❤️ IKM Uke 52 ❤️

Ja, det som fungerte for meg var:
• 1-5 dpo: 3 kapsler morgen, 2 kapsler kveld
• 6-7 dpo: 2 kapsler morgen, 2 kapsler kveld
• 8-11dpo: 1 kapsel morgen, 1 kapsel kveld
• 12: 1 kapsel morgen

Hadde mellom 9-10 dager. Akkurat litt for kort!
Takk! Skal lese meg opp og kanskje starte i morgen! Veldig spennende :nailbiting:

Herlig! Hvordan har aksjeleggingen blitt rundt dette til nå? Helt sykt at det er noe man spør og prater om, i en annen setting hadde det vært helt corny :hilarious:
Hadde EL-slim onsdag, la aksjer torsdag og lørdag, så EL i dag søndag og kanskje noen aksjer etterpå. Skal ha truffet ganske spot on på timingen :laughing002 enig, det er jo et merkelig samtaleemne, men i denne sammenheng er det jo en teknisk og derfor relevant detalj :hilarious:

Jeg kjøpte denne: https://sunkost.no/solaray-wild-yam?refSrc=2358&nosto=productpage-nosto-1
Det var wild yam du spurte om? Du bare googlet noe med progesteron? :hilarious:

Dette var jo billigere enn det jeg fant hvorfor kom ikke dette opp tro? Sikkert fordi jeg skrev progesteron, ikke Wild Yam :dead: fikk tips av noen om kremen i dagboka mi, men før den tid søkte jeg og ChatGPT etter noe selv :hilarious: :laughing002

Takk for tips begge to! Nå har jeg jo alt brukt 500 kr og fått i posten den fra Life, så kan jo sikkert bare bruke den. Men siden jeg skal ta blodprøver på dag 20 bør jeg kanskje vente til etter da om jeg får eggløsning før den tid? Hmm..

Hadde EL-slim onsdag, la aksjer torsdag og lørdag, så EL i dag søndag og kanskje noen aksjer etterpå. Skal ha truffet ganske spot on på timingen :laughing002 enig, det er jo et merkelig samtaleemne, men i denne sammenheng er det jo en teknisk og derfor relevant detalj :hilarious:
Her inne skal alt vi ikke prater med folk om ellers, prates om :laughing002 Høres ut som perfekt timing! Kjempe spent for deg!

Forresten, er lite sånn teknisk spørsmål :hilarious::bag: Men jeg tenkte på..inni oss damer, så er vi jo sikkert ulik, sånn hvor åpningen til livmorhalsen er. I teorien skal den på sentrere seg, men om den ikke gjør det, og ting er litt skjevt osv - hvordan blir det da om sæden blir deponert innerst, men ikke ved åpningen? Vil den ikke finne veien da? :laughing002:bag: om åpningen er til høyre eller venstre liksom, om det blir satt rett inn i en vegg.. Blir det da rekyl og spretter tilbake igjen? Om noen skjønner? :hilarious::laughing002:bag: Er det da bedre å ikke..deponere heeelt innerst? Så det har plass å svømme fremover og finne en åpning? Alt man lurer på :laughing002:bag::hilarious:

Er så glad:sad015 Håper virkelig det slipper nå!
1733672592594.jpeg

Forresten, er lite sånn teknisk spørsmål :hilarious::bag: Men jeg tenkte på..inni oss damer, så er vi jo sikkert ulik, sånn hvor åpningen til livmorhalsen er. I teorien skal den på sentrere seg, men om den ikke gjør det, og ting er litt skjevt osv - hvordan blir det da om sæden blir deponert innerst, men ikke ved åpningen? Vil den ikke finne veien da? :laughing002:bag: om åpningen er til høyre eller venstre liksom, om det blir satt rett inn i en vegg.. Blir det da rekyl og spretter tilbake igjen? Om noen skjønner? :hilarious::laughing002:bag: Er det da bedre å ikke..deponere heeelt innerst? Så det har plass å svømme fremover og finne en åpning? Alt man lurer på :laughing002:bag::hilarious:
Hehe, det tror jeg ikke har noe å si:hilarious: men gøy tanke! Og ja, alt man lurer på:laughing002

Tipper toppen var i natt. Har vært på do tre ganger i natt men ikke testet på natten. Ganske sikker for kår det stiger hos meg så hår det fort. Men ser ikke ut til at noen blir sterkere en denne og det kan stemme med symptomer. Tipper er er i natt eller i morgen☺️ Bare synd jeg har blitt syk, men jeg skal vel alltids klare å ligge der :hilarious:

Vedlegg

• IMG_9214.jpeg
    IMG_9214.jpeg
    537,5 KB · Visninger: 11
Tipper toppen var i natt. Har vært på do tre ganger i natt men ikke testet på natten. Ganske sikker for kår det stiger hos meg så hår det fort. Men ser ikke ut til at noen blir sterkere en denne og det kan stemme med symptomer. Tipper er er i natt eller i morgen☺️ Bare synd jeg har blitt syk, men jeg skal vel alltids klare å ligge der :hilarious:
Så kjedelig å ha blitt syk! Men heller deg enn mannen? :laughing002 akkurat i dette tilfelle..? Som du sier, ikke så vanskelig å prestere når man bare trenger å ligge der :laughing002

Så kjedelig å ha blitt syk! Men heller deg enn mannen? :laughing002 akkurat i dette tilfelle..? Som du sier, ikke så vanskelig å prestere når man bare trenger å ligge der :laughing002
Vi la akkurat inn et forsøk. Minste sover og de fire andre er ikke hjemme. Så da smalt vi til på sofan. Har uansett bestilt ny sofa som kommer etter jul❤️ :hilarious:

Her inne skal alt vi ikke prater med folk om ellers, prates om :laughing002 Høres ut som perfekt timing! Kjempe spent for deg!
Vi får se ❤️ mannen er ikke helt i form og usikker på aksjer i dag, men jeg tror vi har gjort en grei jobb med timing så langt.
Og angående dette, så har jeg også fundert på det de siste dagene :hilarious: Jeg har såkalt «bakovervendt» livmor og vet at livmorhalsen har litt utypisk plassering.

Vi får se ❤️ mannen er ikke helt i form og usikker på aksjer i dag, men jeg tror vi har gjort en grei jobb med timing så langt.

Og angående dette, så har jeg også fundert på det de siste dagene :hilarious: Jeg har såkalt «bakovervendt» livmor og vet at livmorhalsen har litt utypisk plassering.
Sniker. Jeg fikk vite ifm MAen min i oktober at jeg også har bakovervendt livmor, og livmorhalsen ligger ofte langt til siden og «utilgjengelig» til. To leger på sykehuset forsikret meg om at det ikke har noe å si for graviditet. Det er vanlig og ca 20% av befolkningen har det :)

Det er helt fantastisk :love7 og veldig bra du har fortsatt og teste, for kunne ikke spådd ut fra testene dine at du kom til å gi en topp nå! Hvordan er tegnene ellers?
I går hadde jeg veldig tyngde følelse nedentil, og mye utflod. Litt murringer i livmora og fått 1 kvise. I dag har jeg hatt ganske ubehagelig tyngde følelse i livmor, kramper og mye trykkende følelse. Vanskelig å sette ord på alle disse tegnene synes jeg:p

Her øker ikke testene slik jeg hadde håpet :facepalm:
Men de gikk fra veldig svak til positive veldig rakst i november, så håper det samme skjer denne måneden ❤️ Blir vell ananas i fleng den kommende uka!

Tvi tvi for hele gjengen ❤️

Godt flere har tenkt på det :hilarious: :laughing002

Huffda, men alt før et jo absolutt viktigst, så dere et jo godt dekt. Og om du kjente smerter i går, så er det jo positivt!

Sniker. Jeg fikk vite ifm MAen min i oktober at jeg også har bakovervendt livmor, og livmorhalsen ligger ofte langt til siden og «utilgjengelig» til. To leger på sykehuset forsikret meg om at det ikke har noe å si for graviditet. Det er vanlig og ca 20% av befolkningen har det :)
Så kjekt å vite! Da var ikke tankene helt feil heller hehe! Men da vet vi at det ikke bør ha så mye å si..

Back
Topp