Åå, så kjipt hva skjer fremover nå da?
Det var mest sannsynlig slutten på hele reisen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå, så kjipt hva skjer fremover nå da?
Det var trist å høre. Føler med deg , virkelig !Det var mest sannsynlig slutten på hele reisen...
Det var mest sannsynlig slutten på hele reisen...
Det var trist å høre. Føler med deg , virkelig !
Ånei!! sender deg en klem
Takk ❤ Jeg må bare si at jeg fikk tidenes gladnyhet like etter at jeg oppdaterte her inne! Mot alle odds kviknet to egg til helt på tampen av dagen, så de ble fryst ned ❤ Blir innsett i april. Så da er ikke drømmen om nr 2 over, og vi SKAL lykkes til slutt!
Herlighet for en berg og dal bane går det an å få det mer dramatisk enn dette? Men så fantastisk at eventyret ennå ikke er over, og at dette kapitlet ender bra! Venter med spenning på fortsettelsen håper du klarer å slappe av og senke skuldrene litt nå frem til innsett! Satser på at kroppen har godt av en liten pause og at den blir maks klar for å ta imot eskimoen din i aprilTakk ❤ Jeg må bare si at jeg fikk tidenes gladnyhet like etter at jeg oppdaterte her inne! Mot alle odds kviknet to egg til helt på tampen av dagen, så de ble fryst ned ❤ Blir innsett i april. Så da er ikke drømmen om nr 2 over, og vi SKAL lykkes til slutt!
Herlighet for en berg og dal bane går det an å få det mer dramatisk enn dette? Men så fantastisk at eventyret ennå ikke er over, og at dette kapitlet ender bra! Venter med spenning på fortsettelsen håper du klarer å slappe av og senke skuldrene litt nå frem til innsett! Satser på at kroppen har godt av en liten pause og at den blir maks klar for å ta imot eskimoen din i april
Klar for denne prøveperioden, baby nummer 3 og første prøveperiode
Mensen straks over for denne gang, og IKM ventet i uke 7
Veldig spent på å starte prøving, håper det er greit jeg starter en Gruppe
Skriv: Nick - alder - PP - B - EL - IKM
Mandag 15 februar
• Morslykke - alder 31 - PP 1 - B 3 - EL 1/2 - IKM 15/2
• Malins83 - 37år - PP5(etter SA) - B3 - EL 1/2 - IKM 15/2
• Lampeskjermen - 27 år - PP1 (etter MA) - B2 - EL 1.feb?- 15.feb
• Lille.meg - 31 år (PP25, men 2. Insett med IVF)-B1-, eggløsning ca 1/2 - IKM 15.2
Tirsdag 16 februar
• Hj1234 - 32år - PP4 (inkl 2 SA) - B2 - EL 03.02 - IKM16.02
• Hopefully - 24 år- PP 3 (etter SA i sept) - B2 - EL ca 02.02 - IKM ca 16.02
• Trude - • 32år - PP5- B1 - EL 1/2 (?) IKM 16.2
• Evalill - 29 år - PP4 - B3 - EL 2/2 - IKM 16/2
Torsdag 18 februar
• Ønsket-om-nr2<3 - 28år - PP8 - B2 - EL 3.2 - IKM 18.2
Fredag 19 februar
HåpeSpire - 26 år - PP4 (IVF) - B2 - Egguttak og innsett uke 5 - IKM 19.02
Lørdag 20 februar
• Phis - 31år - PP6/PP4(etter SA) - B1 - EL 5/2(?) - IKM20/2
• Mini_S - 31år - PP7 - B2 - EL 8.2. - IKM 20.02.
•. FruHåpefull82 - 38år - PP3 etter kjemisk - B1 - EL 02.02 - IKM ca 20.02
Søndag 21 februar
• Tøysekoppen - 30 år - PP4 - B2 - EL 7/2 - IKM 21/2
Jeg har stilt noen sprm her inne i forumet (ikke denne tråden) om smerter ved endetarmen mellom el og ikm. Nå har jeg voldsomme ilinger i livmoren etter tidligere i dag hatt kraftige nykk i høyre eggstokk. Jeg var hos jordmor nylig og spurte henne om dette. Hun sa det var helt normalt å kjenne det ved tarmen og baki der, særlig hvis man har bakovervendt livmor. Jeg aner faktisk ikke hva jeg har, men mistenker det nesten nå siden det gjør så skrekkelig vondt. Sitter nå med litt sånn mensverk og en følelse av at jeg burde ha gått på do, men er bare fordi det er ubehag, ikke fordi jeg må Synes egentlig det burde være en spire på vei siden det er så ubehagelig og vondt! I morges droppet tempen også 0.30 grader. Spent på temping i morgen.
Fullstendig clueless om når EL var her Prøvde å tempe litt sporadisk for å få EL bekreftet, men 1åringen har våknet nesten hver natt, så den er nok ikke til å stole på. FF mener foreløpig EL på lørdag og jeg ville dermed vært 4 dpo i dag, men kan ha vært senere også... Pleier å ha lutealfase på 10-11 dager, så får vel bare smøre meg med tålmodighet. Blir i alle fall ingen testing på meg før langt ut i neste uke dersom ikke TR kommer
Men venter i spenning at alle dere ander begynner å teste snart
Lurer på om El kom senere enn tenkt her. Isåfall er det mulig jeg har bommet på aksjene.
Hvis el har vært mandag, holder det med aksje sønd
Oi, høres ubehagelig ut! Har dessverre ingen erfaring med det du beskriver. Har kun opplevd stikk/ilinger og det på fremsiden og ned mot lysk/låret på en måte.
Kanskje det er et tegn hos deg?? Fredag du ska teste?? Har du andre symptomer?
Her er jeg kun 3dpo(iflg premom) og ulvehungeren har meldt seg(har opplevd det i dpo-land uten å være gravid så er ikke noe nytt). Og er trøtt. Hadde litt slim idag også. Murring av og til ila dagen i eggstokkområdet. Varierer hvilken side. Ellers lite symptom å melde. Er alt for tidlig med tegn, det vet jeg, men guuu så spennende det blir fremover!
Veldig spennende straks man er i dpo-land haha ... Jeg tenkte å teste på fredag ja, men er jo bare 8 dpo så er forberedt på at det uansett er negativ test. Jeg er veldig trøtt utenom dette, og innimellom litt varm der nede som om det er ubalanse i systemet. Det pleier egentlig å være et tegn, men denne pp startet det med det, så det er nok bare tilfeldig nå.
Det rare er at jeg ikke kjenner NOE i puppene. Kanskje det kommer, men de pleier å bli crazy de gangene det ikke klaffer. Så er redd for at jeg bare blir lurt igjen. Vet egentlig aldri når det klaffer, for er så tilfeldig.
Fikk denne ikveld, så mulig vi greide det likevel
Fikk denne ikveld, så mulig vi greide det likevel