❤️ IKM Uke 52 ❤️

Tok nye tester i dag.. Ingen tegn. Er forventet mens til lørdag. Forrige svangerskap fikk jeg positiv test på samme dag som i dag. Ble nok ingen graviditet denne runden..
image.jpg

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,5 MB · Visninger: 4
Wow, kan det være derfor du ble gravid nå?! Så kult :hello2
Det kan absolutt være. Jeg tok bidronning-gele i kapsler før EL, og etter EL tok jeg wild yam i noen dager (fra 2/3dpo). Den skal man liksom trappe ned, men jeg kjørte cold turkey fra 8 dpo siden jeg «ikke var gravid» :smiley-ashamed004 Tror aller mest på at det er ammingen som «har stått i veien», siden vi hadde mange forsøk i 2022 og nå klaffa det i pp5, første PP uten amming ✨ uansett veldig glad.

Blenda test i dag. Så ja. Tviler på det blir noe julegave av det slaget på oss her. Testa med tidligtest. IKM på 25. Men har en mistanke om at IKM er to dager senere, at EL kom to dager seinere denne måneden. Men uansett sku den nå gitt utslag nå så ja. Løpet kjørt.
Å nå har vi mentalt å psykisk på alle vis landet på at det blir de 2 små vi har, at det ikke er meningen vi skal bli 5 i familien. Tungt men føles litt okei ut også.

Jeg vet ikke? Hvor ville du startet? :nailbiting: nesten blitt litt nervøs for det nå, sikkert fordi huset er fult av folk og jeg er redd for å avsløre noe om det skulle være :dead::hilarious:
Egentlig tidligst 9dpo, men du går vel ofte for 8? Hvilke dager blir det for deg? Krysser alt for septemberspire ❤️

10 dpo imorgen, vente med test for å unngå eventuelle skuffelser. Eller kjøre på?
Hm, den var vanskelig. Hva med å teste i kveld? Hvis negativ, så er det ennå mulig å få positiv senere, og da kan du leve i håpet i hvertfall? Eventuelt blir det en "mykere" skuffelse, hvis du uansett kommer til å teste i morgen?

Hm, den var vanskelig. Hva med å teste i kveld? Hvis negativ, så er det ennå mulig å få positiv senere, og da kan du leve i håpet i hvertfall? Eventuelt blir det en "mykere" skuffelse, hvis du uansett kommer til å teste i morgen?
Ser for meg at dagen fort kan gå og jeg klarer la vær. Har hatt mye tegn på at TR nærmer seg og har vel egentlig innstillt meg på at det ikke gikk denne PP. Tror jeg prøver å vente

Back
Topp