Mindel Gift med forumet Tilgangsansvarlig Vi som prøver :) Junilykke 2022 Tirsdag kl 14:55 #981 Sjokolade90 skrev: Fortsatt noe svak strek på testene under lyset, men begynte å blø i går, sett meg på TR. Godt nyttår! Klikk for å utvide … Masse lykke til når dere går i gang igjen
Sjokolade90 skrev: Fortsatt noe svak strek på testene under lyset, men begynte å blø i går, sett meg på TR. Godt nyttår! Klikk for å utvide … Masse lykke til når dere går i gang igjen
Timmi Flørter med forumet Fredag kl 20:35 #982 Mindel skrev: Har du funnet ut noe mer? Klikk for å utvide … Heii, sorry null updates fra meg… Var TR ja, men den var merkelig denne gangen. Krysser fingrene for ppen som kommer nå
Mindel skrev: Har du funnet ut noe mer? Klikk for å utvide … Heii, sorry null updates fra meg… Var TR ja, men den var merkelig denne gangen. Krysser fingrene for ppen som kommer nå
S Solstråla2024 Forelsket i forumet Vi som prøver :) Sommerfuglene Lørdag kl 00:15 #983 Da kommer mensen snikende her og sikkert for fullt i morgen, så jeg kan settes på TR, og hopper inn i uke 5 og krysser fingrene for klaff da
Da kommer mensen snikende her og sikkert for fullt i morgen, så jeg kan settes på TR, og hopper inn i uke 5 og krysser fingrene for klaff da
S Solstråla2024 Forelsket i forumet Vi som prøver :) Sommerfuglene Lørdag kl 00:16 #984 UPS, feil uke, skulle i uke 1