❤️ IKM Uke 52 ❤️

Appen mente eggløsning var forje mandag/tirsdag. Men det er jo altfor tidlig. Tok eggløsningstester som viser at det er nå. Men så tok jeg en hcg test i morges som jeg kunne antyde. Men så tok jeg en ny en nu å der kom det strek jeg ikke skimter, men ser… reagerer hcg med Lh hormon? Vanlig? Flere som ser eller er det bare meg og mannen. Ble litt skjelven her. Bildene tatt innen tidsfrist. Bilde med og uten blits

Vedlegg

• IMG_9307.jpeg
    IMG_9307.jpeg
    1 MB · Visninger: 47
  • IMG_9306.jpeg
    IMG_9306.jpeg
    940,5 KB · Visninger: 47
  • IMG_9308.jpeg
    IMG_9308.jpeg
    331,4 KB · Visninger: 45
Appen mente eggløsning var forje mandag/tirsdag. Men det er jo altfor tidlig. Tok eggløsningstester som viser at det er nå. Men så tok jeg en hcg test i morges som jeg kunne antyde. Men så tok jeg en ny en nu å der kom det strek jeg ikke skimter, men ser… reagerer hcg med Lh hormon? Vanlig? Flere som ser eller er det bare meg og mannen. Ble litt skjelven her. Bildene tatt innen tidsfrist. Bilde med og uten blits
Jeg har opplevd å få strek (til og med rosa) under EL:bag: Skal vel egentlig ikke være mulig men.. denne kroppen her klarer det meste iallfall:hilarious:

Jeg har opplevd å få strek (til og med rosa) under EL:bag: Skal vel egentlig ikke være mulig men.. denne kroppen her klarer det meste iallfall:hilarious:
Nå har den tørket. Ikke opplevd før. Og vi har testet myyye. Dette er graviditet 8. hvor vi har fem levende fødte barn. Men vi sjekker i morgen tidlig. Vi ser, men kan ikke håpe heller.

Vedlegg

• IMG_9311.jpeg
    IMG_9311.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 43
Nå har den tørket. Ikke opplevd før. Og vi har testet myyye. Dette er graviditet 8. hvor vi har fem levende fødte barn. Men vi sjekker i morgen tidlig. Vi ser, men kan ikke håpe heller.
Hvis el test slo ut pga graviditet, så ville de ikke sunket så kjapt(?). Tenkte om el har vært og du faktisk er gravid.

Jeg fikk positiv el test i går sammen med denne testen
1733778946862.jpeg

Nei, om det gir deg stress så er det ikke vits :) jeg gjør det mest for det motsatte!

Har du kontakt med gynekologen enda? Etter ett år har du jo rett til hjelp offentlig, kanskje prøve en annen gynekolog? Tok dere blodprøver, sædanalyse osv?
Vi har to barn fra før, så det er nok lite hjelp å få. Mannen min er ikke så happy med aksjelegging veldig ofte (tro det eller ei), så jeg mistenker at det må være det som er «problemet». Tok innvendig ultralyd hos gyn, han sa alt så fint ut. Og siden vi har to små barn (3 og 5 år), så er det visst lite som tilsier at noe skal være feil med noen av oss. Så vi får bare se. Synes ventingen er ganske kjip da. Er generelt en veldig utålmodig person, hvor enn mye jeg prøver å være tålmodig :sorry:

Inkana - 37 - B2 - PP1 - EL 13.12-18.12 IKM 27.12-01.01

Jeg lurer meg inn her, i håp om at det hjelper litt på målrettetheten. :smiley-angelic006 Hadde en overraskende kort syklus forrige gang, men el bør komme et sted mellom 13. og 18., så spørs om jeg må bytte uke etterhvert.
Velkommen til oss :D Du får bare oppdatere oss hvordan det utvikler seg :)

Og sånn apropos konfirmasjon..

Screenshot_20241210_093226_FF App.jpg

Her er charten til vårens konfirmant her i huset :laughing002kanskje jeg skal fortelle når han ble laget, jeg vet både hvor, og stilling og :hilarious: Kan bli en festlig tale :laughing001

Morsomt å kunne pinpointe det helt, om det blir baby denne gang kan du fra det fram i konfirmasjonstalen om 16 år :laughing002
Haha!! Tror jeg lar det være :hilarious: Men ja, var kortvarig el smerter denne gangen. De kom og de gikk unna på en times tid. Men vi nådde ha sex i går formiddag så stresser ikke med det. Enten blir det den her gangen eller kanskje det blir neste gang :D

10. Desember i dag!

Hvordan har tempen din i dag, @Ari<3? Lykke til med siste innspurt på eksamen i dag!!

@kbe7, @Blendamamma og @AlleGodeTingErFem føler dere at eggløsningen er overstått nå?

I følge skjema er det @Mammsn, @Snøfnugg1515, @Førstegangs:) (og @Timmi ,men deg spurte jeg over :hilarious:) som venter eggløsning i dag! Og kanskje @Ing-K? Hvordan er det for deg? Var litt usikkert der med datoer.
Jeg begynte og få masse EL slim på torsdag og det varte t.o.m søndag :love7 helt annerledes slim enn de andre prøveperiodene! Har også hatt mye mer murringer enn de andre gangene.. Vi har lagt inn masse aksjer og håper at spiren sitter denne gangen :binkybaby
Jeg tester ikke for EL, så vet ikke når den faktisk var.. men jeg er i hvertfall i dpo land :dance008

Lite som skjer her. Har EL-slim, men ingen positive tester enda. Også tatt clerblue smilefjes test, men kun rundinger og oppdrive. Forventet EL torsdag eller fredag, så fortsetter å teste daglig fremover. I allefall positivt tegn at jeg har EL-slim. Satser på blinkende clearblue i morgen.

Vedlegg

• Screenshot_20241210_112127_Premom.jpg
    Screenshot_20241210_112127_Premom.jpg
    583 KB · Visninger: 15
Velkommen til oss :D Kjenner du noe til eggløsning i dag?
Tusen takk :) Ja det gjør jeg! Veldig oppblåst nederst i magen og gjør ulidelig vondt å hoste! Har ikke like mye EL slim som jeg hadde før, sikkert også på grunn av ammingen. Ser mange skriver om Wild tam. Er det noe du har vært borti?
LH fremdeles positiv her, men ser ut som at toppen var i går, så da antar jeg at det skjer i løpet av dagen i dag. Så tuller jeg med PP også, tenkte dette var PP4, men det er altså PP3 :bag:

Back
Topp