Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du må kjenne på det Hadde gått glipp av mitt hvis jeg ikke kjente, vasker jo hendene rett etterpå uansettLuuurer på om det var antydning til fertilt slim i stad? Når det glinser litt på papiret er vi flere som sitter og nistirrer?
Boden funka ikke, kanskje sofaen gjør susen? Har troen på at mannen din kan ha rett krysser fingre!Vår tur å få unna en tur på sofaen Ikke dårlig det med 4 barn over ti år i hus mannen mener han lukter at eggløsningen er nær, så får vi se om han har rett
La deg inn på siste dagen, bare sånn om eggløsningen tar 14 dager etter uttak osv, men hold oss oppdatert! Så spennende med barn nummer 4!!Hei!
Prøver meg her jeg, selv om jeg ikke vet noe om hverken EL eller IKM. Tok ut spiralen 2.12, og har tidligere blitt veldig raskt gravid.. så det er rett og slett planen min nå også
Tester etter EL da, så får heller oppdatere underveis.
EK3 - 33 - B4 - PP1 - EL ? - IKM ?
Haha, kanskje det er sofaen som gjør susen Nå som det blir helg blir de eldre barna oppe lenge, så da spørs det hehe. Jeg håååper at testen er begynt å mot positiv i dag, så peak i morgen, for da rekker vi eggløsning på søndag. Men har ikke fått testet (må gjøre det opp urin to), er Lucia både her og der i dag, så ikke tid å testeDu må kjenne på det Hadde gått glipp av mitt hvis jeg ikke kjente, vasker jo hendene rett etterpå uansett
Boden funka ikke, kanskje sofaen gjør susen? Har troen på at mannen din kan ha rett krysser fingre!
Velkommen til oss! Så leit å høre om senaborten din Er det lenge siden?Da kommer nok El enten i kveld eller i morra Så da hopper jeg mer aktivt inn her
Så da vil jeg tru det blir:
Lykkedans - 35 - B3 - PP1(etter senabort) - EL 13/14.12 - IKM 27/28.12
Nei, veldig kort tid siden 3 uker i morgen Men vi fikk beskjed at det bare var å prøve så fort alt var ferdig og alt jeg vil er å bli gravid igjen selv om savnet etter henne er sterktVelkommen til oss! Så leit å høre om senaborten din Er det lenge siden?
Velkommen til oss!Ada. - 27 - B2 - PP1(med letrozol) - EL 14 eller 15/12 - IKM 29/12
Åh, veldig ferskt, ja. Godt syklusen raskt var i gang igjen, skjønner veldig at dere ønsker å prøve så fort som mulig igjen!Nei, veldig kort tid siden 3 uker i morgen Men vi fikk beskjed at det bare var å prøve så fort alt var ferdig og alt jeg vil er å bli gravid igjen selv om savnet etter henne er sterkt
Så nå ser det ut som El kommer og g.testen er negativ
Men har dere hatt sex uansett? Trenger ikke bomme selv om testene ikke er klare, så lenge man har sex er det jo sjanser! Rart at testen ikke var mer positiv når du har så mye eggløsningssmerter? Synes den så ganske sterk ut for noen dager siden? (ser ikke på tallene, men på strekene).Her går det treigt med eggløsning, hatt smerter siste dagene men ingenting idag.. får håpe jeg ikke har bommet på testinga å at el allerede har vært
Satser på det sitter fort, men er inneforstått med at det kan ta litt tid ogsåÅh, veldig ferskt, ja. Godt syklusen raskt var i gang igjen, skjønner veldig at dere ønsker å prøve så fort som mulig igjen!
Hvordan gikk prøvingen med de to første?Satser på det sitter fort, men er inneforstått med at det kan ta litt tid også