❤️ IKM Uke 52 ❤️

Nå har jeg kaster bort tre (!) eggløsningstester i dag, og de to siste har vært svakere enn den i formiddag. Kjedelig..! Så nå tror jeg jeg kanskje bikker over i termingruppen for uke 1? Fader og, forrige termingruppe kom jeg i uken før, og nå i uken etter :laughing002 Jeg er dårlig på å holde meg innenfor rammer :hilarious: Men jeg bruker jo denne uansett. Er så koselig å følge folk over flere uker!

Last edited:
Prøvde meg på noen tester fra Normal, og de blir visst ikke spesielt stekte. Surprise, surprise...

Men jeg føler meg ganske sikker likevel på at EL har foregått mellom 12.12 og 13.12, så endrer gjerne dag til 13.12 og IKM til 27.12 :D

Vis vedlegget 450648
Ja, enig at den ser positiv ut i dag! Ikke alle får positiv over lang tid heller, så om det passer med dine symptomer så er sikkert det rett :D skal endre jeg :)

Ja, enig at den ser positiv ut i dag! Ikke alle får positiv over lang tid heller, så om det passer med dine symptomer så er sikkert det rett :D skal endre jeg :)
Deilig å høre at andre enn meg syns den er positiv. Angrer alltid på kjøp av billige tester, for de skaper alltid usikkerhet :hilarious: Hos meg kommer og går positive EL-tester kjapt, så det stemmer nok bra dette her. Deilig å være i DPO land snart, og jeg håper vi får en liten spire denne runden :Heartred

Last edited:
Men har dere hatt sex uansett? Trenger ikke bomme selv om testene ikke er klare, så lenge man har sex er det jo sjanser! Rart at testen ikke var mer positiv når du har så mye eggløsningssmerter? Synes den så ganske sterk ut for noen dager siden? (ser ikke på tallene, men på strekene).
Ja har hatt sex, men ikke så mye som håpet på da vi begge har jobbet motsatt av hverandre, kanskje hatt 2-3 timer ilag maks per dag men ja syns også den streken så relativt sterk ut men rart appen satt di talla på da men får håpe vi klaffet denne pp

Har kjøpt eggløsningstester fra Normal, men de blir ikke sterke i det hele tatt.. Vet ikke om det er fordi jeg ikke har eggløsning eller om de bare er dårlige. Har dere prøvd de? Burde jeg kjøpe noen fra apoteket?
Vet ikke helt hvordan de fra Normal er, men du kan kjøpe Make Sure på Meny ellers så hadde jeg bestilt fra baby plan. Er veldig fornøyd med de to merkene :)

Et spørsmål angående eggløsning, jeg har virkelig ikke peiling på det i det hele tatt Utfloden er mye og klissete. Har hatt noen dråper med blod i dag, trodde kanskje det var festeblødning, men det er umulig i følge google. For den får man ca 2 uker etter implantasjon, og jeg hadde mensen for to uker siden. Forstår ikke det helt.. Men er det andre gode tegn på eggløsning som man legger merke til?

Et spørsmål angående eggløsning, jeg har virkelig ikke peiling på det i det hele tatt Utfloden er mye og klissete. Har hatt noen dråper med blod i dag, trodde kanskje det var festeblødning, men det er umulig i følge google. For den får man ca 2 uker etter implantasjon, og jeg hadde mensen for to uker siden. Forstår ikke det helt.. Men er det andre gode tegn på eggløsning som man legger merke til?
Når hadde du mensen sånn dato eksakt? Du kan få festeblødning alt i fra 5 dpo til 12 DPO. det skjer når egget fester seg :)

Hadde mensen 30/11 - 04/12. Skjønner ikke helt hva dpo menes, men tror det er for tidlig kanskje?
CD 15 er du på da, Du teller fra 1 dag av menstruasjon som da blir CD 1-2-3 osv. dagen etter eggløsning så blir det DPO dager da teller du DPO 1-2-3 osv. når du har Eggløsning så får du slim, det er veldig likt som eggehvite. Blankt og strekk bart :) Du kan også få en liten blødning når du har eggløsning, det er helt ufarlig og fra gammelt av så sies det at man er ekstra fruktbar. Her sånn kan du lese hva alle forkortelser betyr https://forum.babyverden.no/threads/oversikt-over-forkortelser-som-brukes.1916796/

CD 15 er du på da, Du teller fra 1 dag av menstruasjon som da blir CD 1-2-3 osv. dagen etter eggløsning så blir det DPO dager da teller du DPO 1-2-3 osv. når du har Eggløsning så får du slim, det er veldig likt som eggehvite. Blankt og strekk bart :) Du kan også få en liten blødning når du har eggløsning, det er helt ufarlig og fra gammelt av så sies det at man er ekstra fruktbar. Her sånn kan du lese hva alle forkortelser betyr https://forum.babyverden.no/threads/oversikt-over-forkortelser-som-brukes.1916796/
Kan hende at syklusen min er i ubalanse, hadde en dødfødsel i oktober. Jeg kjøper hvertfall norn andre tester i morgen og ser da ☺️ i følge denne appen og flo skal jeg ha eggløsning i dag, men i følge appen på mobilen (helse) så skal jeg ha eggløsning den 18. Så jeg får bare teste underveis ☺️

Back
Topp