dessverre. Så din nærmer seg nok 2-3
Ser den er litt svakere, men er fortsatt veldig fin til å være 1-2! Hvor mange dpo er du?
Den ble tatt 14 DPO.
Ventet mensen i går. Den har ikke kommet enda.
Ja, haha. Har du?
Til mitt forsvar er den jaggu ikkje langt vekke fra 2-3
Nå vet jeg ikke om jeg henger med, haha
Var eg som sa at du sikkert fekk 2-3 på digital
Ååå, stemmer! Haha. Ja, du var kanskje ikke så langt unna har jo ikke testet noe siden den testen/fredag, så umulig å vite hva som er ståa nett no. Lyst å tippe en gang til? Haha. Please vær synsk og se for deg meg 9mnd på vei!
Utifra strimmelen du delte så såg den ut som ein 2-3, iallefall ikkje langt ifra, så du er iallefall 2-3 nå, uten tvil synsk er eg nok ikkje, men har veldig tru og håp for at dette er terminbaby ❤
Så gøy spennende! Andre symptomer?
Veldig kvalm, trøtt, store brystvorter, stikker i magen med jevne mellomrom, matlyst (noe godt), kviser, forandring på hud og hår, hemorider.
Enn du?
Utifra strimmelen du delte så såg den ut som ein 2-3, iallefall ikkje langt ifra, så du er iallefall 2-3 nå, uten tvil synsk er eg nok ikkje, men har veldig tru og håp for at dette er terminbaby ❤
Woohoo
Gratulera med stor milepæl ❤
15dpo
Da kan man kanskje begynne å slappe litt av!
Klarte ikke vente til onsdag, haha
Milepæl: aldri fått 2-3 i hele mitt liv, woop!
(Med SAen sist testet eg ikke igjen etter positiv test og tenkte ikke tanken på at eg kunne miste, måtte også noen dager over ikm før jeg fikk 1-2 den gang)
Litt teit spørsmål kanskje, men noen som har opplevd SA, blitt gravid igjen og hatt sex uten problem tidlig i svangerskapet?
Når jeg mistet sist begynte det med brun spotting morgenen etter sex. Føler litt på ‘brent barn, skyr ilden’ her. Finner ulike ‘fasiter’ ved å Google. Fastlegen min sa at det var urelatert og at det bare var tilfeldig at vi hadde sex dagen før blødningene/SAen begynte. Reeedd. Har ikke hatt sex siden vi fant ut av graviditeten..