❤️ IKM Uke 52 ❤️

Får litt trua med denne charten, men vært rar natt i natt også… kvalmebølger, lette murringer, stikninger i mageregionen, svette, flere oppvåkninger (som igjen kan påvirke tempen), småpanikk fordi det plutselig kjennes som TR i trusa midt på natta der så var det bare masse utflod :laughing021… kan gå begge veier dette! :smiley-angelic001 Tester ikke enda… tidligst i morgen, mest sannsynlig ikke før på lørdag!
Så spennende!! Håper det et positivt altså! Har litt det samme som deg i natt, og ligget våken siden kl. 5. Men for min del var temperaturen ganske brutal, så ikke så mye håp her.. (tok en negativ tidlig test i går kveld og).

Screenshot_20241226_054737_FF App.jpg

Men jeg fikk mensen på 10 DPO sist, vanligvis 11 DPO. Så min ikm er veldig snart. Har ikke klart å huske den Woman's care mer er to ganger :bag: flaut..

Får litt trua med denne charten, men vært rar natt i natt også… kvalmebølger, lette murringer, stikninger i mageregionen, svette, flere oppvåkninger (som igjen kan påvirke tempen), småpanikk fordi det plutselig kjennes som TR i trusa midt på natta der så var det bare masse utflod :laughing021… kan gå begge veier dette! :smiley-angelic001 Tester ikke enda… tidligst i morgen, mest sannsynlig ikke før på lørdag!
:nailbiting: Merker jeg er så spent på testene dine nå!

Men jeg fikk mensen på 10 DPO sist, vanligvis 11 DPO. Så min ikm er veldig snart. Har ikke klart å huske den Woman's care mer er to ganger :bag: flaut..
Kjedelig med demotiverende tempen :grumpy: min ble jo også veldig lav før det plutselig snudde igjen, så det kan kanskje være litt håp likevel? ❤️

Men du? Jeg ville ikke stoppet å teste om jeg var deg! Det kan være bare urinen som var mindre konsentrert søndag vs lørdag osv? Har du sjekket igjen siden da? :Heartred
Jeg har testa og det er streker på tidligtestene, men de er svake og føler ikke helt at de har blitt veldig mye sterkere. Har ett håp ennå og venter på at testene skal bli sterkere❤️

CB digital vanlig sier fremdeles ikke gravid, tidligtestene til rfsu (stav) sier svaaaakt positiv og i dag tok jeg også en makesuretest(usikker på om den er tidlig eller vanlig) som viste svakt positivt :bored: Jeg forstår ikke noe, har økt utflod, proppa igjen tapp(beklager detaljer), små ubehag/smerter i livmora og ingen tegn til mens.

Vedlegg

• IMG_3991.jpeg
    IMG_3991.jpeg
    431,1 KB · Visninger: 34
CB digital vanlig sier fremdeles ikke gravid, tidligtestene til rfsu (stav) sier svaaaakt positiv og i dag tok jeg også en makesuretest(usikker på om den er tidlig eller vanlig) som viste svakt positivt :bored: Jeg forstår ikke noe, har økt utflod, proppa igjen tapp(beklager detaljer), små ubehag/smerter i livmora og ingen tegn til mens.
Jeg syns dette ser ut som babystrek :) bare litt for svak til å slå ut på digital enda. Krysser fingrene for økning!

Streken utvikler seg heldigvis! Men livredd for at dette går galt da jeg har blitt skam dårlig med feber, kroppsverk, hoste og snørr..Tørr så vidt ta en Paracet.
Vis vedlegget 451397
Veldig stor utvikling fra i går :Heartred Husk at dere ikke deler blodomløpet enda, så at det r syk gjør ikke noe.

Skal jeg sette deg på gravid? :love7

Back
Topp