❤️ IKM Uke 52 ❤️

Deilig å høre at andre enn meg syns den er positiv. Angrer alltid på kjøp av billige tester, for de skaper alltid usikkerhet :hilarious: Hos meg kommer og går EL kjapt, så det stemmer nok bra dette her. Deilig å være i DPO land snart, og jeg håper vi får en liten spire denne runden :Heartred
Krysser fingrene!

Ja har hatt sex, men ikke så mye som håpet på da vi begge har jobbet motsatt av hverandre, kanskje hatt 2-3 timer ilag maks per dag men ja syns også den streken så relativt sterk ut men rart appen satt di talla på da men får håpe vi klaffet denne pp
Du kan jo for sikkerhets skyld fortsette å teste? Vanskelig å vite helt sikkert noe når ting ikke er sånn "helt klassisk".

Fantastisk, her har jeg vurdert å ha bhg ungen gjerne fra bhg før jul nå for å unngå omgangssyke, så våkner MANNEN og er spysyk. Aaarrg.. Og eggløsning ventet, perfekt.
Nei, for en uflaks! :banghead: Håper det er en mild omgangssyke og raskt forbigående. Jeg fikk omgangssyken dagen før bryllupet mitt i fjor, det var heldigvis ikke heftigere enn at jeg fikk gjennomført bryllupet :hilarious: håper faktisk EL drøyer litt til sånn at dere ikke går glipp av en PP ❤️

Nei, for en uflaks! :banghead: Håper det er en mild omgangssyke og raskt forbigående. Jeg fikk omgangssyken dagen før bryllupet mitt i fjor, det var heldigvis ikke heftigere enn at jeg fikk gjennomført bryllupet :hilarious: håper faktisk EL drøyer litt til sånn at dere ikke går glipp av en PP ❤️
Vi får håpe det :hilarious: Akkurat det stresset jeg trengte nå, for nå blir det sånn gå på nåler om andre blir syk. Vi får julegjester om under en uke som kommer med fly langveisfra.. Og vi er jo ganske mange fra før av. Så bare håpe ikke alle må igjennom det :bag::meh:

Shitt, sykdom oppi bryllupet, herregud, hadde knekt litt selv jeg da :laughing002:bag:

Hadde EL-smerter i går så hadde nok eggløsning i går. Fikk ikke lagt inn noen aksjer i går, men hadde en runde både på torsdag, onsdag, mandag og søndag. Satser på at det holder :smiley-angelic001 :D Så da er jeg vel 1 DPO i dag. Får se hvor lenge jeg holder før jeg tar gravidtest. Egentlig lyst å vente helt til julaften, men får se om jeg klarer det.

Vi får håpe det :hilarious: Akkurat det stresset jeg trengte nå, for nå blir det sånn gå på nåler om andre blir syk. Vi får julegjester om under en uke som kommer med fly langveisfra.. Og vi er jo ganske mange fra før av. Så bare håpe ikke alle må igjennom det :bag::meh:

Shitt, sykdom oppi bryllupet, herregud, hadde knekt litt selv jeg da :laughing002:bag:
Ja, dere er jo ganske mange som kan gå ned for telling om dere er uheldige. Hiv gubben i isolasjon! ❤️ janei, det var mange som stressa mer enn meg, for jeg måtte mest ta det som det kom. Gikk heldigvis fint :angelic:

Stirret i en evighet og føler jeg av og til klarer å skimte noe haha.. jeg er helt gæren haha :help Noen andre som kan skimte noe eller er det bare jeg som er på tur å bli delusional?

Vedlegg

• IMG_3371.jpeg
    IMG_3371.jpeg
    195,6 KB · Visninger: 45
Kan settes på TR. Kom i dag, etter bare 23 dager. Så enten fikk jeg eggløsning veldig tidlig (typ dag 9), uten positiv eggløsningstest i forkant, eller så fikk jeg aldri eggløsning og bare gikk rett på ny mens. Krysser fingrene for at dette bare er forbigående sykluskluss pga IVF og lang protokoll i okt/nov, og at vi er tilbake til vanlig neste syklus.

Nå begynner det å skje noe her altså! Stikker, prikker og jobber i magen :D

Skal teste 2 ganger til i dag, så ett par i morgen bare for å forsikre meg om at de synker.
Krysser fingrene for at vi har «jobbet» nok :angelic:

Vedlegg

• IMG_1708.jpeg
    IMG_1708.jpeg
    1 MB · Visninger: 24
Hadde EL-smerter i går så hadde nok eggløsning i går. Fikk ikke lagt inn noen aksjer i går, men hadde en runde både på torsdag, onsdag, mandag og søndag. Satser på at det holder :smiley-angelic001 :D Så da er jeg vel 1 DPO i dag. Får se hvor lenge jeg holder før jeg tar gravidtest. Egentlig lyst å vente helt til julaften, men får se om jeg klarer det.
Hørtes ut som god dekning det! Og mange små luringer som lå på vent til i egget slapp i går :hello2

Ja, dere er jo ganske mange som kan gå ned for telling om dere er uheldige. Hiv gubben i isolasjon! ❤️ janei, det var mange som stressa mer enn meg, for jeg måtte mest ta det som det kom. Gikk heldigvis fint :angelic:
Og ingen andre ble smittet heller?

Gubben lurer på om det et noe han har spist, han har ibs fra før, men bruker ikke ha oppkast av det da. Men var én gang, og ikke vært kvalm etterpå, men har mageknip. Så er noe den ikke er førnøyd med. Men har heldigvis fin farge og sånt.

Kan settes på TR. Kom i dag, etter bare 23 dager. Så enten fikk jeg eggløsning veldig tidlig (typ dag 9), uten positiv eggløsningstest i forkant, eller så fikk jeg aldri eggløsning og bare gikk rett på ny mens. Krysser fingrene for at dette bare er forbigående sykluskluss pga IVF og lang protokoll i okt/nov, og at vi er tilbake til vanlig neste syklus.
Åh, kjedelig.. Krysser fingrene for deg jeg og, at det går seg til!

Back
Topp