Håper detBabystrek
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper detBabystrek
Ååh, se der da! Kanskje derfor du var så utålmodig, kroppen vet at det var noeDet er vist veldig håp enda her Vis vedlegget 451217
Jeg ser strek!Hva tror dere om disse?
I dag tidlig var det ingen strek. Jeg skjønner ingenting. Blir nok skuffet igjen denne mnd også.Jeg ser strek!
Jeg hadde EL 10.12, og testet første positive den 18.12, altså 8 dpo Hvis du hadde EL den 13.12 så er du 10 dpo imorgen, og jeg hadde hvertfall ikke klart å vente lenger heh..Til dere som tester på julaften, når hadde dere eggløsning og første dag i forrige mensen? I følge flo kan ikke jeg teste før på nyttårsaften, hadde antatt eggløsning rundt den 13. desember, og forrige mens varte fra 30. november til 4. desember
Hvilken test brukte du når du fikk positiv 8dpo?Jeg hadde EL 10.12, og testet første positive den 18.12, altså 8 dpo Hvis du hadde EL den 13.12 så er du 10 dpo imorgen, og jeg hadde hvertfall ikke klart å vente lenger heh..
Wow! Gratulerer. Er 8 dpo selv idag og tok en babyplan tidlig. Dessverre blendaDisse to, Make Sure tidligtest og babyplan tidligtest! Dette er bilde fra 8 dpo.
Krysser fingrene for deg! Har skjønt at 8 dpo kan være for tidlig for mange å teste.Wow! Gratulerer. Er 8 dpo selv idag og tok en babyplan tidlig. Dessverre blenda
Ikke festeblødning?Er nok ikke gravid nei… Men veldig rar blødning denne gangen, som startet 8dpo.. Tar en siste test i morgen tidlig bare for å være på den sikre siden, men antar jeg kan settes på TR
Det er ikke vanlig å få så tidlig positivt da, så hadde ikke avskrevet noe å 8 DPO!Wow! Gratulerer. Er 8 dpo selv idag og tok en babyplan tidlig. Dessverre blenda
Men det er jo også perfekt tidspunkt for at egget fester seg? Men skjønner at det er den erfaringen du har. Håper det ikke er sånn denne gangDa har murringene vært her igjen… vet ikke om jeg gidder teste engang denne syklusen, har ikke trua
Åh, kjipt med sykdom, spesielt oppi julaften, tar vel ofte to dager fra man blit utsatt for smitte til det bryter ut, så håper for det andre at det ikke kommer i morgenDet er ingen tvil om at det ble omgangssyke her, håper bare mannen og mini slipper unna.
Men i dag tidlig har jeg hatt en del leamus helt nederst i magen, ved eller i livmor. Veldig spesiell følelse og jeg har alltid opplevd det før. Googlet litt og kom frem til at flere har opplevd det rundt 8-9 dpo. Kjenner jeg gleder meg litt til å teste i morgen. Det er jo litt skummelt å få forhåpninger, men
Det der er meg forrige uke, håper du ender i samme båt jeg hadde synkende temp fra… legger ved chart, så ser du. Synkende temp i fire dager, synes det var ufint når tempen steg igjen ikke mist håpetDa har murringene vært her igjen… vet ikke om jeg gidder teste engang denne syklusen, har ikke trua