❤️ IKM Uke 52 ❤️

Syns den siste testen ser mye sterkere ut! :D
Hurra :hello2:D Ble litt mismodig når jeg så den så like sterk/svak ut som den forrige :meh: og det er jo også litt med tiden, denne ble slik raskere enn før i dag, det bruker være et godt tegn :) Får se om jeg tar en til i kveld, eller om jeg skal spare det til i morgen tidlig - har brent av nesten hele pakken allerede, tror det er 20 eller 30 i den :hilarious::bag:

Ååh, skjønner. Og skjønner veldig godt det ønsker å komme i gang igjen, det er utrolig hvordan ting henger sammen. Og alt fra å holde muskulaturen vedlike, til det mentale, ikke minst det sosiale. Høres ut som du gjør rett i å prioritere det litt :Heartred Hvordan blir skolen fremover? Er det rom for litt andre ting?
Jeg har fri nesten hele januar, så hvis jeg ikke er gravid nå er planen å prioritere behandling, oppussingen og helsa. Prøving får være noe vi gjør, men det kan ikke være mitt eneste fokus. Der har det umerkelig blitt i det siste, og det kjenner jeg at ikke er bra :sorry: Ringer sykehuset i morgen i håp om at jeg rekker kortisonbehandling før jul. Enten er jeg gravid og kan nevne det, og hvis ikke kan jeg drøfte videre behandling mtp ønske om graviditet :shy: det ordner seg nok :happy:

Helt sykt kvalm i kveld!!! 6 dpo og er nesten litt for tidlig å kjenne på noe. Men må bare nevne det. Er sånn gravid kvalm!!! Kjent nu at jeg kanskje egentlig ikke orker en ny graviditet med kvalme, lavt blodsukker, fatig osv…minste er så liten at da vil jeg miste altfor mye med han :(

Helt sykt kvalm i kveld!!! 6 dpo og er nesten litt for tidlig å kjenne på noe. Men må bare nevne det. Er sånn gravid kvalm!!! Kjent nu at jeg kanskje egentlig ikke orker en ny graviditet med kvalme, lavt blodsukker, fatig osv…minste er så liten at da vil jeg miste altfor mye med han :(
Kjenner på det selv også, å skulle gå gravid og være dårlig i form med ei på 1 år som jeg ikke vill gå glipp av:sorry:

Neeeh, ikke positivt i kveld heller, så da får vi se i morgen. Har brukt 19 tester denne perioden til nå :bag: Skjønner ikke at jeg gidder, jeg vet jo at bjeg har positive tester i to dager, det et jo ikke som jeg trenger å ta tre om dagen :laughing002:bag::angelic: jaja. Men da blir ikke eggløsningen tirsdag heller, men kanskje onsdag?

Min test i kveld :) prøve igjen i morgen!

Screenshot_20241215_225625_Premom.jpg

Hei :love2 vet ikke om det er rart å være med her, siden vi har ivf. Men det er liksom ikke like mye prat i de gruppene med assistert befruktning.

Juletre34 - 34 - PP1 med ivf/PP17 siden vi begynte prøvinga - B2 - IKM 26.12 :love2

Hei :love2 vet ikke om det er rart å være med her, siden vi har ivf. Men det er liksom ikke like mye prat i de gruppene med assistert befruktning.

Juletre34 - 34 - PP1 med ivf/PP17 siden vi begynte prøvinga - B2 - IKM 26.12 :love2
Nei, det er absolutt ikke noe rart med det! Du har vel akkurat samme behovet som oss for å prate om symptomer og teste :D hvordan kav du teste når det er ivf? Har du noen medisiner som slår ut på hcg tester?

Sovet fire timer i natt!! I morgen flytter vi inn i nyhuset vi har bygget (firma har bygget). Gleder meg så sykt og har så mye organisering som tar opp hjernekapasiteten min nå. Alt er klart for levering i bhg når barna står opp, har nådd å gjøre alt klart. Så er det bare å starte på lista som stadig blir lengre! 7 dpo i dag, tok seff en test fordi morgenen ble så lang her alene. Som forventet var den ble da. Egentlig ikke 7 dpo før i ettermiddag da…

Sovet fire timer i natt!! I morgen flytter vi inn i nyhuset vi har bygget (firma har bygget). Gleder meg så sykt og har så mye organisering som tar opp hjernekapasiteten min nå. Alt er klart for levering i bhg når barna står opp, har nådd å gjøre alt klart. Så er det bare å starte på lista som stadig blir lengre! 7 dpo i dag, tok seff en test fordi morgenen ble så lang her alene. Som forventet var den ble da. Egentlig ikke 7 dpo før i ettermiddag da…
Gratulerer med nytt hus! Så gøy, lykke til✨✨

Jeg skal vel i teorien teste negativt 4 uker etter senabort også, så om den da er positiv ved 24.12 er det da mest sannsynlig ny graviditet eller noen som vet? Sist test var så godt som negativ, men antydning til skygge bare

Så morsomt! Dette er jo litt "hyggelig" stress, om man kan si det sånn :hilarious: :laughing002 Men en uke før jul, jaiks hehe.

Måtte ta bilde litt før enn vanlig i dag, men tror vi nærmer oss. Kanskje blir det peak i dag, kanskje ikke (erfaringsmessig ikke da det tar litt tid, men jeg vil at det skal bli :hilarious::laughing002). Når peak kommer kommer ofte streken samtidig som kontrollstreken, denne streken bruker 20 min på å bli såpass. Så det betyr (for min kropp) at vi ikke ikke er helt der..

Screenshot_20241215_225625_Premom.jpg

Nå skal jeg kjøre til gynekologen og ta blodprøver, dukke det på dag 20, tror det et helt unyttig når jeg ikke har hatt eggløsning. Men men..

Ingen flere syke i dag (to dager etter i dag) gubben var lei i magen, håper det fortsetter sånn, så det ikke er smittsomt :bag::hungover:

Back
Topp