❤️ IKM Uke 52 ❤️

Hvordan blir planen på dere fremover?
Sånn her :laughing021 Eneste er at jeg ikke aner når syklusdag 2 er.. forrige måned spotta jeg i 3 dager, fikk 1 «vanlig» mensdag, og spotta i 1 dag… fikk rosa på papiret i går, og litt på en tampong i dag… er jeg på dag 0, eller 1 eller 2?? Og klinikken åpner ikke før 2. januar, så får ikke spurt heller! Hva om jeg starter for tidlig? Eller for seint??

Vedlegg

• IMG_7867.jpeg
    IMG_7867.jpeg
    609,7 KB · Visninger: 42
Sånn her :laughing021 Eneste er at jeg ikke aner når syklusdag 2 er.. forrige måned spotta jeg i 3 dager, fikk 1 «vanlig» mensdag, og spotta i 1 dag… fikk rosa på papiret i går, og litt på en tampong i dag… er jeg på dag 0, eller 1 eller 2?? Og klinikken åpner ikke før 2. januar, så får ikke spurt heller! Hva om jeg starter for tidlig? Eller for seint??
Finnes det noen kloke hoder på slik assistert tråd her? Du er helt sikkert ikke alene om å lure på det!

Har ikke klinikken en vakttelefon du kan ringe til?

Har ikke klinikken en vakttelefon du kan ringe til?
Nei, de er ikke tilgjengelig før 2. januar - var veldig tydelige på det på telefon når jeg snakket med dem uka før jul! Måtte dobbeltsjekke at jeg kunne starte på behandling, og så lenge mensen kom etter julaften rakk vi det fint :happy:

Back
Topp