❤️ IKM Uke 52 ❤️

Her ble det en liten test i kveld, tror jeg ser strek :nailbiting: Er 11 dpo i dag, satt inn en femdagers blastocyst forrige torsdag :nailbiting::love2:smiley-ashamed004
1000018879.jpg

Så artig å begynne å se babystreker allerede!! :Heartred Her er jeg 4 DPO, så føler meg midt i den værste ventinga! 4 DPO er det jo ingenting! Ingen mulighet for implantasjon engang :laughing021Venter tålmodig til 12 DPO med testing denne gangen, og håper jula er hektisk nok til at jeg klarer å holde meg fra å teste før :cool::hilarious:

Charten ser lovende ut etter EL, selv om den var rar før! Vi får krysse fingre, tær og eggstokker for gullegg og supersperm denne mnd :smiley-angelic001:angelic:

Vedlegg

• IMG_7817.jpeg
    IMG_7817.jpeg
    261,1 KB · Visninger: 9
Så artig å begynne å se babystreker allerede!! :Heartred Her er jeg 4 DPO, så føler meg midt i den værste ventinga! 4 DPO er det jo ingenting! Ingen mulighet for implantasjon engang :laughing021Venter tålmodig til 12 DPO med testing denne gangen, og håper jula er hektisk nok til at jeg klarer å holde meg fra å teste før :cool::hilarious:

Charten ser lovende ut etter EL, selv om den var rar før! Vi får krysse fingre, tær og eggstokker for gullegg og supersperm denne mnd :smiley-angelic001:angelic:
Veldig fin chart! Temperaturen øker som den skal, det er jo i grunnen det man kan finne ut ved temping :) Og da har du sluppet egg!

CD 26 i dag og fortsatt rare tester :confused:noen svake, noen skygger og andre helt negative! Negativ CB digital tidlig.. Tolker det som kjemisk igjen.. det var helt likt i oktober når jeg hadde kjemisk… Hvor langt har dere andre kommet i syklusen nå?
Utrolig koselig å se at det popper opp noen positive tester nå :Heartpink

CD 26 i dag og fortsatt rare tester :confused:noen svake, noen skygger og andre helt negative! Negativ CB digital tidlig.. Tolker det som kjemisk igjen.. det var helt likt i oktober når jeg hadde kjemisk… Hvor langt har dere andre kommet i syklusen nå?
Utrolig koselig å se at det popper opp noen positive tester nå :Heartpink
Så utrolig kjipt :( Har du til vanlig lang syklus?

Jeg er på CD 18, og er 4 DPO. Tiden snegler av gårde til tross for full kalender.
Enig med deg at det er koselig å se så mange positive tester :Heartred

God morgen! Dette går riktig vei og jeg begynner å ha trua :binkybaby Måtte jo selvfølgelig ta en digital test også men den viste ikke gravid så litt nedtur der, men prøver å holde meg positiv uansett :smiley-angelic001
Så rart at den viste negativ? Med de strekene der burde den jo slått ut :bag:
Kan det ha vært noe galt med testen? Mine var svakere enn dine i forrige graviditet, og jeg fikk utslag.
Kanskje du kan ta en ny? :Heartred

Andre som grubler seg i hjel?

I det ene sekundet tenker jeg på hvordan jeg skal fortelle mannen det, hvis jeg er gravid. Kanskje legge noe i julestrømpen osv osv ❤️
I neste sekund er jeg sikker på at jeg aldri kommer til å bli gravid ❤️:dead:

Så utrolig kjipt :( Har du til vanlig lang syklus?

Jeg er på CD 18, og er 4 DPO. Tiden snegler av gårde til tross for full kalender.
Enig med deg at det er koselig å se så mange positive tester :Heartred
jeg har alltid 30 dagers syklus..
krysser fingrene for deg :love7 Blir vel testing i romjulen da? :happy:

Andre som grubler seg i hjel?

I det ene sekundet tenker jeg på hvordan jeg skal fortelle mannen det, hvis jeg er gravid. Kanskje legge noe i julestrømpen osv osv ❤️
I neste sekund er jeg sikker på at jeg aldri kommer til å bli gravid ❤️:dead:
Jess du er ikke alene! Jeg har ikke fortalt mannen om mine tester foreløpig og tenker masse på når og hvordan jeg skal fortelle :santa

Back
Topp