Det går bra. Tusen takk. Vi håpte veldig vi også da er det bare å stålsette seg for ny runde med sprøyter, medisiner, uttak og alt som følger medSå jo denne etterpå, da fikk jeg svar på det jeg spurte om Håper så det gikk veien. Huff, klem..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det går bra. Tusen takk. Vi håpte veldig vi også da er det bare å stålsette seg for ny runde med sprøyter, medisiner, uttak og alt som følger medSå jo denne etterpå, da fikk jeg svar på det jeg spurte om Håper så det gikk veien. Huff, klem..
Huff ja.. Vet dette første forsøket?Det går bra. Tusen takk. Vi håpte veldig vi også da er det bare å stålsette seg for ny runde med sprøyter, medisiner, uttak og alt som følger med
Ja, første uttak i oktober og første innsett nå i desemberHuff ja.. Vet dette første forsøket?
Jeg har fått falske positive etter tidsfristenDenne testen er fra kl 02.00 inatt ca. Men bilde er tatt nå i 13.00 tiden. Synes jeg så en strek men så hvit ut inatt. Men nå er den lyserosa. Noen som har opplevd dette før? Har selfølgelig ikke flere tester så får ikke testa meg før i morgen
Uff da, masse god bedring! Tror ikke det er vanlig akkurat, men har sikkert skjedd før. Kanskje omgangssyke?Er det mulig å få så sterke symptomer som oppkast allerede 8 dpo?
Kan jo selvfølgelig hende jeg hr blitt syk altså, men herregud så dårlig jeg er
Huff ja, hadde nok heller tenkt omgangssyke, dessverreEr det mulig å få så sterke symptomer som oppkast allerede 8 dpo?
Kan jo selvfølgelig hende jeg hr blitt syk altså, men herregud så dårlig jeg er
Kjedelig å måtte vente etter en sånn thriller! TypiskDenne testen er fra kl 02.00 inatt ca. Men bilde er tatt nå i 13.00 tiden. Synes jeg så en strek men så hvit ut inatt. Men nå er den lyserosa. Noen som har opplevd dette før? Har selfølgelig ikke flere tester så får ikke testa meg før i morgen
Uff da, masse god bedring! Tror ikke det er vanlig akkurat, men har sikkert skjedd før. Kanskje omgangssyke?
Ja, det er nok mer sannsynlig at det er det!Huff ja, hadde nok heller tenkt omgangssyke, dessverre
Menn er du fire dager før IKM? Skal jeg sette deg der allerede?Har de siste dagene kjent veldig på murringer, smerter i korsryggen og hodepine. Typisk pms.. så derfor har jeg ikke hatt troa i det hele tatt. Valgte å ta en test i dag da jeg uansett visste den kom til å være negativ. Hadde rett den va blenda hvit. Så jeg kan settes på TR.
Lykke til alle andre
Ja, jeg har hatt mange slike igjennom høsten.. Hadde vært fint å få positiv test så vi kunne overraske folk til jul f.eks..eller test i strømpene som du sier. Er enda håp hos deg da!10 dpo her, og det verker skikkelig nedi der. Men det kan jo like godt være psm og snart mensen Jeg sier med enig med flere her inne, av en eller annen grunn ble ventetida ekstra lang denne gangen.
Sikkert fordi jeg hadde så lyst å overraske gubben med positiv test i strømpen
Samme skjedde med meg denne gangen. Negativ med en gang, mens noen timer senere var det strek på samme test! Det endte opp i ordentlig positiv test to dager senere, så krysser fingrene for degDenne testen er fra kl 02.00 inatt ca. Men bilde er tatt nå i 13.00 tiden. Synes jeg så en strek men så hvit ut inatt. Men nå er den lyserosa. Noen som har opplevd dette før? Har selfølgelig ikke flere tester så får ikke testa meg før i morgen
IKM er 27 etter planen da EL kom en dag for sent. Men bare sett meg på TR. Tror TR kommer tidligere da jeg har skikkelig pms symptomer. Men blenda test så utelukker graviditet.Menn er du fire dager før IKM? Skal jeg sette deg der allerede?
Det er vist veldig håp enda herJa, jeg har hatt mange slike igjennom høsten.. Hadde vært fint å få positiv test så vi kunne overraske folk til jul f.eks..eller test i strømpene som du sier. Er enda håp hos deg da!
JaKjedelig å måtte vente etter en sånn thriller! Typisk
BabystrekDet er vist veldig håp enda her Vis vedlegget 451217