❤️ IKM Uke 52 ❤️

3 dpo etter mine beregninger :smiley-angelic006 startet med wild yam i dag, samt babyklister:hilarious:
Du tok det i tablettform? Jeg har ikke fått bekreftet eggløsningen enda i temperatur, det vil jo ta noen dager, men kan jeg bare ta utgangspunkt i testene? I så fall er jeg 1-2 DPO i dag.. Skal bruke en gel/krem jeg da, hem innholdet tror jeg er det samme..?

jeg har alltid 30 dagers syklus..
krysser fingrene for deg :love7 Blir vel testing i romjulen da? :happy:
Begynner å teste på søndag (7 DPO). Fikk positiv test da i forrige svangerskap. 8 DPO med første.
Her venter jeg ikke om jeg ikke må :hilarious:

30 dagers syklus er jo ganske så gjennomsnittlig!

Andre som grubler seg i hjel?

I det ene sekundet tenker jeg på hvordan jeg skal fortelle mannen det, hvis jeg er gravid. Kanskje legge noe i julestrømpen osv osv ❤️
I neste sekund er jeg sikker på at jeg aldri kommer til å bli gravid ❤️:dead:
Jeg har aldri hatt noe problem med å bli gravid. Men, har mistet 4 ganger før og etter vi fikk de to vi har. Så, personlig er jeg mer redd for å glede meg for tidlig. :sorry:

Begynte å handle inn til baby i september, så vurderer å legge den positive testen og en body i julestrømpen til ektemannen - OM jeg er så heldig å bli gravid denne syklusen! :Heartred

Du tok det i tablettform? Jeg har ikke fått bekreftet eggløsningen enda i temperatur, det vil jo ta noen dager, men kan jeg bare ta utgangspunkt i testene? I så fall er jeg 1-2 DPO i dag.. Skal bruke en gel/krem jeg da, hem innholdet tror jeg er det samme..?
Wild yam’en er kapsel form, ja, babyklisteret er flytende :joyful: startet 3 dpo jeg, er vel 7 dpo idag:smiley-angelic006

God morgen! Dette går riktig vei og jeg begynner å ha trua :binkybaby Måtte jo selvfølgelig ta en digital test også men den viste ikke gravid så litt nedtur der, men prøver å holde meg positiv uansett :smiley-angelic001
Samme skjedde her idag, fortsatt positiv strek men «ikke gravid» på CB digital :rolleyes: Skylder på dårlig test hehe.. Ser jo uansett streken, bare hadde vært fint å få ordet svart på hvitt :hilarious:

Vedlegg

• IMG_3641.jpeg
    IMG_3641.jpeg
    913,4 KB · Visninger: 15
Kan ha vært en skygge du opplevde i går, om den er negativ i dag :/
Krysser fingrene for at du får strek i ettermiddag <3
Det er sant, men hadde mest sannsynlig El egentlig i går eller den 13. Kroppen er veldig rar ennå etter senaborten, har ikke fått første mens ennå.

Legger ved test fra i går og i dag tidlig

Vedlegg

• IMG_3970.jpeg
    IMG_3970.jpeg
    322,2 KB · Visninger: 41
  • IMG_3971.jpeg
    IMG_3971.jpeg
    295,1 KB · Visninger: 41
Jeg har aldri hatt noe problem med å bli gravid. Men, har mistet 4 ganger før og etter vi fikk de to vi har. Så, personlig er jeg mer redd for å glede meg for tidlig. :sorry:

Begynte å handle inn til baby i september, så vurderer å legge den positive testen og en body i julestrømpen til ektemannen - OM jeg er så heldig å bli gravid denne syklusen! :Heartred
Jeg skjønner veldig godt hva du mener, enda vi bare har prøvd aktivt i 4 mnd, og vi har 3 barn fra før ❤️
Jeg har vært SÅ nært mange ganger å handle litt forsiktig inn, men jeg tørr ikke!

Men ja, tenk hvis, det hadde vært helt magisk ❤️

Jeg skjønner veldig godt hva du mener, enda vi bare har prøvd aktivt i 4 mnd, og vi har 3 barn fra før ❤️
Jeg har vært SÅ nært mange ganger å handle litt forsiktig inn, men jeg tørr ikke!

Men ja, tenk hvis, det hadde vært helt magisk ❤️
Nei, jeg har nok tatt gleden på forskudd. Men, jeg føler det hjelper litt på ventetiden når man er i en prøveperiode. Dagene går så sent, og skuffelsen er like stor hver måned. Små gleder :Heartred

Krysser fingrene for oss alle sammen!!

Back
Topp