Jeg brukte disse Wild yamAh, akkurat som meg! Da er det håp i hengende snøre altså. Men hvor fikk du tak i tabletter? Jeg fant bare gel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg brukte disse Wild yamAh, akkurat som meg! Da er det håp i hengende snøre altså. Men hvor fikk du tak i tabletter? Jeg fant bare gel
Takk! Skal lese meg opp og kanskje starte i morgen! Veldig spennendeJa, det som fungerte for meg var:
• 1-5 dpo: 3 kapsler morgen, 2 kapsler kveld
• 6-7 dpo: 2 kapsler morgen, 2 kapsler kveld
• 8-11dpo: 1 kapsel morgen, 1 kapsel kveld
• 12: 1 kapsel morgen
Hadde mellom 9-10 dager. Akkurat litt for kort!
Hadde EL-slim onsdag, la aksjer torsdag og lørdag, så EL i dag søndag og kanskje noen aksjer etterpå. Skal ha truffet ganske spot on på timingen enig, det er jo et merkelig samtaleemne, men i denne sammenheng er det jo en teknisk og derfor relevant detaljHerlig! Hvordan har aksjeleggingen blitt rundt dette til nå? Helt sykt at det er noe man spør og prater om, i en annen setting hadde det vært helt corny
Jeg kjøpte denne: https://sunkost.no/solaray-wild-yam?refSrc=2358&nosto=productpage-nosto-1
Det var wild yam du spurte om? Du bare googlet noe med progesteron?
Dette var jo billigere enn det jeg fant hvorfor kom ikke dette opp tro? Sikkert fordi jeg skrev progesteron, ikke Wild Yam fikk tips av noen om kremen i dagboka mi, men før den tid søkte jeg og ChatGPT etter noe selvJeg brukte disse Wild yam
Her inne skal alt vi ikke prater med folk om ellers, prates om Høres ut som perfekt timing! Kjempe spent for deg!Hadde EL-slim onsdag, la aksjer torsdag og lørdag, så EL i dag søndag og kanskje noen aksjer etterpå. Skal ha truffet ganske spot on på timingen enig, det er jo et merkelig samtaleemne, men i denne sammenheng er det jo en teknisk og derfor relevant detalj
Hehe, det tror jeg ikke har noe å si men gøy tanke! Og ja, alt man lurer påForresten, er lite sånn teknisk spørsmål Men jeg tenkte på..inni oss damer, så er vi jo sikkert ulik, sånn hvor åpningen til livmorhalsen er. I teorien skal den på sentrere seg, men om den ikke gjør det, og ting er litt skjevt osv - hvordan blir det da om sæden blir deponert innerst, men ikke ved åpningen? Vil den ikke finne veien da? om åpningen er til høyre eller venstre liksom, om det blir satt rett inn i en vegg.. Blir det da rekyl og spretter tilbake igjen? Om noen skjønner? Er det da bedre å ikke..deponere heeelt innerst? Så det har plass å svømme fremover og finne en åpning? Alt man lurer på
Det er helt fantastisk og veldig bra du har fortsatt og teste, for kunne ikke spådd ut fra testene dine at du kom til å gi en topp nå! Hvordan er tegnene ellers?Er så glad Håper virkelig det slipper nå!
Vis vedlegget 450211
Så kjedelig å ha blitt syk! Men heller deg enn mannen? akkurat i dette tilfelle..? Som du sier, ikke så vanskelig å prestere når man bare trenger å ligge derTipper toppen var i natt. Har vært på do tre ganger i natt men ikke testet på natten. Ganske sikker for kår det stiger hos meg så hår det fort. Men ser ikke ut til at noen blir sterkere en denne og det kan stemme med symptomer. Tipper er er i natt eller i morgen Bare synd jeg har blitt syk, men jeg skal vel alltids klare å ligge der
Hihi, ja, jeg bare begynte å tenke på det, tenk om de bør skutt i en vegg og drar bakover som en ball man skyter i veggen "Feil vei, gutter!"Hehe, det tror jeg ikke har noe å si men gøy tanke! Og ja, alt man lurer på
Vi la akkurat inn et forsøk. Minste sover og de fire andre er ikke hjemme. Så da smalt vi til på sofan. Har uansett bestilt ny sofa som kommer etter julSå kjedelig å ha blitt syk! Men heller deg enn mannen? akkurat i dette tilfelle..? Som du sier, ikke så vanskelig å prestere når man bare trenger å ligge der
Vi får se mannen er ikke helt i form og usikker på aksjer i dag, men jeg tror vi har gjort en grei jobb med timing så langt.Her inne skal alt vi ikke prater med folk om ellers, prates om Høres ut som perfekt timing! Kjempe spent for deg!
Og angående dette, så har jeg også fundert på det de siste dagene Jeg har såkalt «bakovervendt» livmor og vet at livmorhalsen har litt utypisk plassering.Forresten, er lite sånn teknisk spørsmål Men jeg tenkte på..inni oss damer, så er vi jo sikkert ulik, sånn hvor åpningen til livmorhalsen er. I teorien skal den på sentrere seg, men om den ikke gjør det, og ting er litt skjevt osv - hvordan blir det da om sæden blir deponert innerst, men ikke ved åpningen? Vil den ikke finne veien da? om åpningen er til høyre eller venstre liksom, om det blir satt rett inn i en vegg.. Blir det da rekyl og spretter tilbake igjen? Om noen skjønner? Er det da bedre å ikke..deponere heeelt innerst? Så det har plass å svømme fremover og finne en åpning? Alt man lurer på
Sniker. Jeg fikk vite ifm MAen min i oktober at jeg også har bakovervendt livmor, og livmorhalsen ligger ofte langt til siden og «utilgjengelig» til. To leger på sykehuset forsikret meg om at det ikke har noe å si for graviditet. Det er vanlig og ca 20% av befolkningen har detVi får se mannen er ikke helt i form og usikker på aksjer i dag, men jeg tror vi har gjort en grei jobb med timing så langt.
Og angående dette, så har jeg også fundert på det de siste dagene Jeg har såkalt «bakovervendt» livmor og vet at livmorhalsen har litt utypisk plassering.
I går hadde jeg veldig tyngde følelse nedentil, og mye utflod. Litt murringer i livmora og fått 1 kvise. I dag har jeg hatt ganske ubehagelig tyngde følelse i livmor, kramper og mye trykkende følelse. Vanskelig å sette ord på alle disse tegnene synes jegDet er helt fantastisk og veldig bra du har fortsatt og teste, for kunne ikke spådd ut fra testene dine at du kom til å gi en topp nå! Hvordan er tegnene ellers?
Godt flere har tenkt på detVi får se mannen er ikke helt i form og usikker på aksjer i dag, men jeg tror vi har gjort en grei jobb med timing så langt.
Og angående dette, så har jeg også fundert på det de siste dagene Jeg har såkalt «bakovervendt» livmor og vet at livmorhalsen har litt utypisk plassering.
Oh, wow, imponert Sofaen får sjeldent gjennomgå noe sånt herVi la akkurat inn et forsøk. Minste sover og de fire andre er ikke hjemme. Så da smalt vi til på sofan. Har uansett bestilt ny sofa som kommer etter jul
Så kjekt å vite! Da var ikke tankene helt feil heller hehe! Men da vet vi at det ikke bør ha så mye å si..Sniker. Jeg fikk vite ifm MAen min i oktober at jeg også har bakovervendt livmor, og livmorhalsen ligger ofte langt til siden og «utilgjengelig» til. To leger på sykehuset forsikret meg om at det ikke har noe å si for graviditet. Det er vanlig og ca 20% av befolkningen har det