❤️ IKM Uke 52 ❤️

Forstår godt hva du mener. Jeg hadde hatt termin nå i november, men slik ble det altså ikke. Savnet og lengselen er så stor!

Første testdag i morgen (7 DPO) for min del, har bursdag lille julaften, så har planer om å teste da også i tilfellet jeg ikke rekker på julaften.

Krysser fingrene for oss begge :Heartred
Krysser alt jeg har for oss :Heartpink

Hvordan går det med dere andre? Personlighet synes jeg dagene går sent når vi bare er hjemme og tusler rundt i huset. Mye murringer i magen, kan det være noe? Er det mensen? Så mange tanker.. Synes også det er tungt å vite at enten får vi en fin julegave, eller så går vi inn i det nye året fortsatt uten en spire i magen.
Syntes det går veldig tregt, skulle hatt termin både i august og september i år og mai og juni neste år…Så håper virkelig på et mirakel nå som vi kan starte det nye året med! Ryker nok på første test 6dpp i morgen :nailbiting:

Hva tror dere om disse? :)

Vedlegg

• IMG_4430.jpeg
    IMG_4430.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 69
  • saveimage.jpeg
    saveimage.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 70
ser at vi er mange som har de samme følelsene! Det er på en måte «fint» å vite man ikke er alene. Er spent på deres vegne for å se hvordan det går. Personlig så tror jeg det er TR på vei pga smerter i korsrygg. Men vi får vente å se. Vurderer å prøve meg på en tidlig test imorgen, da jeg tror jeg vipper mellom 8/9 dpo da. Hva er deres erfaringer med tidlig testene fra babyplan?

ser at vi er mange som har de samme følelsene! Det er på en måte «fint» å vite man ikke er alene. Er spent på deres vegne for å se hvordan det går. Personlig så tror jeg det er TR på vei pga smerter i korsrygg. Men vi får vente å se. Vurderer å prøve meg på en tidlig test imorgen, da jeg tror jeg vipper mellom 8/9 dpo da. Hva er deres erfaringer med tidlig testene fra babyplan?
Min erfaring med tidlig testene til bp er at de slår ut i etter de vanlige testene fra bp…

Jeg har i hovedsak god erfaring med tidlig tester fra babyplan. Testet positivt på de 8 dpo nå. Men har et par ganger tidligere fått skyggestrek med de.

Tok en digital igjen i dag tidlig får å se siden strimlene da nå har begynt å være blanke og nå viste cb digital ikke gravid:(
Så da var det nok el rundt 17. tenker jeg og hcg etter senaborten som hang igjen. Får bare fortsette å sjekke daglig frem til 28.12 om det blir streker igjen:smiley-angelic001
Det er enda masse håp, lenge til den 28. :Heartred heier på deg!

Back
Topp