❤️ IKM uke 7 ❤️

Uuu, spennende! Mye er jo likt som pms, men den tempgrafen var jo særs interessant. I hvertfall mtp den dippen du snakket om tidligere:)
Ny test imrn?

Ja, jeg tenker at det er like gjerne pms, var irritabel i forrige pp også mellom el og ikm, og var jo ikke gravid da. Skal teste enten i kveld og i morgen, men uansett i morgen :D
Har ikke noen smerter nå, har ikke hatt det siden dagen med den temp-dippen. Litt rart for foruten livmoren og sånn er kroppen og magen temmelig rolig. Kanskje kroppen bare endelig har blitt "normal". Føler den har vært i en sentrifuge helt siden i fjor på denne tiden da jeg hadde MA.

Ja, jeg tenker at det er like gjerne pms, var irritabel i forrige pp også mellom el og ikm, og var jo ikke gravid da. Skal teste enten i kveld og i morgen, men uansett i morgen :D
Har ikke noen smerter nå, har ikke hatt det siden dagen med den temp-dippen. Litt rart for foruten livmoren og sånn er kroppen og magen temmelig rolig. Kanskje kroppen bare endelig har blitt "normal". Føler den har vært i en sentrifuge helt siden i fjor på denne tiden da jeg hadde MA.

Haha, skal ikke være greit med disse kroppene!
Blir spennende med testingen fremover! Jeg er kun 5/6dpo så litt tidlig for meg.

Lite symptom var positivt for meg i allefall. Slik var det den ene gangen jeg ble gravid(oktober, SA uke 5). Har alle ppene etter dette kjent mye rart i dpoland og ikke blitt gravid. Denne pp kjennes litt anderledes ut så jeg hååååper!

Haha, skal ikke være greit med disse kroppene!
Blir spennende med testingen fremover! Jeg er kun 5/6dpo så litt tidlig for meg.

Lite symptom var positivt for meg i allefall. Slik var det den ene gangen jeg ble gravid(oktober, SA uke 5). Har alle ppene etter dette kjent mye rart i dpoland og ikke blitt gravid. Denne pp kjennes litt anderledes ut så jeg hååååper!

Jaaa, samme her ... Håper egentlig litt ekstra nå. Pleier ha mye mensverk og murring og rariteter, og puppene pleier å bli tunge, de klør og er i det hele tatt vonde. Denne gangen er mer som to av gangene jeg faktisk var gravid, da kjente jeg ikke noe nesten. Var litt kvalm siste gangen og første gangen kom det sterke kramper og luftsmerter på natta. Men det var litt nærmere ikm at det kom. Har aldri hatt vondt i puppene de gangene jeg har vært gravid :D Krysser fingrene for at det er noe på gang hos oss :)

Vanskelig å si om jeg ser noe, men er fortsatt tidlig! Skal du teste daglig fremover?:) I såfall blir det spennende å se om det kommer stigning!
Blir nok testing hver dag,tror ikke jeg klarer å la være nå når jeg føler jeg ser noe:p

Blir nok testing hver dag,tror ikke jeg klarer å la være nå når jeg føler jeg ser noe:p

Deet skjønner jeg godt! Og jeg er nysgjerrig på dine vegne også :D Blir spennende!

Er vel ikke så farlig med én pils no uans? Eg har drukket lite, men ikke vært avholds noen av ppene:/ Hilsen hun som tok en pils etter tur i går og i dag:( pluss munkholm resten.
Ryker på en pils nå og da jeg også, så du er ikke alene om det :hilarious: Men får litt dårlig samvittighet mellom
el og tr!!!

Det ser såå lovende ut!! Spennende fremover nå:happy:

Jeg er heller ikke 100% avholds hvis det kommer en anledning. Mor deler ikke blod med foster uansett så tidlig, og noe fyll er det aldri snakk om. Etter x antall pp'er så blir det til at vi lever mest mulig normalt.

Røyk på en test her å idag... viste :ikke gravid.
Satt inn 5 dagers på mandag, så er vell 10 dpo idag. Hadde egentli tengt å vente til imorgen me å teste, men mannen gira meg så opp
Har en sånn billig-strimmel jeg tengte å ta imorgen

Føyk på nok en test i kveld..BP tidlig test... og nok en gang prøver streksynet mitt å innbille meg at det er noe der..:hilarious: 8 dpo..angivelig
20210213_202415.jpg

Lister meg inn på termin oktober 2021 :rolleyes:

Vedlegg

• A1518F80-1EF5-45B8-BBA4-146096142C38.jpeg
    A1518F80-1EF5-45B8-BBA4-146096142C38.jpeg
    15,8 KB · Visninger: 156
Føyk på nok en test i kveld..BP tidlig test... og nok en gang prøver streksynet mitt å innbille meg at det er noe der..:hilarious: 8 dpo..angivelig
Vis vedlegget 348550

Spennende! Skal innrømme at jeg sliter med å se strek, men 8dpo er dog veldig, veldig tidlog! Fortsett testingen, du, vi heier på deg! Hvilke tegn har du hatt?:)

Lister meg inn på termin oktober 2021 :rolleyes:
Gratulerer :Heartred
Må også få si at ditt bilde er et prakteksempel på hvor dårlig fargestoff det kan være på strimmeltest. Burde jo være mye sterkere med cb på gravid 2-3. Da er det jo høye hcg nivåer.

Spennende! Skal innrømme at jeg sliter med å se strek, men 8dpo er dog veldig, veldig tidlog! Fortsett testingen, du, vi heier på deg! Hvilke tegn har du hatt?:)

Sliter nok med å se noe strek, siden det ikke er noe strek å se:hilarious: er streksynet mitt som jobber overtid med å overbevise meg om at det er noe der:hilarious:
Tror ikke jeg kommer til å teste så mye mer.. første syklus etter jeg slutta på cerazette 31.12.20 og kun hatt bortfallsblødning samt noe amming av mini ennå.. tror egentlig ikke jeg hadde el en gang..:meh:
Hva tegn symptomer angår, har jeg egentlig nada:hilarious: er bare utprega testetøs:hilarious::bored: (hadde forsåvidt lite tegn når mini var på vei å da..:hilarious:)

Æ har fådd en svar strek på dagens test, så blir oktober termin på mæ å:-)
Så krysse vi fingran førr at flest muli kommer inn der, å blir væranes i oktober (eller november)-gruppa

Back
Topp