❤️ IKM Uke 52 ❤️

Jeg testa på ettermiddagen, rundt 17, fordi jeg fikk et innfall :love017 jeg er kjempespent på dine vegne fremdeles :nailbiting:
Ikke sant… nei, tester i morgen, ferdig snakka :laughing021 Sitter nå og er småkvalm på vei hjem fra flyplassen, men er alltid litt kvalm i dpo-land, og har null trua med murringene som har vært! Hvordan så charten din ut igjen før du testa?

Ikke sant… nei, tester i morgen, ferdig snakka :laughing021 Sitter nå og er småkvalm på vei hjem fra flyplassen, men er alltid litt kvalm i dpo-land, og har null trua med murringene som har vært! Hvordan så charten din ut igjen før du testa?
Jeg gikk rett i kjelleren med «mensen» smerter før jeg testa, så krysser for at det er positive tegn for deg og:D

Endelig gikk det! Men det tankekjøret som settes i gang ved positiv test altså….. har vært sånn hver eneste gang. Blir jo helt sinnsforvirra :wacky:
IMG_7230.jpeg

I morgen.. Det vart lenge til hehe. Ville du fått rett svar om du testet nå? Bara sånn, hva som er best for deg. Å finne ut enten eller helt sikkert i dag, eller i morgen.

Du holder oss på pinebenken :laughing002 :laughing002 :laughing002 Nei da, jeg skjønner deg godt ❤️
Charten min så mye mer deprimerende ut enn din :hilarious:
IMG_2186.jpeg

Synkende temp fire dager på rad, jeg ble jo sur når tempen gikk opp igjen, jeg synes det var unødvendig :hilarious: må bare le av meg selv faktisk. Håper veldig på spire hos deg ❤️

Berg og dalbane dette her, blir så glad på noens vegne, og så lei på andres :depressed: hadde så håpet på spire hos deg og samme termingruppe, etter å ha hengt sammen på prøveforumet hele høsten ❤️ når er IKM?
Ja, enig, blir liksom glad og trist på en gang :laughing002 :Heartred Men er jo heldigvis mulig å følge litt med selv om man ikke kommer i sammen gruppe? Får sende en melding og spørre hvordan det går innimellom :love7

Og sånn apropos det, jeg har en perifer venninne som jeg gikk gravid med sist, som til kontakt da de lurte på nr. 2.. Og da hadde vi prøvd noen måneder allerede, så delte litt tester og tanker, og hun klarte både bestemme seg, blir gravid og har nå vært på ordinær ultralyd, siden den gang. Og har vært hvert måned litt sånn, kanskje jeg blir gravid nå, så blir det bare noen uker mellom oss, og så ble det måneder, og nå blir det alt for lenge mellom. Men men, gir det ikke så mye oppmerksomhet og plass, er alltid glad på andres vegne uansett :love7:Heartred

Ikm er i dag/i morgen, forresten. Men jeg har egentlig alltid eggløsningsdag dagen etter siste positive test, og da er egentlig krysset er dag for tidlig. Så vet ikke helt hvordan det påvirker når mensen kommer.

Ja, enig, blir liksom glad og trist på en gang :laughing002 :Heartred Men er jo heldigvis mulig å følge litt med selv om man ikke kommer i sammen gruppe? Får sende en melding og spørre hvordan det går innimellom :love7

Og sånn apropos det, jeg har en perifer venninne som jeg gikk gravid med sist, som til kontakt da de lurte på nr. 2.. Og da hadde vi prøvd noen måneder allerede, så delte litt tester og tanker, og hun klarte både bestemme seg, blir gravid og har nå vært på ordinær ultralyd, siden den gang. Og har vært hvert måned litt sånn, kanskje jeg blir gravid nå, så blir det bare noen uker mellom oss, og så ble det måneder, og nå blir det alt for lenge mellom. Men men, gir det ikke så mye oppmerksomhet og plass, er alltid glad på andres vegne uansett :love7:Heartred
Jaa, man «sniker» jo gjerne litt for å se hvordan det går med andre ❤️ inklusiv de jeg kanskje ikke har snakket så mye med.
Rart hvor flaks noen har og bare blir gravide med en gang. Det er veldig trått når det ikke går veien for en selv, selv om man er glad for andre ❤️

Back
Topp