❤️ IKM Uke 52 ❤️

Litt usikker på om det var dumt å bare ha samleie igår kveld, og ikke idag. Hadde lh-toppen igår kveld, og usikker på om vi da heller burde hatt en runde idag morgest? :rolleyes:
Tenker dere er godt sikret med det fra i går! De sier jo at det beste er at noe ligger å venter :) Får jo uansett ikke gjort noe med det, så heller klemme inn en gang i dag om dere får til. Ellers er i går mer enn nok og! :)

VictoriaLinnea - 23 - B2 - PP2 - EL 13/12 - IKM 28/12

Blir spennende og se om spiren sitter denne runden.. Vi mistet vår lille prins i oktober i år til dødfødsel Men ønsket om en til baby er høyt ❤️
Så trist, ønsker deg varmt velkommen til oss! En flott gjeng her :)
Sniiiiker meg inn her, med positive, eller nært positive eggløsningstester i dag :joyful:

Abbie90 - 34 - B3 - PP7 - EL 12-13/12 - IKM 23-24/12
Wii! Velkommen til deg og her inne :) Jeg la deg inn på 23., men om du ser eggløsningen ikke kommer i morgen allikevel så bare gi meg et pip!

Vis vedlegget 450433
Dagens temp! Positivt at den går opp. Hvis jeg legger inn temp i morgen får jeg kryss på CD13, altså 4DPO i dag istedenfor 3 som jeg opprinnelig har tenkt. Får se hvordan det utvikler seg i morgen :happy:
Veldig fin chart da! Det viktigste med temping er jo egentlig å få påvist at man slipper egg, og det gjør du jo helt klart! :)

Og hurra for juleferie fra skolen!!

Er det ikke typisk at når man er så spent på morgen tempen at man da våkner tiiidlig… tok tempen og da var den altfor lav, ble så skuffet og så sovnet jeg igjen. Våknet da når jeg vanligvis temper, puttet den inn igjen og sovna litt igjen:playful: da endte tempen på det jeg så for meg at den ville bli i dag. Men kan det ha blitt feil, siden den da var blitt mye mer oppvarmet enn vanlig, siden jeg sovnet 5-10 min med den inni?:bag: Nå blir det jo nok en natt og morgen med spenning. For i morgen må den øke med minst 0.02 for å få kryss:nailbiting:
Åh, den er kjedelig! Du kan jo legge inn den siste, og så skriver du den andre på notater (vet ikke om du bruker FF, men der har du i alle fall notater på hver dag).

Tempen din vil vel aldri kunne bli høyere enn den egentlig er? Du er jo ikke varmere på innsiden bare for at termometeret er inni lenger, det er min logikk i alle fall :smiley-ashamed004 Mitt termometer bruker jo rundt ett minutt eller noe før jeg får et resultat, det er nok for å varme opp til riktig temp før den får en skikkelig avlesning, så jeg tror ikke det har noe å si at du hadde det inne lenge :shy:
Stemmer nok det:hilarious: men det er noen ganger jeg skrur på måleren en gang til etter den er ferdig og da øker tempen litt til.

Så trist, ønsker deg varmt velkommen til oss! En flott gjeng her :)

Wii! Velkommen til deg og her inne :) Jeg la deg inn på 23., men om du ser eggløsningen ikke kommer i morgen allikevel så bare gi meg et pip!
Pleier å ha kort lutealfase, så kan godt være at 23 bli mest riktig uansett:bag:

Veldig fin chart da! Det viktigste med temping er jo egentlig å få påvist at man slipper egg, og det gjør du jo helt klart! :)

Og hurra for juleferie fra skolen!!
Ja, det er sant. Jeg liker å vite antall dpo ift testing da, jeg er følsom på skuffelser hvis jeg bommer og tester for tidlig :smiley-ashamed004 Får se hva jeg gjør denne runden, kanskje jeg tester tidlig likevel.

Stemmer nok det:hilarious: men det er noen ganger jeg skrur på måleren en gang til etter den er ferdig og da øker tempen litt til.
Åh, interessant. Målte to morgener på rappen her om dagen og da sank den 0,1 mellom. Ikke lett å vite, viktigste er vel som mindel sier, å se at kroppen slipper egg, selv om jeg absolutt foretrekker å vite nøyaktig antall dpo :laughing002

Jeg tester ikke etter eggløsning, men kroppen gir riktige signaler. Har vært syk de siste dagene, med hoste og smerter i kroppen. Ingen feber. Håper det ikke står i veien for å kunne bli gravid. Mannen er fremdeles minst like motivert som meg noe jeg kjenner er veldig godt. Han følger med på syklusen, håper og spør når man kan teste :love017

Jeg tester ikke etter eggløsning, men kroppen gir riktige signaler. Har vært syk de siste dagene, med hoste og smerter i kroppen. Ingen feber. Håper det ikke står i veien for å kunne bli gravid. Mannen er fremdeles minst like motivert som meg noe jeg kjenner er veldig godt. Han følger med på syklusen, håper og spør når man kan teste :love017
Det er så magisk når mannen også er med på notene :shy: Vi prøver på tredje baby og det er første gang han er så investert og gira som nå :laughing002 nyter det veldig siden jeg savnet det med de forrige barna.
God bedring ❤️

Litt skuffende at det fortsatt ikke er antydning til positive tester hos meg, og clearblue digital eggløsningstest viser fortsatt bare runding. Har i følge Flo appen eggløsning på fredag og i følge premom i morgen. Håper virkelig å se noen positive tester. Har eggløsningsslim, så hadde jo forventet litt økning på testene. Noen som har hatt rikelig eggløsningsslim og ikke fått eggløsning før?

Det går tregt her, men den som venter på noe godt osv? :laughing002 :meh:

Screenshot_20241211_202934_Premom.jpg

Litt skuffende at det fortsatt ikke er antydning til positive tester hos meg, og clearblue digital eggløsningstest viser fortsatt bare runding. Har i følge Flo appen eggløsning på fredag og i følge premom i morgen. Håper virkelig å se noen positive tester. Har eggløsningsslim, så hadde jo forventet litt økning på testene. Noen som har hatt rikelig eggløsningsslim og ikke fått eggløsning før?
Så kjedelig, hvor lenge har det har det nå?

I går kveld kom det slim, i dag smerter og testen har økt noe. Fikk ikke testet i formiddag, men i ettermiddag begynte den å nærme seg positiv ❤️
Håper flere av oss får eggløsning de kommende dagene ❤️

Back
Topp