❤️ IKM Uke 52 ❤️

Har de siste dagene kjent veldig på murringer, smerter i korsryggen og hodepine. Typisk pms.. så derfor har jeg ikke hatt troa i det hele tatt. Valgte å ta en test i dag da jeg uansett visste den kom til å være negativ. Hadde rett den va blenda hvit. Så jeg kan settes på TR.
Lykke til alle andre :Heartpink

8 dpo i dag og har testet 6 dpo og i dag, for å følge meg på Ovitrelle. Nå er den veldig veldig svak, så da krysser jeg fingrene for sterkere strek på julaften :smiley-angelic001 Har ikke helt troa, men!

Vedlegg

• IMG_0851.jpeg
    IMG_0851.jpeg
    67,7 KB · Visninger: 46
10 dpo her, og det verker skikkelig nedi der. Men det kan jo like godt være psm og snart mensen ❤️ Jeg sier med enig med flere her inne, av en eller annen grunn ble ventetida ekstra lang denne gangen.
Sikkert fordi jeg hadde så lyst å overraske gubben med positiv test i strømpen :facepalm:

Denne testen er fra kl 02.00 inatt ca. Men bilde er tatt nå i 13.00 tiden. Synes jeg så en strek men så hvit ut inatt. Men nå er den lyserosa. Noen som har opplevd dette før? Har selfølgelig ikke flere tester så får ikke testa meg før i morgen

Vedlegg

• IMG_2127.jpeg
    IMG_2127.jpeg
    961,6 KB · Visninger: 62
Er det mulig å få så sterke symptomer som oppkast allerede 8 dpo?
Kan jo selvfølgelig hende jeg hr blitt syk altså, men herregud så dårlig jeg er :depressed:

Har de siste dagene kjent veldig på murringer, smerter i korsryggen og hodepine. Typisk pms.. så derfor har jeg ikke hatt troa i det hele tatt. Valgte å ta en test i dag da jeg uansett visste den kom til å være negativ. Hadde rett den va blenda hvit. Så jeg kan settes på TR.
Lykke til alle andre :Heartpink
Menn er du fire dager før IKM? Skal jeg sette deg der allerede? :Heartred

10 dpo her, og det verker skikkelig nedi der. Men det kan jo like godt være psm og snart mensen ❤️ Jeg sier med enig med flere her inne, av en eller annen grunn ble ventetida ekstra lang denne gangen.
Sikkert fordi jeg hadde så lyst å overraske gubben med positiv test i strømpen :facepalm:
Ja, jeg har hatt mange slike igjennom høsten.. Hadde vært fint å få positiv test så vi kunne overraske folk til jul f.eks..eller test i strømpene som du sier. Er enda håp hos deg da!

Denne testen er fra kl 02.00 inatt ca. Men bilde er tatt nå i 13.00 tiden. Synes jeg så en strek men så hvit ut inatt. Men nå er den lyserosa. Noen som har opplevd dette før? Har selfølgelig ikke flere tester så får ikke testa meg før i morgen
Samme skjedde med meg denne gangen. Negativ med en gang, mens noen timer senere var det strek på samme test! Det endte opp i ordentlig positiv test to dager senere, så krysser fingrene for deg :love7

Back
Topp