❤️ IKM uke 7 ❤️

Vet mange sier de kan kjenne/føle det, men tror egentlig man fysiologisk sett ikke kan det. Korrigerer meg dere andre om jeg tar feil.
Den gangen jeg ble gravid hadde jeg ingen symptomer annet enn litt murring når jeg kom på ikm-overtid:)

Kan ikke si jeg har kjent at egget har festet seg, jeg heller, egentlig. De tidlige symptomene hos meg har nok kommet etter festingen og når hcg har begynt å stige. Ulike symptomer for hver gang. Men en brå kvalme 7-8 dpo kan være en indikator for meg at noe er på gang. Første graviditeten skjedde det i en parkeringshall og trodde jeg skulle kaste opp. Kjøpte en test men den var blenda. Så ga det seg og jeg fikk menskramper av en annen verden. Kjøpte ny test og den var også blenda. Testet ikke da før 12 dpo bare fordi det var julaften, for hadde fremdeles syke menssmerter, svimte nesten av og vætte ut alt sengetøyet av svette. Da testet jeg positivt 12 dpo på julaften. Ble dessverre en MA i uke 12. Men neste graviditet igjen ble jeg kvalm plutselig ca samme tid. Og jeg tenkte at her er noe på gang. Testet ikke svakt positivt før mye senere og digitalt 17 dpo! Men ble en SA. Da hadde jeg bare en runde med kramper ca 8-9 dpo og ellers bare lette murringer og vekselsvis kvalme fra ca 8 dpo.

Noen som skjønner hva kroppen driver med her? Maks forvirra :( har jeg hatt el? I så fall når? Var aksjer i går (cd 24) for sent?
Jeg sover ikke så godt for tida, så stoler sånn middels minus på tempinga...

Vedlegg

• 8748B6DE-9940-42DE-9A9A-80486E9C67DC.jpeg
    8748B6DE-9940-42DE-9A9A-80486E9C67DC.jpeg
    42 KB · Visninger: 90
  • 057198C6-99C1-43F1-957D-6B35A58E1E55.jpeg
    057198C6-99C1-43F1-957D-6B35A58E1E55.jpeg
    15,8 KB · Visninger: 75
Noen som skjønner hva kroppen driver med her? Maks forvirra :( har jeg hatt el? I så fall når? Var aksjer i går (cd 24) for sent?
Jeg sover ikke så godt for tida, så stoler sånn middels minus på tempinga...

Den på ettermiddag cd 24 er antakelig negativ pga utvannet urin. Jeg opplevde samme. Positiv cd 14 morgen, negativ noen timer senere, så positiv igjen hele cd 15. Negativ igjen i går cd 16 og idag cd 17. Sjekk om den synker igken etter to dager positiv:) hvis positiv for deg cd 24 og 25, så negativ cd 26 ville jeg tenkt at el var cd 26:)

Edit: Så ikke for sent!:)

Vedlegg

• 5F86FAEC-71FD-4B46-8197-1589A3A179B2.png
    5F86FAEC-71FD-4B46-8197-1589A3A179B2.png
    100,7 KB · Visninger: 54
Den på ettermiddag cd 24 er antakelig negativ pga utvannet urin. Jeg opplevde samme. Positiv cd 14 morgen, negativ noen timer senere, så positiv igjen hele cd 15. Negativ igjen i går cd 16 og idag cd 17. Sjekk om den synker igken etter to dager positiv:) hvis positiv for deg cd 24 og 25, så negativ cd 26 ville jeg tenkt at el var cd 26:)

Edit: Så ikke for sent!:)

tusen takk!

Sorry hvis tmi!

Når jeg tørket meg på do i sted var det plutselig masse el-lignende slim. El-test var jo positiv i to dager før negativ i hele går og i dag tidlig.. antar el derfor er overstått. Skjønner ikkeno. Aldri opplevd før.

Edit: nå er det plutselig som vann og helt vått i underbrokji. Andre med lignende erfaringer rett etter EL? Eller kan det være at EL var i dag?

Last edited:
Sorry hvis tmi!

Når jeg tørket meg på do i sted var det plutselig masse el-lignende slim. El-test var jo positiv i to dager før negativ i hele går og i dag tidlig.. antar el derfor er overstått. Skjønner ikkeno. Aldri opplevd før.

Edit: nå er det plutselig som vann og helt vått i underbrokji. Andre med lignende erfaringer rett etter EL? Eller kan det være at EL var i dag?
Opplevde det samme selv forrige syklus !! Googlet meg i hjel og landet på at jeg trodde jeg hadde mye utflod og at det kanskje var et bra tegn mtp graviditet.. Aldri opplevd det før den gangen, så har ikke noe mer svar enn det! Si fra hvis du finner ut noe:happy:

I kveld hogg det skikkelig i høyre eggstokk. Og jeg er sykt sulten :eek::eek: enda vi hadde middag sent. Tidligere i dag var jeg kjempekvalm. Men altfor tidlig for at noe av dette kan være symptomer. Lurekropp :mad::confused:

I kveld hogg det skikkelig i høyre eggstokk. Og jeg er sykt sulten :eek::eek: enda vi hadde middag sent. Tidligere i dag var jeg kjempekvalm. Men altfor tidlig for at noe av dette kan være symptomer. Lurekropp :mad::confused:

Blir spennende å følge med fremover!! Hvor mange dpo nå?

Her har det vært merkelig utflod, stikk/stråling nedover høyre lår og stikk i høyre eggstokk når eg nøs, haha. Og eg er 1dpo, lololololol. Blir noen laaange dager frem mot ikm.

Blir spennende å følge med fremover!! Hvor mange dpo nå?

Her har det vært merkelig utflod, stikk/stråling nedover høyre lår og stikk i høyre eggstokk når eg nøs, haha. Og eg er 1dpo, lololololol. Blir noen laaange dager frem mot ikm.

Spennende! Det blir noen laaange dager, ja! Er 5 dpo i dag ... Tenkte å ta en test, men så slo omsider fornuften inn :hilarious:

Back
Topp