❤️ IKM Uke 52 ❤️

Dagens test var heller skuffende den og :meh: Tallet er litt høyere, men den ser ganske lik ut fra i går. Og når jeg tok den var den helt blenda en gud stund, lar den jo ligge en stund. Ingen eggløsningsslim verken i går eller så langt i dag, hadde litt dagen før der mente jeg, men så forsvant det igjen.. Hmm..

Screenshot_20241214_151416_Premom.jpg

Screenshot_20241214_151505_FF App.jpg

Men på den andre siden er det jo godt at den drøyer så gubben kan brukes igjen :laughing002 Men blir litt utålmodig da jeg og vil være med i DPO gjengen med dere :angelic:

Dagens test var heller skuffende den og :meh: Tallet er litt høyere, men den ser ganske lik ut fra i går. Og når jeg tok den var den helt blenda en gud stund, lar den jo ligge en stund. Ingen eggløsningsslim verken i går eller så langt i dag, hadde litt dagen før der mente jeg, men så forsvant det igjen.. Hmm..

Syns det ser ut som testene dine har blitt sterkere de siste to dagene da :happy: Håper du får positiv test snart!

Syns det ser ut som testene dine har blitt sterkere de siste to dagene da :happy: Håper du får positiv test snart!
Ja, det er sterkere, så venter bare på boosten :angelic: :laughing002 Men selv når boosten kommer er det ofte to dager med sterke, så eggløsning etter der. Så det er enda veldig mange dager igjen før jeg måtte dere andre :banghead: la oss si at den blir sterk i morgen, og mandag, så eggløsning tirsdag. 1 DPO onsdag. Da er vel andre her i gang å teste for graviditet :hilarious:

Jeg skal ifølge flo ha eggløsning i morgen, men skjønner ikke hva som skjer med testene mine. Noen som er god på dette?
IMG_7169.jpeg

La deg inn på siste dagen, bare sånn om eggløsningen tar 14 dager etter uttak osv, men hold oss oppdatert! Så spennende med barn nummer 4!!
Helt supert! Håper sånn at det går raskt, men bør gjerne forberede meg selv på at det kan ta liiitt tid før kroppen er tilbake til normalen

Kan hende du har misset peaken om du bare tester en gang om dagen
Jeg tror ikke el har vært da det har kun vært kremete utflod og ingen symptomer på det heller (men kroppen er så vinglete fra syklus til syklus så det kan jo være :wacky:)

Hvor ofte bør jeg teste?

Jeg tror ikke el har vært da det har kun vært kremete utflod og ingen symptomer på det heller (men kroppen er så vinglete fra syklus til syklus så det kan jo være :wacky:)

Hvor ofte bør jeg teste?
Jeg pleier å teste 2 ganger daglig. Jeg sliter med å finne eggløsning selv, fikk første positiv test sist pp å da testa jeg meg 2 ganger daglig kontra va jeg gjorde de forje pp

Og ingen andre ble smittet heller?

Gubben lurer på om det et noe han har spist, han har ibs fra før, men bruker ikke ha oppkast av det da. Men var én gang, og ikke vært kvalm etterpå, men har mageknip. Så er noe den ikke er førnøyd med. Men har heldigvis fin farge og sånt.
Jeg tror kanskje barna hadde det tidligere den uken, giftet oss en fredag, og at de var ferdige tirsdag, og så trodde vi det gikk bra før jeg ble dårlig torsdag :dead:
Det høres ikke ut som om det er omgangssyken han har da, heller at han har vært uheldig og fått i seg noe? Håper uansett han føler seg bedre snarlig ❤️

Hvor ofte bør jeg teste?
Jeg tester to ganger om dagen og når jeg ser testene blir sterkere kan jeg teste tre, kanskje fire ganger. Mulig unødvendig med fire, men jeg blir litt revet med. Etter peak trapper jeg ned testing bare for å være sikker på at EL er over (jeg bekrefter med temping).

Nei, nå gir jeg meg over.. Gubben har feber :dead: Vi har hatt nedtelling siden han hadde feber i september, og kvaliteten skulle være tilbake nå i desember.. Og nå har han det igjen, da blir det tre nye måneder med nedsatt kvalitet :arghh::banghead: Ikke kastet opp utenom den ene gangen litt før seks i morges, men rar i magen.. Og feber da. Mulig en reaksjon på hva enn han har fått i seg som kroppen ikke likte. Skal ta paracet for svømmerne sin del, men har bare spist en brødskive i dag, og trenger mat først. Lager nå, så får vi pumpe på med paracet :hilarious:

Måtte selvsagt forhøre meg med Mr. ChatGTP om dette :angelic::hilarious:

"Feber hos mannen din kan påvirke sjansene for å bli gravid, men det avhenger av hvor høy feberen er og hvor lenge den varer. Høy feber kan midlertidig redusere sædkvaliteten ved å påvirke sædcellenes bevegelighet og antall, siden testiklene fungerer best ved en litt lavere temperatur enn kroppens indre temperatur.

Hva dere kan gjøre:

Vurder tidspunktet: Hvis han føler seg bedre innen eggløsningstiden, kan dere fortsatt ha gode sjanser, spesielt hvis feberen var kortvarig og ikke svært høy.

Hyppig samleie: Å ha samleie annenhver dag i den fruktbare perioden kan øke sjansene deres.

Hold forventningene realistiske: Hvis feberen varer lenge eller er svært høy, kan det påvirke denne syklusen, men sædkvaliteten kan komme seg igjen i løpet av noen uker.

Hvis dere prøver aktivt å bli gravide og opplever vanskeligheter over tid, kan det være lurt å oppsøke lege for råd og eventuelle tester. Lykke til!"

Jeg tror faktisk eggløsning er i dag, kjenner det veldig på venstre side nå. Og kjente samme på høyre side forrige eggløsning, hva tror dere? Fått lagt inn lite aksjer denne perioden da, tre dager siden sist også nå i kveld. Så har ikke helt troa, men skal på fertilitetssjekk neste uke, så håper på oppstart IVF etter jul hvis den ikke sitter på mirakuløst vis nå:happy:

Jeg tror faktisk eggløsning er i dag, kjenner det veldig på venstre side nå. Og kjente samme på høyre side forrige eggløsning, hva tror dere? Fått lagt inn lite aksjer denne perioden da, tre dager siden sist også nå i kveld. Så har ikke helt troa, men skal på fertilitetssjekk neste uke, så håper på oppstart IVF etter jul hvis den ikke sitter på mirakuløst vis nå:happy:
Så bra dere har fått inn litt i dag og! :) Godt å vite at dere har en avtale om det ikke skulle gå. Men hvem vet kanskje det var et opphold å tre dager som skulle til for akkurat perfekte svømmere? :hello2

Velkommen til deg! Tenker du teste på julaften? Eller er det veldig kjipt om den er negativ da? :Heartred
På grunn av ovitrelle tester jeg to dager før julaften, altså søndagen. Men det vil ikke gi svar på noe, men det er for å ha noe å sammenligne med, for planen er så absolutt å teste på julaften :Heartred Det ødelegger ikke dagen med negativ test, så da tar jeg sjangsen på en positiv test 10 dpo, julaften.

Hvilken dpo er du på julaften? Skal du teste da?
Edit: leste nå at du ikke har hatt EL enda. Håper den kommer snart! Eller drøyer til mannen er frisk!

På grunn av ovitrelle tester jeg to dager før julaften, altså søndagen. Men det vil ikke gi svar på noe, men det er for å ha noe å sammenligne med, for planen er så absolutt å teste på julaften :Heartred Det ødelegger ikke dagen med negativ test, så da tar jeg sjangsen på en positiv test 10 dpo, julaften.

Hvilken dpo er du på julaften? Skal du teste da?
Edit: leste nå at du ikke har hatt EL enda. Håper den kommer snart! Eller drøyer til mannen er frisk!
Da holder jeg med deg å teste julaften :love7 Om den er positivt er jo det verdens beste gave :love017 Du tester ikke før søndag for å se styrken på ovitrelle-streken?

Jeg hadde håpet eggløsning kunne komme i morgen senest, så kunne jeg teste juleaften jeg og :Heartred

Back
Topp