❤️ IKM Uke 52 ❤️

Begynner gradvis å øke her! Har testet notorisk 2 ganger om dagen, og skal fortsette med det i morgen. Øker til 3 ganger om dagen, dagen etter. Vil absolutt ikke gå glipp av topp denne måneden!

Fremdeles estimert eggløsning lørdag 14. desember. Krysser alle fingre og tær :angelic:
IMG_1685.jpeg

Siden EL kom tidligere enn antatt, har datoene mine endret seg litt og IKM flytta seg til uke 51. Kommer sikkert til å henge litt her selv om, men dumt å havne for langt foran :meh:

Ari<3 - 34 - B3 - PP5 - EL 7/12 - IKM 20/12

Legger ved chart siden krysset endelig kom :happy:
IMG_1955.jpeg

Begynner gradvis å øke her! Har testet notorisk 2 ganger om dagen, og skal fortsette med det i morgen. Øker til 3 ganger om dagen, dagen etter. Vil absolutt ikke gå glipp av topp denne måneden!

Fremdeles estimert eggløsning lørdag 14. desember. Krysser alle fingre og tær :angelic:
Vis vedlegget 450475
Ja, dette ser bra ut, du er jo bare på cd 10, er eggløsning på ca dag 14 hos deg?

Edit: så jo nå du skrev lørdag :laughing002 Det blir cd 13?

Siden EL kom tidligere enn antatt, har datoene mine endret seg litt og IKM flytta seg til uke 51. Kommer sikkert til å henge litt her selv om, men dumt å havne for langt foran :meh:

Ari<3 - 34 - B3 - PP5 - EL 7/12 - IKM 20/12

Legger ved chart siden krysset endelig kom :happy:
Vis vedlegget 450487
Ja, jeg kan flytte deg til "byttet gruppe", kan nesten ikke være lei oss for det, hurra for flott chart som bekrefter eggløsningen!

Jaa, gjør det :happy: Hvordan ligger du an nå?
Denne skulle egentlig være en quote @Mindel :laughing002

Last edited:
Ja, dette ser bra ut, du er jo bare på cd 10, er eggløsning på ca dag 14 hos deg?

Edit: så jo nå du skrev lørdag :laughing002 Det blir cd 13?
Ja, stemmer! Men, låser meg ikke fast på at eggløsning skjer akkurat da. Blir nok enten cd13 eller cd14! Holder deg oppdatert :Heartred

Jaa, gjør det :happy: Hvordan ligger du an nå?
Denne skulle egentlig være en quote @Mindel :laughing002
Jeg synes jeg så en liten økning på testen i dag når den hadde ligget en time :hilarious: mao ikke sånn veldig nært eggløsning enda. Den blir ofte positiv ganske raskt etter den er tatt når det først er LH topp. Men jeg har sety på temperaturene at det kom til å bli sen eggløsning denne syklusen, så får bare smøre meg med tålmodighet. Håper kanskje til søndag.

Screenshot_20241212_100306_Premom.jpgScreenshot_20241212_100328_FF App.jpg

Back
Topp