❤️ IKM uke 7 ❤️

Hadde så syyykt tatt en test i dag om jeg hadde hatt liggende!:troll: Venter levering fra posten en v disse dagene

11 dpo og 2 blenda strimmeltester fra one step, kjøpt på ebay eller hvor det var. Leser at de slår ut sent. Noen erfaringer?

Jeg pleier å drikke 2-3 kopper kaffe på morgenen til vanlig og mellom el og ikm prøver jeg å begrense meg, men var så trøtt i morges, så da jeg begynte på kopp 2 nå ble jeg akutt kvalm. Det var så ille at jeg hang over doskåla. Fortsatt kvalm og det er i hvert fall et kvarter siden. Pleier aldri å bli SÅ kvalm av kaffe?

11 dpo og 2 blenda strimmeltester fra one step, kjøpt på ebay eller hvor det var. Leser at de slår ut sent. Noen erfaringer?

Jeg pleier å drikke 2-3 kopper kaffe på morgenen til vanlig og mellom el og ikm prøver jeg å begrense meg, men var så trøtt i morges, så da jeg begynte på kopp 2 nå ble jeg akutt kvalm. Det var så ille at jeg hang over doskåla. Fortsatt kvalm og det er i hvert fall et kvarter siden. Pleier aldri å bli SÅ kvalm av kaffe?

Spennende! Kvalme har jeg lite erfaring med, dessverre. Vet billigtester kan være litt ymse. Kjøpe noen andre fra kjente merker og ta ny i kveld? Vet deg føles som om mange tester positiv tidlig, men det er uansett mer vanlig å teste positivt over ikm!:)

Spennende! Kvalme har jeg lite erfaring med, dessverre. Vet billigtester kan være litt ymse. Kjøpe noen andre fra kjente merker og ta ny i kveld? Vet deg føles som om mange tester positiv tidlig, men det er uansett mer vanlig å teste positivt over ikm!:)

Ja jeg foretrekker de testene med to streker :hilarious: Veldig fristende å kjøpe noe annet for å teste ... Får se om jeg orker å gå ut :rolleyes: Andre gangen jeg var gravid bare visste jeg det, kan ikke forklare hvorfor, men hadde noen lette kvalmebølger og litt murring i magen. Murring har jeg nå også. Men da ville ikke rfsu-testene mine slå ut, og så kjøpte digital. Var negativ. Kjøpte metode sine og ble svakt positive. rfsu fortsatt negativ. Først på 17 dpo kunne jeg ane noe på rfsu-testene, men da fikk jeg positiv digital med 1-2 uker. Mulig el var litt senere, og at jeg var 15 dpo da. Men likevel. Stor forskjell på testene.

jeg brukte også one step strimmeltester, og de er ekstremt svake i fargestoffet. Når jeg fikk 2-3 i digital, var ikke streken sterkere man kunne se streken men ikke så godt...

Var på apoteket i sted og hentet ut astmamedisin og kjøpte ny boks med Folsyre og der bare lyyyste graviditetstestene foran meg. Følte meg dødsflink som stod imot der og da, men nå når jeg kom hjem angrer eg så syyykt. Andre måter å teste på? Hahaha. #Desp

Er bare 8dpo, btw

Ååååå, jeg er så spent på testene til denne gruppa! Hadde jo vært med her om vi prøvde denne mnd:Heartpink og har vært i IKM gruppe med flere av dere de siste mnd. Håper såååååå for dere! Veldig gøy med positive tester allerede!:D

Hei fine flotte damer!!

Jeg så en økning på EL testene mine, jeg har testet en gang om dagen siden EL, er nå 12 dpo. Jeg kjøpte derfor en tidligtest fra CB og syntes jeg så en svaak strek, men var redd for det kun var i glasset så plukket den fra hverandre for å se om den forsvant, det gjorde den ikke!

Er det noen som har fått en slik skyggestrek på CB tidlig test?
Andre som har fått økning i EL testene og vært gravid?

Dette er andre runde med cyclogest så jeg vet det ikke er EL som er på veg da jeg tar progesteron nå.

Vedlegg

• 2D4601E6-F037-4BBC-993C-022C0E567913.jpeg
    2D4601E6-F037-4BBC-993C-022C0E567913.jpeg
    12,1 KB · Visninger: 100
Hei fine flotte damer!!

Jeg så en økning på EL testene mine, jeg har testet en gang om dagen siden EL, er nå 12 dpo. Jeg kjøpte derfor en tidligtest fra CB og syntes jeg så en svaak strek, men var redd for det kun var i glasset så plukket den fra hverandre for å se om den forsvant, det gjorde den ikke!

Er det noen som har fått en slik skyggestrek på CB tidlig test?
Andre som har fått økning i EL testene og vært gravid?

Dette er andre runde med cyclogest så jeg vet det ikke er EL som er på veg da jeg tar progesteron nå.

Sniker meg inn her. IKM den 19/2. Hva tror dere? Skygge eller starten på noe? :pompus: Ca 10 dpo idag.

Vedlegg

• 8A80E97A-4445-47F2-A92E-D20F2E00C8C3.jpeg
    8A80E97A-4445-47F2-A92E-D20F2E00C8C3.jpeg
    16,9 KB · Visninger: 138
Sniker meg inn her. IKM den 19/2. Hva tror dere? Skygge eller starten på noe? :pompus: Ca 10 dpo idag.
Åh, jeg kan skimte noe der :) Men har også opplevd en del skygger på babyplan i det siste... Håper virkelig dette er starten på noe for deg!! :woot:

Tok en ny med litt utvannet urin. Ser streken uten å myse, men klarer ikke å se om den er farget eller grå :dead: Blir noen spennende dager dette. Føler meg i elendig form :hungover: Ja, har sett at flere opplever skyggestreker på Babyplan sine tester. Kanskje jeg må prøve noen andre :oops:

Vedlegg

• A3C1506C-42D2-436C-BE1F-29798A0AC100.jpeg
    A3C1506C-42D2-436C-BE1F-29798A0AC100.jpeg
    22,7 KB · Visninger: 132
Jaja, då har det offisielt klikket for meg også.
Etter å ha motstått fristelsen tidligere idag så sprakk jeg i sted når jeg måtte kjøre sambo på jobb og kjørte forbi et apotek:troll:

8dpo: blenda Metode tidlig test på utvannet urin.
(Jaa, eg vet det er lame)

Så at glassdisplayet dugget litt og skapte en falsk strek når eg tok bildet, så legger ved et bilde av testen demontert. Ingen vits å spekulere/tyde fordi in real life er den helt blenda, uten tvil.
MEN; kjøpte 2pk så ser for meg den andre ryker imrn tidlig:angelic: Let the craziness begin!

Vedlegg

• 3C643AB1-3E23-4608-8D5F-31339A275AE8.jpeg
    3C643AB1-3E23-4608-8D5F-31339A275AE8.jpeg
    7,9 KB · Visninger: 126
  • 00D2F53C-D59F-47B5-85D0-C7A2CD0991DD.jpeg
    00D2F53C-D59F-47B5-85D0-C7A2CD0991DD.jpeg
    32,9 KB · Visninger: 129
Nå vet jeg ikke riktig hva jeg skal tro.. tok to tester i morges før jobb... så ganske så blenda ut før jeg kasta de... så på de igjen når jeg kom hjem... da hadde de begge strek.. de er jo tørka og ugyldig sådan... men jeg har aldri opplevd å få strek på tørka tester...:banghead::bag:20210215_160529.jpg

11dpo og har begynt å spotte :banghead: aldri spottet før mensen før, men etter SA i desember har jeg nå hatt 2 ganger med spotting i 1-2 dager før mens.. noen andre som har opplevd denne type kluss etter SA? Syklus driver også og krymper 1 dag av gangen ser det ut til o_O

Har ikke meldt meg inn, men det gjør jeg jaggu nå:bounce
Noraus-30-B2- pp5 (1 etter sa- el:usikker-ikm: ca 20.02.

Jeg ble gravid forrige pp, men mistet, og blødningen startet 20.jan, så er på dag 26 i syklusen nå. Har egentlig bare tenkt at jeg måtte vente på mensen, men så rydda jeg litt i skapet istad og fant de positive testene fra forrige mnd, så så jeg at jeg hadde en digital igjen. Arbeidshelga har vært brutal, jeg har vært så trøtt, litt kvalm, og idag verket puppene litt, så da valgte jeg å ta den egentlig bare for å kunne slå det fra meg, på veldig utvannet ettermiddagsurin, og da lyste "gravid 1-2" mot meg:hello2:hello2, ble helt sjokka, og kjøpte strimmeltester nå nettopp som jeg tok på enda lysere kveldsurin (vil se stigningen), og den har og ei litta strek:love2 Så nå skal jeg krysse alt jeg har for at denne sitter og at hcg stiger20210215_212256.jpg

Bah. Lite hjertesukk/bekymring(har en tendens til det etter negative tester)

Har stort sett alltid sykluser på 28 dager. Har opplevd én på 27 og én på 29.

Denne runden er første gang jeg virkelig skjønte meg på el-testing og antar el var søndag 9.2(positiv el-test fredag 7.2 og lørdag 8.2, negativ igjen søndagen). Dvs jeg er 8dpo i dag. MEN, utfra forrige mens er syklusdag 28 allerede nå fredag 19.2. Noe som gir meg lutealfase på 12 dager. Er det for lite? Ser premom-appen også har lagt inn EL på meg søndag 9.2, men den har utvidet syklusen min med 2 dager og sier ikm er på syklusdag 30. Hvorfor gjør den det? Burde jeg hatt to dager lengre lutealfase eller går den ut fra gjennomsnittlig lutealfase på 14d? Og sist: OM ikm bare er om 4 dager(28d syklus), burde jeg ikke fått positiv test nå om det gikk veien?
Baaaah. Sorry langt innlegg

Back
Topp