❤️ IKM Uke 52 ❤️

Vet ikke hva som skjedde i første post, men det er i hvert fall meg! Jeg fikk en merkelig skyggestrek på mandag, og har ikke fått testet siden på grunn av jul hos svigers langt unna butikk. Håper jeg får tatt en ny i morgen! Ingen tegn til TR i hvert fall
Herlighet, så spennende! Har du noen tegn? Utover ingen mens.

Hvor sikker er du på eggløsning? Et ikke usannsynlig altså, å få positivt først da (ikke alle egg fester seg 9 DPO), og fargestoff ulike i tester osv osv, test igjen og se :hello2
Verken tester eller temper, så vet bare sånn ca. Hadde EL-smerter i nesten to døgn denne gangen, så det var en litt merkelig EL. :dontknow Fikk litt tydeligere strek på morgenen i dag. I går øverst og i dag nederst.

Vedlegg

• PXL_20241225_082730366~2.jpg
    PXL_20241225_082730366~2.jpg
    1,1 MB · Visninger: 67
Hvordan går det med deg @Mindel? Mange dpo er du nå?
8 DPO her, eller kan være 7 DPO og (selv om den egentlig er spikret). Fikk med 5 billige tester når jeg kjøpte nå sist fra Babyplan, så har tatt en i dag og i går, men helt negativ enda. Aldri fått så tidlig positiv jeg da hehe. Men mest for moro skyld :) Får se nå mot helga om det endrer seg!

God økning dette!! :hello2 herlighet, du er jo gravid :love7
Enn så lenge er jeg vel det :happy: Jeg hadde jo absolutt ikke troa denne pp (rakk dessuten kun én aksje) så jeg kjørte på med "alle" triks i boka, før under og etter: d-vitamin, melatonin, prefert+menskopp og ananas :bag::laughing002 Mannen lurer på hvilken krøpling av en svømmer som nådde frem med all den drahjelpen, at det ikke er rart testene er svake :hilarious: Men jeg hadde jo svake tester sist graviditet også, så det kan hende at jeg er en av dem som ikke produserer så mye HCG i starten? Har allerede symptomer da. Hadde skikkelig bekkensmerter i går, som gjorde at jeg måtte teste en gang til, til tross for blenda 10(?) dpo.

8 DPO her, eller kan være 7 DPO og (selv om den egentlig er spikret). Fikk med 5 billige tester når jeg kjøpte nå sist fra Babyplan, så har tatt en i dag og i går, men helt negativ enda. Aldri fått så tidlig positiv jeg da hehe. Men mest for moro skyld :) Får se nå mot helga om det endrer seg!
Er så spent❤️

Enn så lenge er jeg vel det :happy: Jeg hadde jo absolutt ikke troa denne pp (rakk dessuten kun én aksje) så jeg kjørte på med "alle" triks i boka, før under og etter: d-vitamin, melatonin, prefert+menskopp og ananas :bag::laughing002 Mannen lurer på hvilken krøpling av en svømmer som nådde frem med all den drahjelpen, at det ikke er rart testene er svake :hilarious: Men jeg hadde jo svake tester sist graviditet også, så det kan hende at jeg er en av dem som ikke produserer så mye HCG i starten? Har allerede symptomer da. Hadde skikkelig bekkensmerter i går, som gjorde at jeg måtte teste en gang til, til tross for blenda 10(?) dpo.
Prefert og menskopp? Hva er det for blir slaks triks?

Haha, tenk så navnet millioner det lønner av en ladning, og det trengs jo bare én.. Så dette et nok ingen krøpling, men en veldig heldig og sterk liten en :laughing002

Si i fra når ønsker å stå på gravid:Heartred

Hei! Det ble ikke noe julemirakel på oss denne gang. Tok en test lille julaften som var negativ. Trøster meg med at syklusen er veldig stabil. Har hatt tre 28-dagers sykluser på rad. Har en variasjon på 26-29 dager til vanlig.
Så godt at syklusen er stabil, i det minste! Får finne de gode tingene oppi denne ventetiden :love7

Så koselig at du er det å mine vegne :Heartred Synes faktisk jeg dag kjent mer rare ting i magen denne gang, jeg bruker ikke ha NOEN symptomer, på verken mens eller graviditet (før ikke 6), men litt stikkkig her og der, litt mens vondt et sekund osv. Det gjør jo fallhøyden litt større :bag:

Prefert og menskopp? Hva er det for blir slaks triks?

Haha, tenk så navnet millioner det lønner av en ladning, og det trengs jo bare én.. Så dette et nok ingen krøpling, men en veldig heldig og sterk liten en :laughing002

Si i fra når ønsker å stå på gravid:Heartred
Det er et triks jeg har observert at en del her inne har skrevet om i typ "Hva gjorde du annerledes i den PP-en det klaffet?"-tråder som en del termingrupper har. Det går ut på at man bruker et glidemiddel (f.eks Prefert) som etterligner el-slim når man har samleie, og setter inn en menskopp rett etter (jeg lå med den over natten). :smiley-ashamed004

Takk, jeg venter litt og ser an i noen dager :Heartred

Så koselig at du er det å mine vegne :Heartred Synes faktisk jeg dag kjent mer rare ting i magen denne gang, jeg bruker ikke ha NOEN symptomer, på verken mens eller graviditet (før ikke 6), men litt stikkkig her og der, litt mens vondt et sekund osv. Det gjør jo fallhøyden litt større :bag:
det er gode tegn :love017 krysse alt for at det klaffer nå❤️

Jeg har testet med vanlig graviditetstest til babyplan. Men er bare ca 12DPO. De skal vel brukes på IKM dagen. Blendahvit ble det. Så venter med å ta en CB digital i helgen hvis TR ikke melder seg.
Har så lyst å kjøpe make sure tidlig test. Er det vits? Spiller det noen rolle eller kan jeg kjøpe vanlige tester makesure og teste med de nå?

Jeg tenker så lenge man ikke har fått TR så er det enda et lite håp❤️

Last edited:
Så koselig at du er det å mine vegne :Heartred Synes faktisk jeg dag kjent mer rare ting i magen denne gang, jeg bruker ikke ha NOEN symptomer, på verken mens eller graviditet (før ikke 6), men litt stikkkig her og der, litt mens vondt et sekund osv. Det gjør jo fallhøyden litt større
Føler med deg❤️Er midt i samme greiene akkurat nå med stikkinger og småsmerter. Her er det bare på venstre siden der eggene mine har sluppet. Føle ingenting mer enn d og blir kokko for vet ikke mine mens symptomer lengre etter all hormonbehandlingene:/ Forrige mens så va alt helt normalt den bare kom CD 38. Ingen symptomer som jeg pleier å få andre måneder. Håper så inderlig at vi har en spire på IKM dagen❤️

Back
Topp