Har du funnet ut noe mer?Er nok ikke gravid nei… Men veldig rar blødning denne gangen, som startet 8dpo.. Tar en siste test i morgen tidlig bare for å være på den sikre siden, men antar jeg kan settes på TR![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du funnet ut noe mer?Er nok ikke gravid nei… Men veldig rar blødning denne gangen, som startet 8dpo.. Tar en siste test i morgen tidlig bare for å være på den sikre siden, men antar jeg kan settes på TR![]()

Hei, lenge siden vi har hørt fra deg - fikk du verdens fineste julepresang?Sjokolade90 - 34 - B3 - PP4 - EL 8/12 - IKM 25/12

Hei, har du funnet ut noe mer om eggløsning, eller fått positiv test kanskje?Hei!
Prøver meg her jeg, selv om jeg ikke vet noe om hverken EL eller IKM. Tok ut spiralen 2.12, og har tidligere blitt veldig raskt gravid.. så det er rett og slett planen min nå også
Tester etter EL da, så får heller oppdatere underveis.
EK3 - 33 - B4 - PP1 - EL ? - IKM ?
Hei. Her har ikke mensen kommet enda, testene viser veldig svake streker i dag - håper streken blir mer synlig. Så ikke sett meg på noe helt endaHei, lenge siden vi har hørt fra deg - fikk du verdens fineste julepresang?![]()
Mener det sies at syklusdag 1 ska regnes fra første dag med skikkelig blødningEr det andre her med erfaring med letrozol? Har spottet i to dager(bare litt lyserosa når jeg tørker meg, ingenting i bindet). Ikveld begynte større blødning! Hvilken dag skal jeg ta utgangspunkt i som dag 1? Gyn kontoret er selvfølgelig stengt til nyåret….
Hadde satt dag 1 når jeg virkelig begynte å blø. Tenker de hvor du har sett det på papiret er lite at du kanskje ikke hadde merket det om du ikke så på papiret. Uannsett så starter folk forskjellig, noen på dag 3 og noen på dag 5 så du vil ikke ligge i - på dagene uannsett tenker jeg.Er det andre her med erfaring med letrozol? Har spottet i to dager(bare litt lyserosa når jeg tørker meg, ingenting i bindet). Ikveld begynte større blødning! Hvilken dag skal jeg ta utgangspunkt i som dag 1? Gyn kontoret er selvfølgelig stengt til nyåret….
Ja det et liksom sånn jeg også har tenkt. At kanskje det er bedre å vente litt… så dumt når jeg ikke kan spør legen som har skrevet det ut.Hadde satt dag 1 når jeg virkelig begynte å blø. Tenker de hvor du har sett det på papiret er lite at du kanskje ikke hadde merket det om du ikke så på papiret. Uannsett så starter folk forskjellig, noen på dag 3 og noen på dag 5 så du vil ikke ligge i - på dagene uannsett tenker jeg.
Ja, men tenker det ikke blir noe feil dag om du starter på søndagJa det et liksom sånn jeg også har tenkt. At kanskje det er bedre å vente litt… så dumt når jeg ikke kan spør legen som har skrevet det ut.
Ja, tenker kanskje der er best! Enten blir det syklusdag 3 (som er fra jeg fikk skikkelig blødning) eller 5(fra 1 spotting) tenker det er innafor begge deler.Mener det sies at syklusdag 1 ska regnes fra første dag med skikkelig blødning![]()

Jeg regner syklus dag 1 ved skikkelig blødning når jeg tar letrozol. Startet 5.dag i syklus i 5dager dobbel dose. Masse lykketilEr det andre her med erfaring med letrozol? Har spottet i to dager(bare litt lyserosa når jeg tørker meg, ingenting i bindet). Ikveld begynte større blødning! Hvilken dag skal jeg ta utgangspunkt i som dag 1? Gyn kontoret er selvfølgelig stengt til nyåret….
Det var synd. Håper det går neste ppNei! Nå kom det blod på papiret![]()
Neeei, det var ikke denne oppdateringen jeg håpet på. Tester du i morgen likevel?Nei! Nå kom det blod på papiret![]()
Åh, så kjedeligNei! Nå kom det blod på papiret![]()
Med de fine temperaturene var jo det kjedelig.. Hvordan er temperaturen i dag?
), før jeg koste meg med god samvittighet med vin med gjestene. Da er det ut på jakt etter leterozol etterpå, og gubben må til pers på Ullevål på torsdag med sædanalyse. Han hadde håpet han slapp 
Så leit å høreHer kom mensen i natt som forventet.. Sjekket med graviditetstest i går ettermiddag (og to ganger før den tid), før jeg koste meg med god samvittighet med vin med gjestene. Da er det ut på jakt etter leterozol etterpå, og gubben må til pers på Ullevål på torsdag med sædanalyse. Han hadde håpet han slapp
![]()
hadde virkelig håpet at det klaffet for dere nå Så kjedelig å høreHer kom mensen i natt som forventet.. Sjekket med graviditetstest i går ettermiddag (og to ganger før den tid), før jeg koste meg med god samvittighet med vin med gjestene. Da er det ut på jakt etter leterozol etterpå, og gubben må til pers på Ullevål på torsdag med sædanalyse. Han hadde håpet han slapp
![]()
Så synd å høre. Håper at neste pp så sitter spirenHer kom mensen i natt som forventet.. Sjekket med graviditetstest i går ettermiddag (og to ganger før den tid), før jeg koste meg med god samvittighet med vin med gjestene. Da er det ut på jakt etter leterozol etterpå, og gubben må til pers på Ullevål på torsdag med sædanalyse. Han hadde håpet han slapp
![]()