❤️ IKM Uke 52 ❤️

Her øker ikke testene slik jeg hadde håpet :facepalm:
Men de gikk fra veldig svak til positive veldig rakst i november, så håper det samme skjer denne måneden ❤️ Blir vell ananas i fleng den kommende uka!

Tvi tvi for hele gjengen ❤️
Bare å forsette teste da :) Spent på når den kommer hos deg da! Når var det forventet?

Sniker. Jeg fikk vite ifm MAen min i oktober at jeg også har bakovervendt livmor, og livmorhalsen ligger ofte langt til siden og «utilgjengelig» til. To leger på sykehuset forsikret meg om at det ikke har noe å si for graviditet. Det er vanlig og ca 20% av befolkningen har det :)
Ja, det stemmer :happy: når man er gravid og er stykke på vei og baby tar stor plass, retter livmora seg opp som «vanlig», det synes jeg er en fun fact :laughing002 håper spira sitter for deg nå, symptomene dine høres lovende ut :love017

Godt flere har tenkt på det :hilarious: :laughing002

Huffda, men alt før et jo absolutt viktigst, så dere et jo godt dekt. Og om du kjente smerter i går, så er det jo positivt!
Hadde utrolig vondt i går, sjelden EL er så smertefullt. Har det ikke sånn i dag da. Får se hva kvelden bringer nå som barna er på vei inn i drømmeland :hilarious:

Hadde utrolig vondt i går, sjelden EL er så smertefullt. Har det ikke sånn i dag da. Får se hva kvelden bringer nå som barna er på vei inn i drømmeland :hilarious:
Kan det bety at el er ferdig siden det var vondt i går og ikke i dag?

Kan det bety at el er ferdig siden det var vondt i går og ikke i dag?
Jepp! Siste positive test var rett før midnatt i dag, alle tester så langt har vært negative (skal ta en siste straks). Tenker at jeg kan regne 1DPO fra i morgen. Tempen steg også litt i dag, så det blir spennende å se om det kommer kryss i FF om noen dager :nailbiting: Og når krysset kommer.

Flytter meg over hit da el er forsinket: Ing-K - 33 - B1 - PP15 kanskje - el 10.12? - IKM 24.12?

Men datoene er veldig usikre. Jeg har ventet på el nå i over en uke. Rimelig sikker på at den ikke har vært, siden jeg har tatt tester flere ganger daglig siden syklusdag 6, men likevel har jeg superømme bryster, noe jeg vanligvis har en god stund etter eggløsning. Jeg hadde IVF med lang protokoll forrige syklus, så kroppen min har åpenbart behov for litt tid for å komme seg.

Hadde vært noe å få første positive test på julaften.

Temper du? Da vil det være lettere å fastsette. Det er vel ikke så vanlig tror jeg? Men når man ikke får til eggløsning, så prøver ofte kroppen igjen
Nei, jeg gjør ikke det. Har ikke helt satt meg inn i det, og blir så stressa av alt sånt når jeg uansett ikke vet helt 100 % sikkert hva kroppen driver med. Har vært til gynekolog for undersøkelse, men han mente at alt var i sin skjønneste orden. Kan jo ikke si meg helt enig når vi nå snart har prøvd i et helt år da…

Ånei, tempen i dag ga ingen tydelig økning som håpet. Det var litt skuffende, håper jo EL har skjedd som antatt :depressed: alltid følt at jeg var on track med de tre chartene jeg har fra før :sour:

Nei, jeg gjør ikke det. Har ikke helt satt meg inn i det, og blir så stressa av alt sånt når jeg uansett ikke vet helt 100 % sikkert hva kroppen driver med. Har vært til gynekolog for undersøkelse, men han mente at alt var i sin skjønneste orden. Kan jo ikke si meg helt enig når vi nå snart har prøvd i et helt år da…
Nei, om det gir deg stress så er det ikke vits :) jeg gjør det mest for det motsatte!

Har du kontakt med gynekologen enda? Etter ett år har du jo rett til hjelp offentlig, kanskje prøve en annen gynekolog? Tok dere blodprøver, sædanalyse osv?

Flytter meg over hit da el er forsinket: Ing-K - 33 - B1 - PP15 kanskje - el 10.12? - IKM 24.12?

Men datoene er veldig usikre. Jeg har ventet på el nå i over en uke. Rimelig sikker på at den ikke har vært, siden jeg har tatt tester flere ganger daglig siden syklusdag 6, men likevel har jeg superømme bryster, noe jeg vanligvis har en god stund etter eggløsning. Jeg hadde IVF med lang protokoll forrige syklus, så kroppen min har åpenbart behov for litt tid for å komme seg.

Hadde vært noe å få første positive test på julaften.
Velkommen til oss! Så frustrerende når ting endrer seg, men som du sier har det vel en årsak. Du har tatt g-test, ja?

Velkommen til oss! Så frustrerende når ting endrer seg, men som du sier har det vel en årsak. Du har tatt g-test, ja?
Ja, g-test var negativ. Tok faktisk en ny en i morges bare for å være helt sikker. Jeg er sånn i tvil - kan endelig nå tempe etter sykdom, og tempen var høy i dag, som at jeg har hatt el. Og brystene er fortsatt veldig ømme, noe som tyder på at el har vært. Men når jeg har tatt flere tester per dag siden dag 6, og ingen har vært i nærheten av positive, kan jeg jo ikke ha hatt?!? Jeg skjønner ingenting.

Da va testen positiv! ☺️ Tenker det muligens holder med de to gangene vi hadde oss i går ettermiddag og i går kveld.

Vedlegg

• IMG_9261.jpeg
    IMG_9261.jpeg
    259,5 KB · Visninger: 26
Hvordan ser charten ut?
Jeg fant alle medisiner/kosttilskudd på benken i dag tidlig da, altså at jeg har glemt å ta alt i går kveld/natt :wideyed: det kan vel kanskje forklare tempen :confused004 negativ el test i dag tidlig.
IMG_1925.jpeg

Da har jeg starta å teste etter El, men hvordan er rfsu sine tester? Er de ok å bruke? Har prøvd med babyplan sine også og de er så mye sterkere enn rfsu sine Første gang jeg tester etter El så har ingen anelse hvordan det her er.

Når var første positive el test?
Tar 1-2 dager etter el før tempen stiger :Heartred
CD13, altså lørdag, eneste dagen med ordentlig positive. Dette er fjerde PP med temping og de andre tre har jeg hatt fin økning 1DPO, derfor litt skuff at tempen var litt ned i dag istedenfor mer opp. Det kan forklares av manglende medisiner i går, tar blant annet (6mg) melatonin som jo påvirker søvn/søvnkvalitet og noe annet for nevrologisk sykdom. Særlig det med søvn kan jo påvirke temperatur.
Eller kanskje egget ikke slapp :dontknow fortsetter å teste etter EL og legge aksjer i tilfelle, forventet EL er jo ikke før i morgen, sånn egentlig, men det stemmer ikke overens med EL-testene. Vil jo helst tro at EL var i går og at det stemmer med alt annet enn temp i dag, som kan forklares med søvn og medisiner. Æææ, så irriterende :bag:
IMG_1926.jpeg

Back
Topp