❤️ IKM Uke 52 ❤️

8 DPO her, eller kan være 7 DPO og (selv om den egentlig er spikret). Fikk med 5 billige tester når jeg kjøpte nå sist fra Babyplan, så har tatt en i dag og i går, men helt negativ enda. Aldri fått så tidlig positiv jeg da hehe. Men mest for moro skyld :) Får se nå mot helga om det endrer seg!
Håper det sitter får det og kan gå inn i det nye året med en liten spire i magen :)

Noen som ser noe på denne? Hatt mensen i 2 dager nå men føles ikke ut som det samme… har så fryktelig migrene, å er super kvalm, nære oppkast hele tiden. Ifølge chatgpt så er denne positiv men jeg ser det ikke

Vedlegg

• IMG_2168.jpeg
    IMG_2168.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 64
Noen som ser noe på denne? Hatt mensen i 2 dager nå men føles ikke ut som det samme… har så fryktelig migrene, å er super kvalm, nære oppkast hele tiden. Ifølge chatgpt så er denne positiv men jeg ser det ikke
Føler jeg ser antyding til strek men var vanskelig å si om det er starten på noe

Greit å tenke sånn, får finne det positive i alt :laughing002 har dere kommet vel inn i nytt hus? :Heartred
Ja nå er vi inne og alle storkoser seg. Var stor forskjell fra å leie leilighet midlertidig med tre soverom til å ha seks soverom og alle har eget. Vi var to voksne og tre barn inne på et rom, det er nok derfor det ikke ble noe babys :hilarious: :laughing021

Andre her som har gått på letrozol? Normalt når jeg får mensen så er det myyyye blødninger fra start! Nå er det vare litt blodtilblandet slim! Kommer ikke noe på bindet(enn så lenge). Kan dette være knyttet til letrozol? Blendet test idagmorges 11dpo.

Andre her som har gått på letrozol? Normalt når jeg får mensen så er det myyyye blødninger fra start! Nå er det vare litt blodtilblandet slim! Kommer ikke noe på bindet(enn så lenge). Kan dette være knyttet til letrozol? Blendet test idagmorges 11dpo.
Er ikke en festeblødning? Egget kan feste seg så sent som 12 DPO

Jeg har gått på letrozol tidligere i år. Husker jeg hadde noen mellomblødninger som var rare som deg. Når mensen kom så var det kraftig blødninger. Går på det denne måneden og venter på TR eller spire nå. Har ikke hatt de blødningene denne gang. Jeg hadde også blendahvit test idag ca.12dpo. Venter til 14-16dpo før jeg tar en CB. Håper det har gått bra for deg❤️Test igjen om 3 dager hvis ikke TR melder seg.

Er ikke en festeblødning? Egget kan feste seg så sent som 12 DPO
Jeg har gått på letrozol tidligere i år. Husker jeg hadde noen mellomblødninger som var rare som deg. Når mensen kom så var det kraftig blødninger. Går på det denne måneden og venter på TR eller spire nå. Har ikke hatt de blødningene denne gang. Jeg hadde også blendahvit test idag ca.12dpo. Venter til 14-16dpo før jeg tar en CB. Håper det har gått bra for deg❤️Test igjen om 3 dager hvis ikke TR melder seg.
Var liksom nederleag å få TR meb trøstet meg med at jeg nå slapp primolut og at derfor ville neste PP komme om ikke så lenge… Slitsomt med kropp som ikke vil fungere. Vurderer å gå privat for å å skikkelig oppfølging å hjelp.

Var liksom nederleag å få TR meb trøstet meg med at jeg nå slapp primolut og at derfor ville neste PP komme om ikke så lenge… Slitsomt med kropp som ikke vil fungere. Vurderer å gå privat for å å skikkelig oppfølging å hjelp.
Huff kjære deg. Føler med deg. Sender deg masse gode tanker❤️ Det er veldig slitsomt og krevende. Jeg starter IVF offentlig i januar hvis den ikke sitter nå. Det var ikke så lang ventetid som jeg trodde. Så vi droppet privat. Men hører det er mange bra privatklinikker hvis du vurderer. Heier på deg:)

Huff kjære deg. Føler med deg. Sender deg masse gode tanker❤️ Det er veldig slitsomt og krevende. Jeg starter IVF offentlig i januar hvis den ikke sitter nå. Det var ikke så lang ventetid som jeg trodde. Så vi droppet privat. Men hører det er mange bra privatklinikker hvis du vurderer. Heier på deg:)
Jeg tenker at jeg fortsatt har ulike muligheter å
Prøve ut. Eggløsninssprøyte m.m. men offentlig gyn hadde bare mulighet til letrozol. Hun var også sykt upersonlig og ga meg bare ett ark med beskrivelser… så kunne trengt litt bedre oppfølging. Hun sa også at jeg får ikke dekket ivf offentlig pga vekt. So that’s that liksom.

Ønsker dere lykke til videre - at det føles godt å ha landet på at de dere har er nok, er godt :Heartred Kom mensen i dag? Eller var ikm to dager senere?
Tante rød kom i kveld ja. Takk <3 Når vi landa på tanken så var den god og føltes veldig rett. Men kjenner jo nå at hode går mye frem å tilbake på det. Så vil nok bli en sorg for vår del dette. At vi ikke blir 5 i familien, slik tanken alltid ha vært. Å en del av meg tenker at mannfolket får bare ta ansvar for evt prevensjon. Så går veldig frem å tilbake nå i dag på det.

Jeg tenker at jeg fortsatt har ulike muligheter å
Prøve ut. Eggløsninssprøyte m.m. men offentlig gyn hadde bare mulighet til letrozol. Hun var også sykt upersonlig og ga meg bare ett ark med beskrivelser… så kunne trengt litt bedre oppfølging. Hun sa også at jeg får ikke dekket ivf offentlig pga vekt. So that’s that liksom.
Du har mange muligheter. Anbefaler å bytte❤️Vi holdt på i 2 år hos ei dårlig gynekolog. Byttet til en annen og fikk hjelp med engang. Rett på letrozol, ovitrelle, gonal-f hvis man trengte det. Skrev også ut cyclogest for å ta etterpå. Mange har god hjelp av myo-inositol d-chiro. Gynekologen og med din fastlege skal hjelpe med vektnedgang. Jeg har PCOS så trenger å gå ned litt og har følt myo-inositol d-chiro hjelper litt på. Når jeg ba han nye gynekologen om å søke ivf så gjorde han det med engang. Hun gamle gynekologen brukte 2 år av mitt liv for hun mente vi kunne klare det naturlig. Det er viktig å bli ivaretatt og hørt og få tilrettelagt hjelp❤️Det fortjener du og enhver som holder på:)

Idag stod det plutselig 2-3 på CB. Rart hva som kan bety så mye plutselig :angelic: Krysser fingrene for at den holder fast og at jeg får 3+ om en ukes tid

Vedlegg

• IMG_3764.jpeg
    IMG_3764.jpeg
    313,7 KB · Visninger: 0
Back
Topp