❤️ IKM Uke 52 ❤️

Hei!
Prøver meg her jeg, selv om jeg ikke vet noe om hverken EL eller IKM. Tok ut spiralen 2.12, og har tidligere blitt veldig raskt gravid.. så det er rett og slett planen min nå også :hello2
Tester etter EL da, så får heller oppdatere underveis.

EK3 - 33 - B4 - PP1 - EL ? - IKM ?

Luuurer på om det var antydning til fertilt slim i stad? Når det glinser litt på papiret :hilarious: er vi flere som sitter og nistirrer?
Du må kjenne på det :laughing002 Hadde gått glipp av mitt hvis jeg ikke kjente, vasker jo hendene rett etterpå uansett
Vår tur å få unna en tur på sofaen :bag: :laughing002 Ikke dårlig det med 4 barn over ti år i hus :laughing001 mannen mener han lukter at eggløsningen er nær, så får vi se om han har rett :hilarious:
Boden funka ikke, kanskje sofaen gjør susen? Har troen på at mannen din kan ha rett :hilarious: krysser fingre!

Hei!
Prøver meg her jeg, selv om jeg ikke vet noe om hverken EL eller IKM. Tok ut spiralen 2.12, og har tidligere blitt veldig raskt gravid.. så det er rett og slett planen min nå også :hello2
Tester etter EL da, så får heller oppdatere underveis.

EK3 - 33 - B4 - PP1 - EL ? - IKM ?
La deg inn på siste dagen, bare sånn om eggløsningen tar 14 dager etter uttak osv, men hold oss oppdatert! Så spennende med barn nummer 4!!

Du må kjenne på det :laughing002 Hadde gått glipp av mitt hvis jeg ikke kjente, vasker jo hendene rett etterpå uansett

Boden funka ikke, kanskje sofaen gjør susen? Har troen på at mannen din kan ha rett :hilarious: krysser fingre!
Haha, kanskje det er sofaen som gjør susen :hello2 :laughing001 Nå som det blir helg blir de eldre barna oppe lenge, så da spørs det hehe. Jeg håååper at testen er begynt å mot positiv i dag, så peak i morgen, for da rekker vi eggløsning på søndag. Men har ikke fått testet (må gjøre det opp urin to), er Lucia både her og der i dag, så ikke tid å teste :laughing002

Da kommer nok El enten i kveld eller i morra Så da hopper jeg mer aktivt inn her

Så da vil jeg tru det blir:
Lykkedans - 35 - B3 - PP1(etter senabort) - EL 13/14.12 - IKM 27/28.12

Testen er litt sterkere, men det var litt skuffende. Denne har da ligget en time, lar dem som sagt alltid gjøre det, så alle er "på samme grunnlag". Da blir det nok ikke positiv test før tidligst i morgen og Søndag, og eggløsning Mandag? Draaar seg ut denne gang..

Screenshot_20241213_113322_Premom.jpg

Til sammenligning var den på 0.19 på CD13 forrige syklus (og så 0.55 CD 14), og da kom peak på CD 16, og eggløsning på CD 17.
Gangene før bruker den fort 3-4 dager på å nå peak når den er på 0.3. Så blæææ... Ting tar sånn tid, som sånn hjul som må sveives i gang hehe..

Her går det treigt med eggløsning, hatt smerter siste dagene men ingenting idag.. får håpe jeg ikke har bommet på testinga å at el allerede har vært

Vedlegg

• IMG_2032.png
    IMG_2032.png
    1,6 MB · Visninger: 27
Nei, veldig kort tid siden 3 uker i morgen Men vi fikk beskjed at det bare var å prøve så fort alt var ferdig og alt jeg vil er å bli gravid igjen selv om savnet etter henne er sterkt
Så nå ser det ut som El kommer og g.testen er negativ❤️
Åh, veldig ferskt, ja. Godt syklusen raskt var i gang igjen, skjønner veldig at dere ønsker å prøve så fort som mulig igjen!

Her går det treigt med eggløsning, hatt smerter siste dagene men ingenting idag.. får håpe jeg ikke har bommet på testinga å at el allerede har vært
Men har dere hatt sex uansett? Trenger ikke bomme selv om testene ikke er klare, så lenge man har sex er det jo sjanser! Rart at testen ikke var mer positiv når du har så mye eggløsningssmerter? Synes den så ganske sterk ut for noen dager siden? (ser ikke på tallene, men på strekene).

De har sittet på første forsøk uten at jeg har prøvd en gang

Hu vi mista satt også før vi egentlig prøvde. Slutta på prevensjon 27.05.24 etter 9 år og ble gravid på eggløsningen som var 10.07.24 Håper ting går like fort nå, men er så redd får at det nå vil ta altfor lang tid eller at det ikke fungerer pga alder eller andre ting

Prøvde meg på noen tester fra Normal, og de blir visst ikke spesielt stekte. Surprise, surprise...

Men jeg føler meg ganske sikker likevel på at EL har foregått mellom 12.12 og 13.12, så endrer gjerne dag til 13.12 og IKM til 27.12 :D

1000015774.jpg

Back
Topp