❤️ IKM Uke 52 ❤️

Til dere som tester på julaften, når hadde dere eggløsning og første dag i forrige mensen? ☺️ I følge flo kan ikke jeg teste før på nyttårsaften, hadde antatt eggløsning rundt den 13. desember, og forrige mens varte fra 30. november til 4. desember

Er nok ikke gravid nei… Men veldig rar blødning denne gangen, som startet 8dpo.. Tar en siste test i morgen tidlig bare for å være på den sikre siden, men antar jeg kan settes på TR :dead:

Til dere som tester på julaften, når hadde dere eggløsning og første dag i forrige mensen? ☺️ I følge flo kan ikke jeg teste før på nyttårsaften, hadde antatt eggløsning rundt den 13. desember, og forrige mens varte fra 30. november til 4. desember
Jeg hadde EL 10.12, og testet første positive den 18.12, altså 8 dpo :happy: Hvis du hadde EL den 13.12 så er du 10 dpo imorgen, og jeg hadde hvertfall ikke klart å vente lenger heh..

Tok en tidligtest fra cb i går som var negativ.. Skal kjøpe noen andre som man ser streker på i morgen tenkte jeg. Hvis ikke så gikk det ikke denne gangen..

Da har murringene vært her igjen… vet ikke om jeg gidder teste engang denne syklusen, har ikke trua :shifty:

Vedlegg

• IMG_7832.jpeg
    IMG_7832.jpeg
    266,8 KB · Visninger: 16
Her er ikke fertilitfriend og premom enige om når eggløsningen var plutselig :pompus: Ikke sett etter hos premom før nå, for bruker egentlig det kun til å sortere testene..

PreMom mener eggløsning den 19. Desember:

Screenshot_20241223_064714_Premom.jpg

Og fertilitfriend mener den 17. Desember:

Screenshot_20241223_071718_FF App.jpg

Jeg tror egentlig sannheten er litt i mellom her, for bruker å være eggløsning første dag etter siste positive. Men blir krøll når testene og kroppen ikke forholder seg til klokka og hvordan vi beregnet dagene :laughing002 Symptomene opphørte med positiv test den 17. Desember. Så var testen positiv 3/4 av dagen den 16. Desember (fra kl. 12 og ut dagen), og 3/4 av den 17. Desember (fram til klokken 18 ca).

Så hvem vet.. Fertilitfriend et nok mest nær tror jeg, men mulig en dag for tidlig.

Det er ingen tvil om at det ble omgangssyke her, håper bare mannen og mini slipper unna.

Men i dag tidlig har jeg hatt en del leamus helt nederst i magen, ved eller i livmor. Veldig spesiell følelse og jeg har alltid opplevd det før. Googlet litt og kom frem til at flere har opplevd det rundt 8-9 dpo. Kjenner jeg gleder meg litt til å teste i morgen. Det er jo litt skummelt å få forhåpninger, men :bag:

Det er ingen tvil om at det ble omgangssyke her, håper bare mannen og mini slipper unna.

Men i dag tidlig har jeg hatt en del leamus helt nederst i magen, ved eller i livmor. Veldig spesiell følelse og jeg har alltid opplevd det før. Googlet litt og kom frem til at flere har opplevd det rundt 8-9 dpo. Kjenner jeg gleder meg litt til å teste i morgen. Det er jo litt skummelt å få forhåpninger, men :bag:
Åh, kjipt med sykdom, spesielt oppi julaften, tar vel ofte to dager fra man blit utsatt for smitte til det bryter ut, så håper for det andre at det ikke kommer i morgen :bag:

Spennende symptomer da!!

Da har murringene vært her igjen… vet ikke om jeg gidder teste engang denne syklusen, har ikke trua :shifty:
Det der er meg forrige uke, håper du ender i samme båt :nailbiting: jeg hadde synkende temp fra… legger ved chart, så ser du. Synkende temp i fire dager, synes det var ufint når tempen steg igjen :bored: ikke mist håpet ❤️
Jeg hadde «pms» også :laughing002 ødela krysset når jeg registrerte watery utflod Cd26, som er grunnen til at jeg testa dagen etterpå.
IMG_2186.jpeg

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp