Hei. Jeg er ny her. Hadde en sa i oktober. Første pp igjen nå. 7 dpo. Vedlagt er samme test, men ble sterkere etter en times tid. Flere som ser noe eller er det bare meg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den ser defekt ut, da det ikke er nok fargestoff i teststreken. Ville tatt en ny, samt bilde innenfor tidenHei. Jeg er ny her. Hadde en sa i oktober. Første pp igjen nå. 7 dpo. Vedlagt er samme test, men ble sterkere etter en times tid. Flere som ser noe eller er det bare meg?
Var det jeg fryktet. Får ta en ny imorgen. Takk for svarDen ser defekt ut, da det ikke er nok fargestoff i teststreken. Ville tatt en ny, samt bilde innenfor tiden
Nei, du kan godt vente til vi kommer til offisiell testdato, 26.12. Jeg tok en ny strimmeltest nå og den er nesten helt blank, så mulig det ikke er noe her allikavelSå herlig, for det flott julemirakel Skal jeg flytte deg som første over på gravid listen? Per nå er du jo det, tenk det!
Håper på det, tenker å ta ny test i morgen tidlig da er jeg 10 dpoEller er det en antydning til noe?
Hvordan går det med deg? testet noe mer?Sovet fire timer i natt!! I morgen flytter vi inn i nyhuset vi har bygget (firma har bygget). Gleder meg så sykt og har så mye organisering som tar opp hjernekapasiteten min nå. Alt er klart for levering i bhg når barna står opp, har nådd å gjøre alt klart. Så er det bare å starte på lista som stadig blir lengre! 7 dpo i dag, tok seff en test fordi morgenen ble så lang her alene. Som forventet var den ble da. Egentlig ikke 7 dpo før i ettermiddag da…
Ser dessverre ingentingRøk på en test nå, noen som ser noe?
Gratulerer så mye!!!Endelig! @Mindel du kan sette meg som gravid takk. Kjøpte en gavepakke og en liten lue og pakket inn til mannen sammen med flere av testene. Klarte ikke holde meg lenger
Så herlig Gratulerer, og så herlig!! Hva sa mannen?Endelig! @Mindel du kan sette meg som gravid takk. Kjøpte en gavepakke og en liten lue og pakket inn til mannen sammen med flere av testene. Klarte ikke holde meg lenger
GratulererEndelig! @Mindel du kan sette meg som gravid takk. Kjøpte en gavepakke og en liten lue og pakket inn til mannen sammen med flere av testene. Klarte ikke holde meg lenger
Kjenner meg så igjen, så lyst å teste, men har bestemt meg for å ikke teste før julaften 11 dpo. Oooog har begynt å miste troa også, så redd for å bli skuffaHar lyst til å ryke på en test i morgen.. selv om jeg vet det mest sannsynlig er for tidlig.. samtidig som at jeg ikke har troa…(evig pessimist til det motsatte er bevisst ) jaaaja
Er bare 8dpo i morgen jeg da Testa svakt positiv med begge de vi har, på 9 dpo men ja, nei.. troa er ikke der.. selv om «noe» føles annerledes.. eller så er vel det bare innbilning ogsåKjenner meg så igjen, så lyst å teste, men har bestemt meg for å ikke teste før julaften 11 dpo. Oooog har begynt å miste troa også, så redd for å bli skuffa
Kun 6 dpo her, så meningsløst å teste uansett.. Troa er dessverre ikke her, har hatt mensmurringer i hele går og i dag, føler det er et dårlig tegn.. Men selv om troa ikke er der så er håpet det i allefallEr bare 8dpo i morgen jeg da Testa svakt positiv med begge de vi har, på 9 dpo men ja, nei.. troa er ikke der.. selv om «noe» føles annerledes.. eller så er vel det bare innbilning også
Enda er det nok tidlig for deg, ja For min del også, selvsagtKun 6 dpo her, så meningsløst å teste uansett.. Troa er dessverre ikke her, har hatt mensmurringer i hele går og i dag, føler det er et dårlig tegn.. Men selv om troa ikke er der så er håpet det i allefall
Mange som tester positiv 8 dpo, du kan jo vurdere å teste Her vil jeg vente til julaften uansett. Men huff, så tregt dpo tida går.. Og det til tross for førjulstid og mye på kalenderenEnda er det nok tidlig for deg, ja For min del også, selvsagt
Selv om jeg er sånn ca 100% sikker på at det ikke har gått denne syklusen heller, så er testetrangen like mye tilstede, merkelig det der..
kan liksom ikke si jeg får tydelig tegn på hverken ene eller andre jeg.. plutselig er tanta der bare eneste er at i dag så fikk jeg skikkelig kramper/stikninger i livmorområdet, å de varte liksom en stund.. så vet ikke om det er tegn på det ene eller det andre
Ja, de finnes får se, hva morgendagen bringer hehe, jaaa, de går litt for sakte innimellomMange som tester positiv 8 dpo, du kan jo vurdere å teste Her vil jeg vente til julaften uansett. Men huff, så tregt dpo tida går.. Og det til tross for førjulstid og mye på kalenderen