❤️ IKM Uke 52 ❤️

Her er ikke fertilitfriend og premom enige om når eggløsningen var plutselig :pompus: Ikke sett etter hos premom før nå, for bruker egentlig det kun til å sortere testene..

PreMom mener eggløsning den 19. Desember:

Vis vedlegget 451243

Og fertilitfriend mener den 17. Desember:

Vis vedlegget 451244

Jeg tror egentlig sannheten er litt i mellom her, for bruker å være eggløsning første dag etter siste positive. Men blir krøll når testene og kroppen ikke forholder seg til klokka og hvordan vi beregnet dagene :laughing002 Symptomene opphørte med positiv test den 17. Desember. Så var testen positiv 3/4 av dagen den 16. Desember (fra kl. 12 og ut dagen), og 3/4 av den 17. Desember (fram til klokken 18 ca).

Så hvem vet.. Fertilitfriend et nok mest nær tror jeg, men mulig en dag for tidlig.
Appene mine var også uenige denne runden, men bare med en dag. Når ryker første test? :love017

Ventet til i dag (tror 12 dpo), og regnet med at det svaret jeg ville få på tidligtest ville være sikkert nok. Men denne var ikke veldig lett å tyde synes jeg, måtte åpne dekselet. Skygge? Er håpet ute så sent i så fall?

IMG_20241223_091544.jpg

Men det er jo også perfekt tidspunkt for at egget fester seg? Men skjønner at det er den erfaringen du har. Håper det ikke er sånn denne gang :Heartred
Murringene har kommet på akkurat samme DPO-dag i 8 mnd nå :laughing021 Så med mindre murringene ikke har med mensen å gjøre men noe annet rart i kroppen, så er det tegn nok for meg…

Last edited:
Det der er meg forrige uke, håper du ender i samme båt :nailbiting: jeg hadde synkende temp fra… legger ved chart, så ser du. Synkende temp i fire dager, synes det var ufint når tempen steg igjen :bored: ikke mist håpet ❤️
Jeg hadde «pms» også :laughing002 ødela krysset når jeg registrerte watery utflod Cd26, som er grunnen til at jeg testa dagen etterpå.
Vis vedlegget 451249
Ja men har vært sånn de siste 8 mnd… charten min ser fin ut den, og jeg har alltid masse utflod (som jeg dropper å registrere fordi det ødelegger krysset), men murringene føler jeg er drepen for sjansene… jeg har grått 2 dager på rad fordi jeg ikke har trua, og jeg tror sånn helt seriøst samboeren vurderer å gå fordi jeg har vært så ekstremt hårsår og sutrete de siste PP… klaffer det ikke nå så MÅ jeg ha en pause, for mannen er ikke med på IVF og mener vi må «prøve litt til først, alt er jo bra!»… mentalhelsa mi er snart ikke så bra :dead: Vurderte å klappe til han i dag fordi han har fri og ikke jeg, og sender melding og klager over at 9-åringen maser på skjerm (gi han skjerm og sov litt til da! Er ikke sååå vanskelig!)… jeg er på jobb til 15.30 i dag…

Men det er jo også perfekt tidspunkt for at egget fester seg? Men skjønner at det er den erfaringen du har. Håper det ikke er sånn denne gang :Heartred
Det der er meg forrige uke, håper du ender i samme båt :nailbiting: jeg hadde synkende temp fra… legger ved chart, så ser du. Synkende temp i fire dager, synes det var ufint når tempen steg igjen :bored: ikke mist håpet ❤️
Jeg hadde «pms» også :laughing002 ødela krysset når jeg registrerte watery utflod Cd26, som er grunnen til at jeg testa dagen etterpå.
Vis vedlegget 451249

Svarer begge igjen for ville legge til noe :laughing021 I går sov jeg nesten hele dagen fordi jeg var så sur og lei hele prøvinga. Sov fra ca midnatt til 05.15 når vekkerklokka ringte, så igjen fra ca 05.30-11.00, så igjen fra 11.30-14.00, og så ble jeg sliten igjen etter en rask kjøkkenvask, så dro vi på kakebaking til oldemor (kort i lunta og sure alle mann), så dro jeg og samboeren på kino, og så rett hjem i seng og sovna momentant :laughing021Og like trøtt og sur i dag, og murringa er like irriterende rett til venstre for navelen… og uggen i magen også, men det er fordi jeg spiste pølse og pomfri til frokost fordi jeg var sur og ikke ville ha det til middag i går…

Sånn! Rant over! Dere fikk den :angelic:

Ja men har vært sånn de siste 8 mnd… charten min ser fin ut den, og jeg har alltid masse utflod (som jeg dropper å registrere fordi det ødelegger krysset), men murringene føler jeg er drepen for sjansene… jeg har grått 2 dager på rad fordi jeg ikke har trua, og jeg tror sånn helt seriøst samboeren vurderer å gå fordi jeg har vært så ekstremt hårsår og sutrete de siste PP… klaffer det ikke nå så MÅ jeg ha en pause, for mannen er ikke med på IVF og mener vi må «prøve litt til først, alt er jo bra!»… mentalhelsa mi er snart ikke så bra :dead: Vurderte å klappe til han i dag fordi han har fri og ikke jeg, og sender melding og klager over at 9-åringen maser på skjerm (gi han skjerm og sov litt til da! Er ikke sååå vanskelig!)… jeg er på jobb til 15.30 i dag…
Åh, får vondt av deg! :love022 Jeg kjenner igjen «symptomene» du ikke beskriver som symptomer og håper det er gode tegn likevel ❤️ jeg skjønner hvordan du har det, det er krevende og vondt å stå i gjentatt skuffelse :grumpy: Håper veldig på en gledelig overraskelse for dere nå ✨

Svarer begge igjen for ville legge til noe :laughing021 I går sov jeg nesten hele dagen fordi jeg var så sur og lei hele prøvinga. Sov fra ca midnatt til 05.15 når vekkerklokka ringte, så igjen fra ca 05.30-11.00, så igjen fra 11.30-14.00, og så ble jeg sliten igjen etter en rask kjøkkenvask, så dro vi på kakebaking til oldemor (kort i lunta og sure alle mann), så dro jeg og samboeren på kino, og så rett hjem i seng og sovna momentant :laughing021Og like trøtt og sur i dag, og murringa er like irriterende rett til venstre for navelen… og uggen i magen også, men det er fordi jeg spiste pølse og pomfri til frokost fordi jeg var sur og ikke ville ha det til middag i går…

Sånn! Rant over! Dere fikk den :angelic:
Hallo, jeg synes dette høres lovende ut :angelic: rants er bra, bedre å få det ut og dele sorgene ❤️

Ble en skuffende bursdagsmorgen for min del.. :sorry:

8 DPO, og kritt hvite tester. Leter etter hver minste lille skygge, som ender opp med at jeg får streksyn deluxe. Ser jo selv at de er helt hvite, er bare synet som spiller én ett puss når man vil så gjerne.

Tester igjen i ettermiddag, da jeg i de 6 andre graviditetene har fått bedre utslag da om det i det hele tatt har vært noe. Om ikke, så er jeg i det minste glad for at jeg ikke ventet til i morgen med å få det slengt midt i fjeset.

Hipp hurra for meg og mine 32 år :hilarious::banghead:

Vedlegg

• 3197BCDC-2346-4AFF-942D-DDA32F5BBFFE.jpeg
    3197BCDC-2346-4AFF-942D-DDA32F5BBFFE.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 21

8 DPO, og kritt hvite tester. Leter etter hver minste lille skygge, som ender opp med at jeg får streksyn deluxe. Ser jo selv at de er helt hvite, er bare synet som spiller én ett puss når man vil så gjerne.

Tester igjen i ettermiddag, da jeg i de 6 andre graviditetene har fått bedre utslag da om det i det hele tatt har vært noe. Om ikke, så er jeg i det minste glad for at jeg ikke ventet til i morgen med å få det slengt midt i fjeset.

Gratulerer med dagen ❤️ håper testene dine blir positive etterhvert, tenker at det er masse håp igjen ✨

Åh, så kjedelig.. Men 8 DPO et veldig tidlig altså, det skal nesten ikke være mulig.

Og du! Gratulerer med dagen! Ønsker deg en flott (og stressfri?) dag!

Jeg hadde håpet på å kunne ta em i morgen bare sånn fordi det hadde vært koselig å lagt en i strømpen til gubben OM det var. Men jeg er bare 6-7 DPO i morgen :hilarious:

Har lurt litt på hvorfor jeg har el slim nå, hva er annerledes? Skravling om amming i uke 49 tråden fikk meg til å huske at dette er første pp uten amming, etter å ha ammet 4 år og noen dager i strekk. Det virker jo veldig logisk at det er ammeslutt som kan ha gitt meg el-slim tilbake? :woot: Tenk om det er ammingen som har gjort meg lite fruktbar de siste åra da :shy: det er jo både trist og godt samtidig. Tenk om det blir tidenes julegave på oss? :smiley-angelic001
Wow, kan det være derfor du ble gravid nå?! Så kult :hello2

Back
Topp