❤️ IKM Uke 52 ❤️

Hei!
Prøver meg her jeg, selv om jeg ikke vet noe om hverken EL eller IKM. Tok ut spiralen 2.12, og har tidligere blitt veldig raskt gravid.. så det er rett og slett planen min nå også :hello2
Tester etter EL da, så får heller oppdatere underveis.

EK3 - 33 - B4 - PP1 - EL ? - IKM ?
Hei, har du funnet ut noe mer om eggløsning, eller fått positiv test kanskje? :)

Er det andre her med erfaring med letrozol? Har spottet i to dager(bare litt lyserosa når jeg tørker meg, ingenting i bindet). Ikveld begynte større blødning! Hvilken dag skal jeg ta utgangspunkt i som dag 1? Gyn kontoret er selvfølgelig stengt til nyåret….

Er det andre her med erfaring med letrozol? Har spottet i to dager(bare litt lyserosa når jeg tørker meg, ingenting i bindet). Ikveld begynte større blødning! Hvilken dag skal jeg ta utgangspunkt i som dag 1? Gyn kontoret er selvfølgelig stengt til nyåret….
Mener det sies at syklusdag 1 ska regnes fra første dag med skikkelig blødning:)

Hadde satt dag 1 når jeg virkelig begynte å blø. Tenker de hvor du har sett det på papiret er lite at du kanskje ikke hadde merket det om du ikke så på papiret. Uannsett så starter folk forskjellig, noen på dag 3 og noen på dag 5 så du vil ikke ligge i - på dagene uannsett tenker jeg.

Hadde satt dag 1 når jeg virkelig begynte å blø. Tenker de hvor du har sett det på papiret er lite at du kanskje ikke hadde merket det om du ikke så på papiret. Uannsett så starter folk forskjellig, noen på dag 3 og noen på dag 5 så du vil ikke ligge i - på dagene uannsett tenker jeg.
Ja det et liksom sånn jeg også har tenkt. At kanskje det er bedre å vente litt… så dumt når jeg ikke kan spør legen som har skrevet det ut.

Ja det et liksom sånn jeg også har tenkt. At kanskje det er bedre å vente litt… så dumt når jeg ikke kan spør legen som har skrevet det ut.
Ja, men tenker det ikke blir noe feil dag om du starter på søndag :) Om du hadde starter fra 1 spotte dag så skulle du begynt i morgen, om du tar fra 1 blødning som er i dag så blir det søndag. Så du vil ha starta på enten dag 3 eller dag 5. forskjeller er at starter du på dag 3 får du eggløsning på dag 11-16 om du starter dag 5 så får de eggløsning mellom dag 16-20 om jeg husker riktig. Har skriv det opp i dagenboken min. Så om du vil lese så står det masse forskjellig om Letrozol der

Mener det sies at syklusdag 1 ska regnes fra første dag med skikkelig blødning:)
Ja, tenker kanskje der er best! Enten blir det syklusdag 3 (som er fra jeg fikk skikkelig blødning) eller 5(fra 1 spotting) tenker det er innafor begge deler.

Ikm i dag, ingen mens, men svake tester med tvilsom stigning. Så jeg tipper at tante rød tropper opp før jula er omme. Skal definitivt følge samme baby-oppskrift neste PP, bare med flere aksjer denne gang! :p Men herlighet så koselig det var å få positiv test på julaften! :Heartred

Jeg regner syklus dag 1 ved skikkelig blødning når jeg tar letrozol. Startet 5.dag i syklus i 5dager dobbel dose. Masse lykketil❤️

Her kom mensen i natt som forventet.. Sjekket med graviditetstest i går ettermiddag (og to ganger før den tid :banghead:), før jeg koste meg med god samvittighet med vin med gjestene. Da er det ut på jakt etter leterozol etterpå, og gubben må til pers på Ullevål på torsdag med sædanalyse. Han hadde håpet han slapp :bag:

Her kom mensen i natt som forventet.. Sjekket med graviditetstest i går ettermiddag (og to ganger før den tid :banghead:), før jeg koste meg med god samvittighet med vin med gjestene. Da er det ut på jakt etter leterozol etterpå, og gubben må til pers på Ullevål på torsdag med sædanalyse. Han hadde håpet han slapp :bag:
Så leit å høre :sorry: hadde virkelig håpet at det klaffet for dere nå ❤️ håper dere finner leterozol uten for mye knoting.

Så kjedelig å høre :(

Så synd å høre. Håper at neste pp så sitter spiren❤️ Jeg kjenner selv at TR kanskje er rundt hjørnet, men trenger å komme meg hjem for å få testet før jeg avslutter cyclogest. Sender gode tanker og håper letrozol ikke blir vankelig å finne:)

Back
Topp