Håpefullmamma
Forelsket i forumet
Veldig usikker på dpo og alt egentlig. Men 11 kanskjeWææææ, så spennende! Skimter noe svakt!!
Hvor mange dpo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig usikker på dpo og alt egentlig. Men 11 kanskjeWææææ, så spennende! Skimter noe svakt!!
Hvor mange dpo?
Fikk denne ikveld, så mulig vi greide det likevel
Så spennende! Ser veldig lovende ut daNy morgen og temp og den skjøt i været igjen. Tenk om dette kunne ha vært en festedip etter nykkingen i livmor og eggstokk i går? veldig sensitiv livmor, kjenner det godt om jeg strammer bekkenmusklene og våknet av orgasme i natt og en crazy livmor Det er også et tegn! Men er vel så typisk å oppleve alt det nå og så er det ikke noe Vis vedlegget 348343
Oi, se der synes også at dette høres veldig lovende ut! Når skal du begynne å teste? Dersom det var en festedipp, så kan man vel kanskje se noe på en test om 2-3 dager?Ny morgen og temp og den skjøt i været igjen. Tenk om dette kunne ha vært en festedip etter nykkingen i livmor og eggstokk i går? veldig sensitiv livmor, kjenner det godt om jeg strammer bekkenmusklene og våknet av orgasme i natt og en crazy livmor Det er også et tegn! Men er vel så typisk å oppleve alt det nå og så er det ikke noe Vis vedlegget 348343
Oi, se der synes også at dette høres veldig lovende ut! Når skal du begynne å teste? Dersom det var en festedipp, så kan man vel kanskje se noe på en test om 2-3 dager?
Hehe, fort gjort når man har de liggende hjemme Jeg hadde nok ikke klart å holde meg jeg heller altså, altfor lovende symptomer og temp Blir spennende å se neste test!!Klarte å svi av en nå, men den var jo selvsagt negativ Ellers hadde jeg tenkt å vente til i morgen, da er jeg 8 dpo, men tror jeg venter til mandag, om jeg klarer det ... Har aldri testet positivt før rundt 11 dpo uansett.
Hehe, fort gjort når man har de liggende hjemme Jeg hadde nok ikke klart å holde meg jeg heller altså, altfor lovende symptomer og temp Blir spennende å se neste test!!
Ny morgen og temp og den skjøt i været igjen. Tenk om dette kunne ha vært en festedip etter nykkingen i livmor og eggstokk i går? veldig sensitiv livmor, kjenner det godt om jeg strammer bekkenmusklene og våknet av orgasme i natt og en crazy livmor Det er også et tegn! Men er vel så typisk å oppleve alt det nå og så er det ikke noe Vis vedlegget 348343
Syyykt spennende! Hva er en festedipp?
Tenk å bare våkne av orgasme, haha! Heldig du. Her kreves det mye jobb
Her er denSpent på testen din i morgen
Så spennande Håper for degNy morgen og temp og den skjøt i været igjen. Tenk om dette kunne ha vært en festedip etter nykkingen i livmor og eggstokk i går? veldig sensitiv livmor, kjenner det godt om jeg strammer bekkenmusklene og våknet av orgasme i natt og en crazy livmor Det er også et tegn! Men er vel så typisk å oppleve alt det nå og så er det ikke noe Vis vedlegget 348343
Langt ifra. + der9 dpo..... Ser jeg syner???
9 dpo..... Ser jeg syner???
Sniker litt her inne for å se hvordan det går med dere alleJeg har stilt noen sprm her inne i forumet (ikke denne tråden) om smerter ved endetarmen mellom el og ikm. Nå har jeg voldsomme ilinger i livmoren etter tidligere i dag hatt kraftige nykk i høyre eggstokk. Jeg var hos jordmor nylig og spurte henne om dette. Hun sa det var helt normalt å kjenne det ved tarmen og baki der, særlig hvis man har bakovervendt livmor. Jeg aner faktisk ikke hva jeg har, men mistenker det nesten nå siden det gjør så skrekkelig vondt. Sitter nå med litt sånn mensverk og en følelse av at jeg burde ha gått på do, men er bare fordi det er ubehag, ikke fordi jeg må Synes egentlig det burde være en spire på vei siden det er så ubehagelig og vondt! I morges droppet tempen også 0.30 grader. Spent på temping i morgen.
Sniker litt her inne for å se hvordan det går med dere alle
Jeg har bakovervendt livmor og endometriose. Bakovervendt livmor har ikke noe å si for fertiliteten, men endometriose har jo det. Jeg har de samme smerten som du beskriver hver mnd.
Les deg opp på begge tema og se om du har flere symptomer. I så fall kan det være greit å dra til lege og undersøke videre om det er endometriose. Det tar jo i ca 7 år å få den diagnosen
Endometriose er synlig på ultralyd, så om de ikke har funnet noe så er det nok ikke det. I tillegg så er det en god del smerter med det på ett eller annet vis. Verste tiden for meg er 4-5 dager før mensen og under selve blødningen. Jeg ligger flat ut og klarer ikke å bevege meg under mens. I tillegg er det smertefullt å gå på do (nr.2 )Har fått beskjed om at jeg ikke har endometriose og at de smertene er hormonelle, men er ikke egentlig helt overbevist. Skal ha utredning i forkant av evt ivf, så regner med et endelig svar på det da. Det leger og jordmødre har argumentert med for meg er at det skal være vondere oftere og synlig på ultralyd. Har lest litt allerede og er litt sånn hm kanskje, før i neste, nei jeg tror ikke jeg treffer helt ... Men man kan vel ha bittelitt også? Altså at det verken gjør så mye vondt eller er så synlig?