Så spennende!Ser ut til at det er noe strek der i kveld også…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende!Ser ut til at det er noe strek der i kveld også…
Syns jeg ser noeSer ut til at det er noe strek der i kveld også…
Ja, og sterkere dessuten!Ser ut til at det er noe strek der i kveld også…
Den var jo en kjempe fin strekHer ble det en liten test i kveld, tror jeg ser strek Er 11 dpo i dag, satt inn en femdagers blastocyst forrige torsdag
Vis vedlegget 451002
Ser ut som vi har litt like tester. Hvilken av de er tidligtest ?God morgen! Dette går riktig vei og jeg begynner å ha trua Måtte jo selvfølgelig ta en digital test også men den viste ikke gravid så litt nedtur der, men prøver å holde meg positiv uansett
Synes du har litt sterkere en meg men du er kommet lenger og. Jeg er 9 dpo i dag. Den hvite er vanlig og den rosa er tidligtest.Ser ut som vi har litt like tester. Hvilken av de er tidligtest ?
Ingen tvil om at det øker til tross, er nok like rundt hjørnet ved den digitaleGod morgen! Dette går riktig vei og jeg begynner å ha trua Måtte jo selvfølgelig ta en digital test også men den viste ikke gravid så litt nedtur der, men prøver å holde meg positiv uansett
Veldig fin chart! Temperaturen øker som den skal, det er jo i grunnen det man kan finne ut ved temping Og da har du sluppet egg!Så artig å begynne å se babystreker allerede!! Her er jeg 4 DPO, så føler meg midt i den værste ventinga! 4 DPO er det jo ingenting! Ingen mulighet for implantasjon engang Venter tålmodig til 12 DPO med testing denne gangen, og håper jula er hektisk nok til at jeg klarer å holde meg fra å teste før
Charten ser lovende ut etter EL, selv om den var rar før! Vi får krysse fingre, tær og eggstokker for gullegg og supersperm denne mnd
Kan ha vært en skygge du opplevde i går, om den er negativ i dag :/Vanlig å kunne få strek på kvelden og blenda på morgen?
Så utrolig kjipt Har du til vanlig lang syklus?CD 26 i dag og fortsatt rare tester noen svake, noen skygger og andre helt negative! Negativ CB digital tidlig.. Tolker det som kjemisk igjen.. det var helt likt i oktober når jeg hadde kjemisk… Hvor langt har dere andre kommet i syklusen nå?
Utrolig koselig å se at det popper opp noen positive tester nå
Så rart at den viste negativ? Med de strekene der burde den jo slått utGod morgen! Dette går riktig vei og jeg begynner å ha trua Måtte jo selvfølgelig ta en digital test også men den viste ikke gravid så litt nedtur der, men prøver å holde meg positiv uansett
Ganske tydelig strek det der! GratulererHer ble det en liten test i kveld, tror jeg ser strek Er 11 dpo i dag, satt inn en femdagers blastocyst forrige torsdag
Vis vedlegget 451002
jeg har alltid 30 dagers syklus..Så utrolig kjipt Har du til vanlig lang syklus?
Jeg er på CD 18, og er 4 DPO. Tiden snegler av gårde til tross for full kalender.
Enig med deg at det er koselig å se så mange positive tester
Jess du er ikke alene! Jeg har ikke fortalt mannen om mine tester foreløpig og tenker masse på når og hvordan jeg skal fortelleAndre som grubler seg i hjel?
I det ene sekundet tenker jeg på hvordan jeg skal fortelle mannen det, hvis jeg er gravid. Kanskje legge noe i julestrømpen osv osv
I neste sekund er jeg sikker på at jeg aldri kommer til å bli gravid