❤️ IKM Uke 52 ❤️

Da holder jeg med deg å teste julaften :love7 Om den er positivt er jo det verdens beste gave :love017 Du tester ikke før søndag for å se styrken på ovitrelle-streken?

Jeg hadde håpet eggløsning kunne komme i morgen senest, så kunne jeg teste juleaften jeg og :Heartred
Ja, det hadde vært verdens fineste julaften :Heartred Og siden det ikke ødelegger dagen om den er negativ, har jeg ingenting å tape. Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal teste den ut over flere dager, eller bare ta en på søndag og så en på tirsdag igjen for å sammenligne de to. Usikker på hva som er best

Tror du det er sjangs for at EL kommer i morgen? Eller er det helt utelukket?

Hvis jeg hadde eggløsning mellom 11. - 13., når kan jeg tidligst ta graviditetstest? Kan jeg ta på julaften? Eller burde jeg vente til nyttårsaften? Står at jeg skal få TR 28. Desember.

Hvis jeg hadde eggløsning mellom 11. - 13., når kan jeg tidligst ta graviditetstest? Kan jeg ta på julaften? Eller burde jeg vente til nyttårsaften? Står at jeg skal få TR 28. Desember.
Hvis du tar tidligtest så kan du ta gravidtest inntil 6 dager før forventet mens og få positivt resultat om du er gravid. Mange som liker å teste 8-9 DPO (dager etter eggløsning):) Men mange tester ikke positivt før 10-11 DPO.

Da ble den positiv! Puppene er kjempe hovne, og jeg kjenner godt at egglederen er hoven.

Kjøpte ananas i dag, så er veldig klar for mandag og 1 DPO :hello2:love2
IMG_1710.jpeg

14. Desember!

Ser vi har hørt fra stort sett alle med EL på listen i dag, det er bra kroppene gjør som de skal! @Ada. Har du noen tegn til eggløsning i dag? Eller blir det i morgen kanskje?

nå var det slutt på tålmodigheten her :whacky011 Det er veldig tidlig enda, er ca 8 dpo! Men jeg ser noe svakt der?
Jeg burde sikkert bytta IKM gruppe siden eggløsning kom for tidlig, men jeg håper jeg heller kan være her med dere:love2
Jeg ser jeg ser, så spennende! Gleder meg til å se ny test i morgen :smiley-angelic001

Back
Topp