Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
10 dpo. Niks nada strek. Skal ta en i morgen tenkte jegHvordan går det med deg? testet noe mer?
Gratulerer så masseEndelig! @Mindel du kan sette meg som gravid takk. Kjøpte en gavepakke og en liten lue og pakket inn til mannen sammen med flere av testene. Klarte ikke holde meg lenger
Hvis det er EL, så har du (han) i hvertfall lagt aksjen på den dagen det er størst sjanse for å bli gravid på. Ble sånn for meg denne PP-en.Sorry for mye mas fra meg altså
I dag har jeg hatt skikkelig murringer i ryggen og nederst i magen, håper virkelig det er tegn på noe som skjer Og at hvis det skulle være el, er det nok med aksjer i går?
Jeg ser hva du mener! Kan jo ikke love at det utvikler seg, men jeg ser hva du serOioi, litt stresset her… Trodde TR kom i går (8DPO!!!), men har nesten ikke blødd i dag og har NULL menssmerter (har vanligvis veldig kraftige). Som den testetøsen jeg er testet jeg morgenen 8dpo, så da en skygge (som alltid). Tok ny test i dag pga lite blødning og at tranen ikke har smakt noe de siste dagene ( kun vært sånn da jeg var gravid sist). Og da kom det en veeeldig svak strek før det var gått 3 min!! Håper så inderlig! Sist jeg startet en graviditet med blødning endte det i SA. Krysser alt jeg har legger ved et bilde så tar jeg ny test i morgen. Hva tror dere?Vis vedlegget 451091
Da håper jeg det sitter nåHvis det er EL, så har du (han) i hvertfall lagt aksjen på den dagen det er størst sjanse for å bli gravid på. Ble sånn for meg denne PP-en.
Jeg ser en veeeeldig svak strek og krysser fingrene for sterkere etter hvertOioi, litt stresset her… Trodde TR kom i går (8DPO!!!), men har nesten ikke blødd i dag og har NULL menssmerter (har vanligvis veldig kraftige). Som den testetøsen jeg er testet jeg morgenen 8dpo, så da en skygge (som alltid). Tok ny test i dag pga lite blødning og at tranen ikke har smakt noe de siste dagene ( kun vært sånn da jeg var gravid sist). Og da kom det en veeeldig svak strek før det var gått 3 min!! Håper så inderlig! Sist jeg startet en graviditet med blødning endte det i SA. Krysser alt jeg har legger ved et bilde så tar jeg ny test i morgen. Hva tror dere?Vis vedlegget 451091
Jeg fikk faktisk positiv test med den fra Normal 7 DPO i mitt forrige svangerskap! Testet positivt med ClearBlue Digital Ukesindikator dagen etterpåEt spørsmål angående de graviditetstestene fra Normal. Hvor tidlig blir det synlig strek på de i forhold til clearblue sine test tidlig-testere? I morra er jeg bare 7 dager etter antatt eggløsning, så kommer nok ikke til å teste da. Men er da 8 dager til forventet mens. Sist gang testet jeg positiv 5 dager før forventet mens med de.
Jeg ser dessverre ingenting. Krysser fingrene for at jeg tar feilOioi, litt stresset her… Trodde TR kom i går (8DPO!!!), men har nesten ikke blødd i dag og har NULL menssmerter (har vanligvis veldig kraftige). Som den testetøsen jeg er testet jeg morgenen 8dpo, så da en skygge (som alltid). Tok ny test i dag pga lite blødning og at tranen ikke har smakt noe de siste dagene ( kun vært sånn da jeg var gravid sist). Og da kom det en veeeldig svak strek før det var gått 3 min!! Håper så inderlig! Sist jeg startet en graviditet med blødning endte det i SA. Krysser alt jeg har legger ved et bilde så tar jeg ny test i morgen. Hva tror dere?Vis vedlegget 451091
Jeg ogsåJeg ser dessverre ingenting. Krysser fingrene for at jeg tar feil
Jaaaa så gøy! GratulererEndelig positiv på CB også, og god utvikling på testene Er vel på tide å innse at man faktisk er gravid, også krysser jeg fingre og tær for at denne velger å bli @Mindel du kan sette meg på gravid