❤️ IKM Uke 52 ❤️

Sorry for mye mas fra meg altså:sorry:

I dag har jeg hatt skikkelig murringer i ryggen og nederst i magen, håper virkelig det er tegn på noe som skjer :angelic: Og at hvis det skulle være el, er det nok med aksjer i går?

Et spørsmål angående de graviditetstestene fra Normal. Hvor tidlig blir det synlig strek på de i forhold til clearblue sine test tidlig-testere? I morra er jeg bare 7 dager etter antatt eggløsning, så kommer nok ikke til å teste da. Men er da 8 dager til forventet mens. Sist gang testet jeg positiv 5 dager før forventet mens med de.

Last edited:
Sorry for mye mas fra meg altså:sorry:

I dag har jeg hatt skikkelig murringer i ryggen og nederst i magen, håper virkelig det er tegn på noe som skjer :angelic: Og at hvis det skulle være el, er det nok med aksjer i går?
Hvis det er EL, så har du (han) i hvertfall lagt aksjen på den dagen det er størst sjanse for å bli gravid på. Ble sånn for meg denne PP-en. :smiley-ashamed004

Oioi, litt stresset her… Trodde TR kom i går (8DPO!!!), men har nesten ikke blødd i dag og har NULL menssmerter (har vanligvis veldig kraftige). Som den testetøsen jeg er testet jeg morgenen 8dpo, så da en skygge (som alltid). Tok ny test i dag pga lite blødning og at tranen ikke har smakt noe de siste dagene ( kun vært sånn da jeg var gravid sist). Og da kom det en veeeldig svak strek før det var gått 3 min!! Håper så inderlig! Sist jeg startet en graviditet med blødning endte det i SA. Krysser alt jeg har :smiley-angelic001 legger ved et bilde så tar jeg ny test i morgen. Hva tror dere?
IMG_0722.png

Oioi, litt stresset her… Trodde TR kom i går (8DPO!!!), men har nesten ikke blødd i dag og har NULL menssmerter (har vanligvis veldig kraftige). Som den testetøsen jeg er testet jeg morgenen 8dpo, så da en skygge (som alltid). Tok ny test i dag pga lite blødning og at tranen ikke har smakt noe de siste dagene ( kun vært sånn da jeg var gravid sist). Og da kom det en veeeldig svak strek før det var gått 3 min!! Håper så inderlig! Sist jeg startet en graviditet med blødning endte det i SA. Krysser alt jeg har :smiley-angelic001 legger ved et bilde så tar jeg ny test i morgen. Hva tror dere?Vis vedlegget 451091
Jeg ser hva du mener! Kan jo ikke love at det utvikler seg, men jeg ser hva du ser :Heartred

Har nesten hele dagen idag hatt følelsen av masse små bobler som bobler rundt i livmora. Aldri opplevd. Noen som har opplevd eller vet hva det kan være? :hilarious: Føles ikke som det kommer fra tarmene, da det ligger helt framme ved huden der hvor livmora slutter på innsiden.

Oioi, litt stresset her… Trodde TR kom i går (8DPO!!!), men har nesten ikke blødd i dag og har NULL menssmerter (har vanligvis veldig kraftige). Som den testetøsen jeg er testet jeg morgenen 8dpo, så da en skygge (som alltid). Tok ny test i dag pga lite blødning og at tranen ikke har smakt noe de siste dagene ( kun vært sånn da jeg var gravid sist). Og da kom det en veeeldig svak strek før det var gått 3 min!! Håper så inderlig! Sist jeg startet en graviditet med blødning endte det i SA. Krysser alt jeg har :smiley-angelic001 legger ved et bilde så tar jeg ny test i morgen. Hva tror dere?Vis vedlegget 451091
Jeg ser en veeeeldig svak strek og krysser fingrene for sterkere etter hvert :Heartpink

Et spørsmål angående de graviditetstestene fra Normal. Hvor tidlig blir det synlig strek på de i forhold til clearblue sine test tidlig-testere? I morra er jeg bare 7 dager etter antatt eggløsning, så kommer nok ikke til å teste da. Men er da 8 dager til forventet mens. Sist gang testet jeg positiv 5 dager før forventet mens med de.
Jeg fikk faktisk positiv test med den fra Normal 7 DPO i mitt forrige svangerskap! Testet positivt med ClearBlue Digital Ukesindikator dagen etterpå :Heartred

Jeg ser dessverre ingenting. Krysser fingrene for at jeg tar feil :Heartred

Dagens test er sterkere, men fremdeles veldig svak . Fikk ikke tatt bilde før den hadde tørket fordi jeg har ei utålmodig snuppe som holder på å få tenner :spitoutdummy::HeartpinkSkal ta ny test som ikke er morgenurin om noen timer. Skal prøve å få tatt bilde innen tidsfrist da

Back
Topp