Har du testet noe mer siden lørdag?Tvilsomt.. 9dpo, testet svakt positivt på 9 dpo med de to vi har
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du testet noe mer siden lørdag?Tvilsomt.. 9dpo, testet svakt positivt på 9 dpo med de to vi har
Ja, like negativt alt sammen, så regner med TR kommer om en dag eller toHar du testet noe mer siden lørdag?
Fikk TR i dag så da er det bare å stålsette seg for en ny pp og ny IKM gruppeHvordan har det gått med deg?
Det kan absolutt være. Jeg tok bidronning-gele i kapsler før EL, og etter EL tok jeg wild yam i noen dager (fra 2/3dpo). Den skal man liksom trappe ned, men jeg kjørte cold turkey fra 8 dpo siden jeg «ikke var gravid» Tror aller mest på at det er ammingen som «har stått i veien», siden vi hadde mange forsøk i 2022 og nå klaffa det i pp5, første PP uten amming uansett veldig glad.Wow, kan det være derfor du ble gravid nå?! Så kult
Egentlig tidligst 9dpo, men du går vel ofte for 8? Hvilke dager blir det for deg? Krysser alt for septemberspireJeg vet ikke? Hvor ville du startet? nesten blitt litt nervøs for det nå, sikkert fordi huset er fult av folk og jeg er redd for å avsløre noe om det skulle være
Hm, den var vanskelig. Hva med å teste i kveld? Hvis negativ, så er det ennå mulig å få positiv senere, og da kan du leve i håpet i hvertfall? Eventuelt blir det en "mykere" skuffelse, hvis du uansett kommer til å teste i morgen?10 dpo imorgen, vente med test for å unngå eventuelle skuffelser. Eller kjøre på?
Ser for meg at dagen fort kan gå og jeg klarer la vær. Har hatt mye tegn på at TR nærmer seg og har vel egentlig innstillt meg på at det ikke gikk denne PP. Tror jeg prøver å venteHm, den var vanskelig. Hva med å teste i kveld? Hvis negativ, så er det ennå mulig å få positiv senere, og da kan du leve i håpet i hvertfall? Eventuelt blir det en "mykere" skuffelse, hvis du uansett kommer til å teste i morgen?