❤️ IKM Uke 52 ❤️

CB digital vanlig sier fremdeles ikke gravid, tidligtestene til rfsu (stav) sier svaaaakt positiv og i dag tok jeg også en makesuretest(usikker på om den er tidlig eller vanlig) som viste svakt positivt :bored: Jeg forstår ikke noe, har økt utflod, proppa igjen tapp(beklager detaljer), små ubehag/smerter i livmora og ingen tegn til mens.
Så rart? Kan du ha rester (altså deler) etter senaborten? Eller, da hadde du kanskje blødd?

Sikker på at den er helt negativ? Synes jeg ser noe veldig veldig svakt der altså :happy:
Tok en tidlig test, ikke antydning til noe :( Etter sjekk i en spesiell vinkel med lommelykt ser jeg hvor linjen skal være, men den er tom og uten farge.

9 DPO tidlig test

Vedlegg

• Screenshot_20241226_140600_Gallery.jpg
    Screenshot_20241226_140600_Gallery.jpg
    363,8 KB · Visninger: 28
Ja, syns det jeg også. Testene som nå er svakt positive, var negative for noen dager sida. Blør ingenting
Hvor sikker var du på eggløsning osv? Du hadde slik "skjult" profil, så får ikke lest tilbake på dine innlegg uten å bla igjennom 40 sider ord lete etter nåla i høystakken :hilarious:

Familieselskap, og har sikkert vært på do 5 ganger fordi det føles som om TR kommer, men er ingenting der når jeg går på do…. Ugh!

Hvor sikker var du på eggløsning osv? Du hadde slik "skjult" profil, så får ikke lest tilbake på dine innlegg uten å bla igjennom 40 sider ord lete etter nåla i høystakken :hilarious:
Jeg er ikke sikker på eggløsning i det hele tatt, eneste er at toppen var i følge testene den 18.12.
Jeg vet også at alt av rester er ute pga de tok ultralyd å sjekka før jeg fikk lov å reise hjem.
Men nå er det 5 uker siden og ikke noe tegn til mens, kun hatt to dager i helga med en del mensmurringer :(
Føler jeg blir helt opphengt i å teste, selv om jeg helt vil la det være noen dager nå. I følge Flo appen jeg bruker, så skal mens nå tydeligvis være 03.01.

Jeg er ikke sikker på eggløsning i det hele tatt, eneste er at toppen var i følge testene den 18.12.
Jeg vet også at alt av rester er ute pga de tok ultralyd å sjekka før jeg fikk lov å reise hjem.
Men nå er det 5 uker siden og ikke noe tegn til mens, kun hatt to dager i helga med en del mensmurringer :(
Føler jeg blir helt opphengt i å teste, selv om jeg helt vil la det være noen dager nå. I følge Flo appen jeg bruker, så skal mens nå tydeligvis være 03.01.
Men om du har hatt hcg, så slår det ganske raskt ut på lh testene, så kan være du ikke har har eggløsning og, sånn i teorien. Bare ha sex regelmessig nå sånn i tilfelle, vanskelig å teste for LH og så lenge hcg testene er svakt positive, for det kludrer jo verdiene til.

Men om du har hatt hcg, så slår det ganske raskt ut på lh testene, så kan være du ikke har har eggløsning og, sånn i teorien. Bare ha sex regelmessig nå sånn i tilfelle, vanskelig å teste for LH og så lenge hcg testene er svakt positive, for det kludrer jo verdiene til.
Ja, men g.testene var negative når EL testen var høy. Så vet at hcg nivået var så godt som ute av kroppen før det slo ut på eggløsningstesten. Men vi har hatt jevn sex fra jeg slutta å blø.
Om det ikke sitter denne syklusen så er det kjempe trist, men da håper je det sitter på neste

Reiste bort idag og glemte selvfølgelig graviditetstestene. Men fikk med meg gonal f i tilfelle TR kommer. Jeg stanger hodet inni meg på toget. Dyrt er det også med CB digital. Er små frustrert og varm av hele greia. Føler TR kommer, men samtidig ikke. For har aldri følt meg så rar. Hetetokter opp og ned. CD 33, DPO 13.

Dere frister ja, men skal holde meg MINST til i morgen! Fallhøyden er så innmari høy! :dead:
Meg og Mindel, team Bad influence :laughing002 Testa ikke før 12-13 dpo selv, og det som fikk meg til å teste var et par dager med merkelig utfold. Da var det ingenting å tolke i alle fall, håper på streker for deg ❤️

Meg og Mindel, team Bad influence :laughing002 Testa ikke før 12-13 dpo selv, og det som fikk meg til å teste var et par dager med merkelig utfold. Da var det ingenting å tolke i alle fall, håper på streker for deg ❤️
Team bad influenceTester dere med tildligtest da eller fungerer vanlig graviditetstest? ❤️

Team bad influenceTester dere med tildligtest da eller fungerer vanlig graviditetstest? ❤️
Vanlig funker fint fra 11-12 dpo, noen enda tidligere (babyplan er sensitiv). Jeg tror jeg fyrte av 9 ulike tester/merker og alle var positive :laughing002 Langt forbi tolke-stadiet i alle fall.

Vanlig funker fint fra 11-12 dpo, noen enda tidligere (babyplan er sensitiv). Jeg tror jeg fyrte av 9 ulike tester/merker og alle var positive :laughing002 Langt forbi tolke-stadiet i alle fall.
Tusen takk for svar❤️ Jeg må bare smøre meg med tålmodighet. Glemte graviditetstestene og skal ikke hjem før 29.des.

Back
Topp