Tusen takk! Ja, vil tro det. Men usikker. jeg var så forkjølet i område rundt der så fulgte ikke helt med på slimetTror du eggløsningen kom litt tidligere og? Lykke til neste måned!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk! Ja, vil tro det. Men usikker. jeg var så forkjølet i område rundt der så fulgte ikke helt med på slimetTror du eggløsningen kom litt tidligere og? Lykke til neste måned!
Hei CD 27 i dag og fremdeles bare veldig svake streker eller negative. Tolker det som en ny kjemisk og kjenner at jeg bare vil få TR nå sånn at vi kan komme oss videre til ny ppHvordan går det med deg og dine tester nå?
Kaaaaanskje noe på den i midten? Hvor mange dpo?Nå blir jeg gal av mine egne øyne.. de prøver å få meg til å tro at det er nooe på disse testene… men det har de prøvd i flere sykluser, uten at det har vært noe Vis vedlegget 451140
Tvilsomt.. 9dpo, testet svakt positivt på 9 dpo med de to vi harKaaaaanskje noe på den i midten? Hvor mange dpo?
Så stas Bare gi et pip du!Jeg tok digital test i dag tidlig pga murringer de siste dagene og fordi det har vært antydning til strek på strimlene både morgen og kveld siste to dagen etter de har vært negative før det Nå lyste den digitale gravid, så håper så inderlig at det er en ny graviditet og at ukene vil øke fremover
Vent med å sette meg på noe før jeg er helt sikker
Kjenner på mange av de samme følelsene. Ventetiden går tregt, selv om det er mye som skjer disse dager. Hatt veldig mye murringer i magen de siste dagene, det kan jo både være mensen eller graviditet, så det forteller meg egentlig ikke så mye. Vurderer sterkt å teste allerede lillejulaften for å ikke bli skuffet på selveste julaften, får se hva jeg gjør. Blir tungt å evt. gå inn i det nye året uten en spire, særlig når jeg kunne vært 5-6 mmd. på vei hvis jeg ikke hadde mistet tidligere i høst i MA. Prøvetiden etter det har vært tøff. Mange tankerHvordan går det med dere andre? Personlighet synes jeg dagene går sent når vi bare er hjemme og tusler rundt i huset. Mye murringer i magen, kan det være noe? Er det mensen? Så mange tanker.. Synes også det er tungt å vite at enten får vi en fin julegave, eller så går vi inn i det nye året fortsatt uten en spire i magen.
Jeg kjenner på akkurat de samme følelsene, har egentlig bare innstilt meg på at vi ikke er gravide når vi går inn i det nye åretHvordan går det med dere andre? Personlighet synes jeg dagene går sent når vi bare er hjemme og tusler rundt i huset. Mye murringer i magen, kan det være noe? Er det mensen? Så mange tanker.. Synes også det er tungt å vite at enten får vi en fin julegave, eller så går vi inn i det nye året fortsatt uten en spire i magen.
Hei, og velkommen til oss! Spennende å se om eggene slapp, kanskje det ble to og! Godt å vite at om det ikke går, så er ivf rundt hjørnet. Men håper for dette!Hei alle sammen
Er ny her idag. Setter stor pris på alt dere deler!
T-40567850 - 38 - B1 - PP4 - EL 13/12 - IKM 28/12
Har denne måneden også fått dobbel dose letrozol 5dgr, men det ga meg ingen store nok follikler. Så vi tydde til Gonal F 50 i 3dgr. Hadde et stort egg og et litt mindre. Gyn sa det kunne slippes begge to. Satte en ovitrelle forrige torsdag. Og har gått på cyclogest siden forrige lørdag. Så nå er jeg i ventemodus til jeg skal ta en graviditets test. Usikker når jeg burde ta den. Er litt lei å få negativ.
Går det ikke denne måned er det rett på IVF og oppstart januar på første menstruasjon.
Tusen takk<3 Ja dette blir veldig spennende! Prøver å vente med å teste ikm. Men får se hvor god tålmodighet jeg har.Hei, og velkommen til oss! Spennende å se om eggene slapp, kanskje det ble to og! Godt å vite at om det ikke går, så er ivf rundt hjørnet. Men håper for dette!
Føler det samme! Hater ventingen. Kroppen oppfører seg merkelig. Derfor jeg ble med i forumet idag. Lest meg opp og ned. Kan føle meg bedre av å høre på andre i samme båt. Tiden går så sakte som en snegle i toppfart. Prøver å være positiv, men vanskelig når det har vært så mange nedturer.Hvordan går det med dere andre? Personlighet synes jeg dagene går sent når vi bare er hjemme og tusler rundt i huset. Mye murringer i magen, kan det være noe? Er det mensen? Så mange tanker.. Synes også det er tungt å vite at enten får vi en fin julegave, eller så går vi inn i det nye året fortsatt uten en spire i magen.
Forstår godt hva du mener. Jeg hadde hatt termin nå i november, men slik ble det altså ikke. Savnet og lengselen er så stor!Kjenner på mange av de samme følelsene. Ventetiden går tregt, selv om det er mye som skjer disse dager. Hatt veldig mye murringer i magen de siste dagene, det kan jo både være mensen eller graviditet, så det forteller meg egentlig ikke så mye. Vurderer sterkt å teste allerede lillejulaften for å ikke bli skuffet på selveste julaften, får se hva jeg gjør. Blir tungt å evt. gå inn i det nye året uten en spire, særlig når jeg kunne vært 5-6 mmd. på vei hvis jeg ikke hadde mistet tidligere i høst i MA. Prøvetiden etter det har vært tøff. Mange tanker
Ja, lutealfasen kan bli et par dager, til en uke lenger ved bruk av Wild YamJeg begynte med slik krem fra helsekost i går, som jeg kunne ta etter eggløsning og fram til forventet mens, vet ikke om den vil påvirke lutealfasen min? Deres som har tatt wild yam, har den blitt annerledes?