❤️ IKM Uke 52 ❤️

Dere frister ja, men skal holde meg MINST til i morgen! Fallhøyden er så innmari høy! :dead:
Skjønner den. Om det ødelegger dagen er det greit å vente til du er helt sikker på at du får rett resultat, så det ikke blir som hos @Ari<3 og du går rundt en uke sur og lei deg uten grunn :laughing002

Ja, men g.testene var negative når EL testen var høy. Så vet at hcg nivået var så godt som ute av kroppen før det slo ut på eggløsningstesten. Men vi har hatt jevn sex fra jeg slutta å blø.
Om det ikke sitter denne syklusen så er det kjempe trist, men da håper je det sitter på neste
Åja, det mener jeg jo du fortalte, ja. Hadde glemt det. Tøft å få rundt uviten, hadde det nesten vært bedre meg mensen da så du hadde et utgangspunkt, tøft når ting er litt i lufta.. :Heartred

Skjønner den. Om det ødelegger dagen er det greit å vente til du er helt sikker på at du får rett resultat, så det ikke blir som hos @Ari<3 og du går rundt en uke sur og lei deg uten grunn :laughing002
Hahaha ja det var ganske unødvendig bruk av energi og følelser :laughing002 Kunne sikkert funnet ut at jeg var gravid 4-5 dager før jeg faktisk testa :bag:

Tenker litt mer på guttungen! Min han reiser sørover i morgen, så da kan jeg deppe noen dager uten at det går utover han :cool:

Tenker litt mer på guttungen! Min han reiser sørover i morgen, så da kan jeg deppe noen dager uten at det går utover han :cool:
Ja jeg skjønner den. Jeg har vært en heks i dag :bag: :hilarious: Flaut å si det, men jeg trenger å være alene når jeg blir skuffa, og med gjester (bytter ut gjestene i dag, så må vaske etter de første, og få inn til de nye :hilarious:) og greier, så er det ikke rom for å være alene eller i fred. Så når jeg ikke får være i fred og slikke mine sår litt, så blir jeg nok litt fresete. Gubben bare skuler på meg :bag::laughing002

Åh, for en tålmodighetsprøve :bag: :hilarious: :laughing002 hvor mange dpo er du da?
13DPO tror jeg. Tok ovitrelle 12.des. rundt 21:00. Så kanskje eggene slapp 13-14.des? Er så usikker. Blir ikke klok på kroppen. Er kokvarm fra morgen til kveld. Sikkert cyclogesten. Hvor mange DPO er du? Vet at vi har ikm samme dag når jeg først ble med i gruppa. Hvordan ligger det an nå? ❤️

13DPO tror jeg. Tok ovitrelle 12.des. rundt 21:00. Så kanskje eggene slapp 13-14.des? Er så usikker. Blir ikke klok på kroppen. Er kokvarm fra morgen til kveld. Sikkert cyclogesten. Hvor mange DPO er du? Vet at vi har ikm samme dag når jeg først ble med i gruppa. Hvordan ligger det an nå? ❤️
Åh, ja da er det jo ganske sikkert at det har vært en eggløsning. Og vanskelig når ovitrelle sitter i mtp hei hcg testing. Jeg tror forøvrig ikke du får mensen så lenge du tar progesteron? Så om du ikke får positiv test innen "rimelig tid" så nå du kanskje stoppe på det? Men det var du kanskje fått info om? :Heartred

Jeg har så kort lutealfase, så min ikm er 10-11 dpo, altså i morgen/lørdag..

Å herrejesus.. Jeg skal hente ut leterozol nå som jeg ikke er gravid, skal ta det fra syklusdag 3, ca søndag/mandag da. Og jeg sjekker nærmeste apotek, de har det jo selvsagt ikke :bag: og ikke i nærmeste by heller.. Hvor lang tid tar det å få det om de bestiller fra et lager, og til apoteket? Med helg..og helligdager.. Ååh..

Åh, ja da er det jo ganske sikkert at det har vært en eggløsning. Og vanskelig når ovitrelle sitter i mtp hei hcg testing. Jeg tror forøvrig ikke du får mensen så lenge du tar progesteron? Så om du ikke får positiv test innen "rimelig tid" så nå du kanskje stoppe på det? Men det var du kanskje fått info om? :Heartred

Jeg har så kort lutealfase, så min ikm er 10-11 dpo, altså i morgen/lørdag..
Jeg fikk beskjed å ta cyclogest til mensen kom, men vurderer å slutte på søndag. Har lest blandede svar på det. For jeg vil gjerne komme fort igang med ivf i januar hvis det er TR og ikke spire. Bra du fikk tak i letrozol❤️jeg har PCOS så alt er lengre.

Bare negative tester her.. I følge flo skal jeg få mensen på lørdag. Hvis jeg følger forrige svangerksap, så skal jeg evt få positiv test på tirsdag hvis den satt på siste forsøk i eggløsningperioden.. Men jeg tviler.. Har ikke fått noe festeblødning, enda det er 12 dager siden siste forsøk i eggløsningsperioden.. Tror ikke spira satt denne gangen..

Lover å teste i morgen @Ari<3 og @Mindel :angelic: Helt ærlig så glemte jeg det litt når jeg tissa nå… på vei til flyplassen med 9-åringen :Heartred

Vedlegg

• IMG_7856.jpeg
    IMG_7856.jpeg
    308,3 KB · Visninger: 14
Back
Topp