Håpefullmamma
Forelsket i forumet
14 dpo idag, tror jeg. Veldig usikker på alt denne gang, da vi var aktive annenhver dag en periode og egentlig ikke helt vet når el varWaaat! 2-3? Hvor mange dpo? Gratulerer så hjertens masse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
14 dpo idag, tror jeg. Veldig usikker på alt denne gang, da vi var aktive annenhver dag en periode og egentlig ikke helt vet når el varWaaat! 2-3? Hvor mange dpo? Gratulerer så hjertens masse
Ja, ikke sant. Bestilt flere strimler faktisk, kun for gøy mtp stigningGratulerer
Må også få si at ditt bilde er et prakteksempel på hvor dårlig fargestoff det kan være på strimmeltest. Burde jo være mye sterkere med cb på gravid 2-3. Da er det jo høye hcg nivåer.
Tror ikke jeg har kommentert der, når jeg tenker meg om PP 3 og ikm imorgen 15/2 tror jegFinner deg ikke på listen. Vil du fortelle hvilken PP det nå har klaffer for dere og når din ikm var/er?
Gratulerer!!!!!!!Lister meg inn på termin oktober 2021
Gratulerer dere med positive tester, så gøy å se! Min var blenda nå, er 10 dpo. Gadd ikke engang å ta bilde Litt uvel i morges, tempen har gått bittelitt ned. Fra 36.88 til 36.76. Tester kanskje i kveld igjen og i morgen tidlig, men synes jo at det burde begynne å synes på disse tidlig-testene nå om det var noe der Men vet jo at sånt er så forskjellig ...
Gratulere så mye til dere med positive tester spennende dager foran oss alle!
8 eller 9 dpo her. Tok en test fra babyplan i morges, og kunne såvidt skimte en svaak strek rett etter de 3 minuttene var over jeg vet godt at det ikke teller som positiv i det hele tatt, men ble så glad for å endelig se NOE etter så mange blenda tester de to siste pp-ene krysser selvfølgelig fingrene for at det dukker opp en ordentlig strek neste uke
Negativ test igjen her i dag og kribling/ilingen i magen forsvant i går, sååå det var vel bare noe rart og ikke et tegn nødvendigvis.
Frustrerende å ikke vite dpo sikkert når jeg ikke testet etter el denne mnd.
Håper dere alle får en fin søndag videre
Heei! Er 7/8dpo selv. Tenker å vente til onsdag, men spørs om jeg klarer å vente om testene kommer i posten i morgen, haha!
Krysser fingrene for oss!
Jeg hadde også tenkt å vente til 11-12 dpo, men så tenkte jeg at en positiv test hadde vært en fin overraskelse til mannen på selveste valentines ikke så vanskelig å komme på unnskyldninger for å teste egentlig
Spennende tider her ja Såå koselig og motiverende med de som har blitt gravide.! Har IKM i morgen, ish 13 dpo i dag. Vonde pupper type typisk pms.. venter vel egentlig på at menssmertene skal ankomme
Jeg ser streken, og jeg pleier sjeldent å se noe9/10 dpo i dag. Jeg måtte selvfølgelig ta ny test i dag for å se om gårsdagens lurestek fortsatt var der det viser litt mer tydelig i virkeligheten enn på bildet, men begge strekene kom innen tidsfristen Jeg tenker å vente et par dager og så ta en digital test for å være helt sikker. Så jeg venter litt med å slippe jubelen helt løs (og med å fortelle mannen)
Vis vedlegget 348644
Ser strek på begge, litt bedre på babyplan sin. Krysser fingrene for at streken blir sterkere!!9/10 dpo i dag. Jeg måtte selvfølgelig ta ny test i dag for å se om gårsdagens lurestek fortsatt var der det viser litt mer tydelig i virkeligheten enn på bildet, men begge strekene kom innen tidsfristen Jeg tenker å vente et par dager og så ta en digital test for å være helt sikker. Så jeg venter litt med å slippe jubelen helt løs (og med å fortelle mannen)
Vis vedlegget 348644