❤️ IKM Uke 52 ❤️

Hei. Jeg er ny her. Hadde en sa i oktober. Første pp igjen nå. 7 dpo. Vedlagt er samme test, men ble sterkere etter en times tid. Flere som ser noe eller er det bare meg? :)

Vedlegg

• IMG_4401.jpeg
    IMG_4401.jpeg
    781,3 KB · Visninger: 47
  • saveimage.jpeg
    saveimage.jpeg
    780,3 KB · Visninger: 47
  • IMG_4404.jpeg
    IMG_4404.jpeg
    407,2 KB · Visninger: 44
  • saveimage.jpeg
    saveimage.jpeg
    474,7 KB · Visninger: 45
Hei. Jeg er ny her. Hadde en sa i oktober. Første pp igjen nå. 7 dpo. Vedlagt er samme test, men ble sterkere etter en times tid. Flere som ser noe eller er det bare meg? :)
Den ser defekt ut, da det ikke er nok fargestoff i teststreken. Ville tatt en ny, samt bilde innenfor tiden :Heartred

Sovet fire timer i natt!! I morgen flytter vi inn i nyhuset vi har bygget (firma har bygget). Gleder meg så sykt og har så mye organisering som tar opp hjernekapasiteten min nå. Alt er klart for levering i bhg når barna står opp, har nådd å gjøre alt klart. Så er det bare å starte på lista som stadig blir lengre! 7 dpo i dag, tok seff en test fordi morgenen ble så lang her alene. Som forventet var den ble da. Egentlig ikke 7 dpo før i ettermiddag da…
Hvordan går det med deg? :happy: testet noe mer?

Har lyst til å ryke på en test i morgen.. selv om jeg vet det mest sannsynlig er for tidlig.. samtidig som at jeg ikke har troa…(evig pessimist til det motsatte er bevisst :bag: ) jaaaja:smiley-ashamed005
Kjenner meg så igjen, så lyst å teste, men har bestemt meg for å ikke teste før julaften 11 dpo. Oooog har begynt å miste troa også, så redd for å bli skuffa :Heartpink

Kjenner meg så igjen, så lyst å teste, men har bestemt meg for å ikke teste før julaften 11 dpo. Oooog har begynt å miste troa også, så redd for å bli skuffa :Heartpink
Er bare 8dpo i morgen jeg da :smiley-angelic006 Testa svakt positiv med begge de vi har, på 9 dpo:angelic: men ja, nei.. troa er ikke der.. selv om «noe» føles annerledes.. eller så er vel det bare innbilning også:banghead:

Er bare 8dpo i morgen jeg da :smiley-angelic006 Testa svakt positiv med begge de vi har, på 9 dpo:angelic: men ja, nei.. troa er ikke der.. selv om «noe» føles annerledes.. eller så er vel det bare innbilning også:banghead:
Kun 6 dpo her, så meningsløst å teste uansett.. Troa er dessverre ikke her, har hatt mensmurringer i hele går og i dag, føler det er et dårlig tegn.. Men selv om troa ikke er der så er håpet det i allefall :Heartpink :happy:

Kun 6 dpo her, så meningsløst å teste uansett.. Troa er dessverre ikke her, har hatt mensmurringer i hele går og i dag, føler det er et dårlig tegn.. Men selv om troa ikke er der så er håpet det i allefall :Heartpink :happy:
Enda er det nok tidlig for deg, ja :smiley-ashamed005 For min del også, selvsagt:hilarious:
Selv om jeg er sånn ca 100% sikker på at det ikke har gått denne syklusen heller, så er testetrangen like mye tilstede, merkelig det der..:bag:
kan liksom ikke si jeg får tydelig tegn på hverken ene eller andre jeg.. plutselig er tanta der bare:arghh: eneste er at i dag så fikk jeg skikkelig kramper/stikninger i livmorområdet, å de varte liksom en stund.. så vet ikke om det er tegn på det ene eller det andre:depressed:

Enda er det nok tidlig for deg, ja :smiley-ashamed005 For min del også, selvsagt:hilarious:
Selv om jeg er sånn ca 100% sikker på at det ikke har gått denne syklusen heller, så er testetrangen like mye tilstede, merkelig det der..:bag:
kan liksom ikke si jeg får tydelig tegn på hverken ene eller andre jeg.. plutselig er tanta der bare:arghh: eneste er at i dag så fikk jeg skikkelig kramper/stikninger i livmorområdet, å de varte liksom en stund.. så vet ikke om det er tegn på det ene eller det andre:depressed:
Mange som tester positiv 8 dpo, du kan jo vurdere å teste :) Her vil jeg vente til julaften uansett. Men huff, så tregt dpo tida går.. Og det til tross for førjulstid og mye på kalenderen :hilarious:

Back
Topp