LilleLengter
Betatt av forumet
Synes jeg kan se en skygge der... kanskje det blir noe etterhvertDagens test 8DPO;
Vis vedlegget 348650
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes jeg kan se en skygge der... kanskje det blir noe etterhvertDagens test 8DPO;
Vis vedlegget 348650
11 dpo og 2 blenda strimmeltester fra one step, kjøpt på ebay eller hvor det var. Leser at de slår ut sent. Noen erfaringer?
Jeg pleier å drikke 2-3 kopper kaffe på morgenen til vanlig og mellom el og ikm prøver jeg å begrense meg, men var så trøtt i morges, så da jeg begynte på kopp 2 nå ble jeg akutt kvalm. Det var så ille at jeg hang over doskåla. Fortsatt kvalm og det er i hvert fall et kvarter siden. Pleier aldri å bli SÅ kvalm av kaffe?
Spennende! Kvalme har jeg lite erfaring med, dessverre. Vet billigtester kan være litt ymse. Kjøpe noen andre fra kjente merker og ta ny i kveld? Vet deg føles som om mange tester positiv tidlig, men det er uansett mer vanlig å teste positivt over ikm!
11 dpo og 2 blenda strimmeltester fra one step, kjøpt på ebay eller hvor det var. Leser at de slår ut sent. Noen erfaringer?
Jeg pleier å drikke 2-3 kopper kaffe på morgenen til vanlig og mellom el og ikm prøver jeg å begrense meg, men var så trøtt i morges, så da jeg begynte på kopp 2 nå ble jeg akutt kvalm. Det var så ille at jeg hang over doskåla. Fortsatt kvalm og det er i hvert fall et kvarter siden. Pleier aldri å bli SÅ kvalm av kaffe?
Åh, jeg kan skimte noe der Men har også opplevd en del skygger på babyplan i det siste... Håper virkelig dette er starten på noe for deg!!Sniker meg inn her. IKM den 19/2. Hva tror dere? Skygge eller starten på noe? Ca 10 dpo idag.
Åååååh! Spennende!Nå vet jeg ikke riktig hva jeg skal tro.. tok to tester i morges før jobb... så ganske så blenda ut før jeg kasta de... så på de igjen når jeg kom hjem... da hadde de begge strek.. de er jo tørka og ugyldig sådan... men jeg har aldri opplevd å få strek på tørka tester...Vis vedlegget 348684
Åååååh! Spennende!
Tenk om