❤️ IKM Uke 52 ❤️

Tusen takk :) Ja det gjør jeg! Veldig oppblåst nederst i magen og gjør ulidelig vondt å hoste! Har ikke like mye EL slim som jeg hadde før, sikkert også på grunn av ammingen. Ser mange skriver om Wild tam. Er det noe du har vært borti?
LH fremdeles positiv her, men ser ut som at toppen var i går, så da antar jeg at det skjer i løpet av dagen i dag. Så tuller jeg med PP også, tenkte dette var PP4, men det er altså PP3 :bag:
Wild yam

Vill tro egget slapp søndag rett rundt midnatt, så da er jeg 1 kanskje 2 dpo i dag! Nå må bare tempen bekrefte det i morgen med en økning:talk017
1733829895630.jpeg

1733829903914.jpeg

Kan oppdatere meg litt her, hører vel egentlig til i ikm uke 51, men henger gjerne her inne siden jeg er i slutten av uke 51✨

Lillemo123 - 31 - B2 - PP1 - EL 9. des - IKM 20. des - la oss håpe TR ikke kommer på bursdagen min i år:smiley-angelic001

Vill tro egget slapp søndag rett rundt midnatt, så da er jeg 1 kanskje 2 dpo i dag! Nå må bare tempen bekrefte det i morgen med en økning:talk017
Vis vedlegget 450327
Vis vedlegget 450328
Ja, kan jo se ut som "the egg left te building" i går! Og at temperaturen er på vei opp nå, mulig du kanskje ikke får avklaring i morgen heller, da den trenger tre temperaturer over 36.3 (om eggløsningen var da). Men klart, fortsetter den å stige i morgen er jo det er godt tegn :smiley-bounce022

La deg inn på mandag, men med din dato, veldig fint om du vil henge her og :D Tenk om det blir bursdagspire! Dun har ventet lenge på denne eggløsningen, måtte det gi resultater!

Jeg begynte og få masse EL slim på torsdag og det varte t.o.m søndag :love7 helt annerledes slim enn de andre prøveperiodene! Har også hatt mye mer murringer enn de andre gangene.. Vi har lagt inn masse aksjer og håper at spiren sitter denne gangen :binkybaby
Jeg tester ikke for EL, så vet ikke når den faktisk var.. men jeg er i hvertfall i dpo land :dance008
Så spennende altså! Eggløsning i løpet av helga da kanskje? Men definitivt dpo land, ja!

Tusen takk :) Ja det gjør jeg! Veldig oppblåst nederst i magen og gjør ulidelig vondt å hoste! Har ikke like mye EL slim som jeg hadde før, sikkert også på grunn av ammingen. Ser mange skriver om Wild tam. Er det noe du har vært borti?
LH fremdeles positiv her, men ser ut som at toppen var i går, så da antar jeg at det skjer i løpet av dagen i dag. Så tuller jeg med PP også, tenkte dette var PP4, men det er altså PP3 :bag:
Jeg har ikke vært borti det utover at jeg skal prøve det selv etter eggløsningen. Har ikke tabletter som andre har, men gel - visste ikke om tablettene når jeg kjøpte gel :bag: :hilarious: Det inneholder noe naturmedisin som skal hjelpe for progesteronproduksjonen visstnok.

Ja, kan jo se ut som "the egg left te building" i går! Og at temperaturen er på vei opp nå, mulig du kanskje ikke får avklaring i morgen heller, da den trenger tre temperaturer over 36.3 (om eggløsningen var da). Men klart, fortsetter den å stige i morgen er jo det er godt tegn :smiley-bounce022

La deg inn på mandag, men med din dato, veldig fint om du vil henge her og :D Tenk om det blir bursdagspire! Dun har ventet lenge på denne eggløsningen, måtte det gi resultater!
Jaa, bare det er litt stigning i morgen så er jeg fornøyd. Så regner jeg med betydelig høyere økning 3 dpo.

Takk:D Venta i 6 mnd på dette, så ja:p tenk å få en poitiv test på bursdagen min:shy:

Jeg har time for utredning rett over nyttår på grunn av alle SA dette året. Dersom jeg skulle være så heldig å bli gravid nå, vil jeg være 5-6 uker på vei når denne timen er. Ville dere da reist på timen uansett gravid eller ei? Risikerer jo å måtte vente nye 6 mnd på time dersom jeg avbestiller etter en eventuell positiv test og mister igjen..

Må bare si at jeg er veldig misunnelig på dere som allerede har/har hatt eggløsning.
Føler allerede at den syklusen her har vart i en evighet :hilarious:

Forhåpentligvis ser jeg økning i testene de neste dagene. Estimert eggløsning er førstkommende lørdag!
Må få lagt inn en aksje i dag (og de neste dagene selvfølgelig)! :shy:

10. Desember i dag!

Hvordan har tempen din i dag, @Ari<3? Lykke til med siste innspurt på eksamen i dag!!

@kbe7, @Blendamamma og @AlleGodeTingErFem føler dere at eggløsningen er overstått nå?

I følge skjema er det @Mammsn, @Snøfnugg1515, @Førstegangs:) (og @Timmi ,men deg spurte jeg over :hilarious:) som venter eggløsning i dag! Og kanskje @Ing-K? Hvordan er det for deg? Var litt usikkert der med datoer.
Tror vi missa denne mulighet, vært syk, så det var jo kjedelig. Men vi får se, kanskje er det håp, hehe ;)

Jeg har time for utredning rett over nyttår på grunn av alle SA dette året. Dersom jeg skulle være så heldig å bli gravid nå, vil jeg være 5-6 uker på vei når denne timen er. Ville dere da reist på timen uansett gravid eller ei? Risikerer jo å måtte vente nye 6 mnd på time dersom jeg avbestiller etter en eventuell positiv test og mister igjen..
Jeg ville reist uansett :happy::Heartred

Jeg ville reist med god samvittighet, problemstillingen er jo SA, så det vil jo gynekologen også forstå at det hadde vært dumt å avbestille om det skulle holde denne gangen :Heartred

Må bare si at jeg er veldig misunnelig på dere som allerede har/har hatt eggløsning.
Føler allerede at den syklusen her har vart i en evighet :hilarious:

Forhåpentligvis ser jeg økning i testene de neste dagene. Estimert eggløsning er førstkommende lørdag!
Må få lagt inn en aksje i dag (og de neste dagene selvfølgelig)! :shy:
I feel you :dead::laughing002 Håper og at eggløsningen kommer til helga, så da får vi se. Det som venter på noe godt osv? :D:hilarious:

Vi la inn i går kveld, neste planlagte i morgen kveld - her prøver vi etter skjema :laughing002:bag:

Back
Topp