Åh, for en tålmodighetsprøve hvor mange dpo er du da?Tusen takk for svar Jeg må bare smøre meg med tålmodighet. Glemte graviditetstestene og skal ikke hjem før 29.des.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, for en tålmodighetsprøve hvor mange dpo er du da?Tusen takk for svar Jeg må bare smøre meg med tålmodighet. Glemte graviditetstestene og skal ikke hjem før 29.des.
Skjønner den. Om det ødelegger dagen er det greit å vente til du er helt sikker på at du får rett resultat, så det ikke blir som hos @Ari<3 og du går rundt en uke sur og lei deg uten grunnDere frister ja, men skal holde meg MINST til i morgen! Fallhøyden er så innmari høy!
Åja, det mener jeg jo du fortalte, ja. Hadde glemt det. Tøft å få rundt uviten, hadde det nesten vært bedre meg mensen da så du hadde et utgangspunkt, tøft når ting er litt i lufta..Ja, men g.testene var negative når EL testen var høy. Så vet at hcg nivået var så godt som ute av kroppen før det slo ut på eggløsningstesten. Men vi har hatt jevn sex fra jeg slutta å blø.
Om det ikke sitter denne syklusen så er det kjempe trist, men da håper je det sitter på neste
Hahaha ja det var ganske unødvendig bruk av energi og følelser Kunne sikkert funnet ut at jeg var gravid 4-5 dager før jeg faktisk testaSkjønner den. Om det ødelegger dagen er det greit å vente til du er helt sikker på at du får rett resultat, så det ikke blir som hos @Ari<3 og du går rundt en uke sur og lei deg uten grunn
Tenker litt mer på guttungen! Min han reiser sørover i morgen, så da kan jeg deppe noen dager uten at det går utover hanSkjønner den. Om det ødelegger dagen er det greit å vente til du er helt sikker på at du får rett resultat, så det ikke blir som hos @Ari<3 og du går rundt en uke sur og lei deg uten grunn
Ja jeg skjønner den. Jeg har vært en heks i dag Flaut å si det, men jeg trenger å være alene når jeg blir skuffa, og med gjester (bytter ut gjestene i dag, så må vaske etter de første, og få inn til de nye ) og greier, så er det ikke rom for å være alene eller i fred. Så når jeg ikke får være i fred og slikke mine sår litt, så blir jeg nok litt fresete. Gubben bare skuler på megTenker litt mer på guttungen! Min han reiser sørover i morgen, så da kan jeg deppe noen dager uten at det går utover han
Ja, hadde vært bedreÅja, det mener jeg jo du fortalte, ja. Hadde glemt det. Tøft å få rundt uviten, hadde det nesten vært bedre meg mensen da så du hadde et utgangspunkt, tøft når ting er litt i lufta..
13DPO tror jeg. Tok ovitrelle 12.des. rundt 21:00. Så kanskje eggene slapp 13-14.des? Er så usikker. Blir ikke klok på kroppen. Er kokvarm fra morgen til kveld. Sikkert cyclogesten. Hvor mange DPO er du? Vet at vi har ikm samme dag når jeg først ble med i gruppa. Hvordan ligger det an nå?Åh, for en tålmodighetsprøve hvor mange dpo er du da?
Ja, den var bittelitt svakere i dag synes jeg. Er tom for tester også. Blir Kiwi i morgen tidlig!@Inkana har du testet i dag?
Åh, ja da er det jo ganske sikkert at det har vært en eggløsning. Og vanskelig når ovitrelle sitter i mtp hei hcg testing. Jeg tror forøvrig ikke du får mensen så lenge du tar progesteron? Så om du ikke får positiv test innen "rimelig tid" så nå du kanskje stoppe på det? Men det var du kanskje fått info om?13DPO tror jeg. Tok ovitrelle 12.des. rundt 21:00. Så kanskje eggene slapp 13-14.des? Er så usikker. Blir ikke klok på kroppen. Er kokvarm fra morgen til kveld. Sikkert cyclogesten. Hvor mange DPO er du? Vet at vi har ikm samme dag når jeg først ble med i gruppa. Hvordan ligger det an nå?
Jeg fikk beskjed å ta cyclogest til mensen kom, men vurderer å slutte på søndag. Har lest blandede svar på det. For jeg vil gjerne komme fort igang med ivf i januar hvis det er TR og ikke spire. Bra du fikk tak i letrozoljeg har PCOS så alt er lengre.Åh, ja da er det jo ganske sikkert at det har vært en eggløsning. Og vanskelig når ovitrelle sitter i mtp hei hcg testing. Jeg tror forøvrig ikke du får mensen så lenge du tar progesteron? Så om du ikke får positiv test innen "rimelig tid" så nå du kanskje stoppe på det? Men det var du kanskje fått info om?
Jeg har så kort lutealfase, så min ikm er 10-11 dpo, altså i morgen/lørdag..
Jeg vet! Men alle andre tegn sier mensen Murringer fra helvete, ømme pupper, sur døgnet rundt…Charten der ser lovende ut