Vet mange sier de kan kjenne/føle det, men tror egentlig man fysiologisk sett ikke kan det. Korrigerer meg dere andre om jeg tar feil.
Den gangen jeg ble gravid hadde jeg ingen symptomer annet enn litt murring når jeg kom på ikm-overtid
Kan ikke si jeg har kjent at egget har festet seg, jeg heller, egentlig. De tidlige symptomene hos meg har nok kommet etter festingen og når hcg har begynt å stige. Ulike symptomer for hver gang. Men en brå kvalme 7-8 dpo kan være en indikator for meg at noe er på gang. Første graviditeten skjedde det i en parkeringshall og trodde jeg skulle kaste opp. Kjøpte en test men den var blenda. Så ga det seg og jeg fikk menskramper av en annen verden. Kjøpte ny test og den var også blenda. Testet ikke da før 12 dpo bare fordi det var julaften, for hadde fremdeles syke menssmerter, svimte nesten av og vætte ut alt sengetøyet av svette. Da testet jeg positivt 12 dpo på julaften. Ble dessverre en MA i uke 12. Men neste graviditet igjen ble jeg kvalm plutselig ca samme tid. Og jeg tenkte at her er noe på gang. Testet ikke svakt positivt før mye senere og digitalt 17 dpo! Men ble en SA. Da hadde jeg bare en runde med kramper ca 8-9 dpo og ellers bare lette murringer og vekselsvis kvalme fra ca 8 dpo.