Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det jeg har vært litt redd for Da håper jeg den er negativ i dagJa, tenkte mer ser det ga mer ro? så du ikke begynner å lure om du får strek på julaften
Godt utgangspunkt detDrømte inatt, at jeg fikk positiv test.. lov å håpe det er et godt tegn, 4dpo?
Håper det! Aldri drømt det før, som jeg kan huskeGodt utgangspunkt det
Jeg oppdaget at om man skyver mot venstre kan man redigere fargestyrken! Og at premom ofte tar den svakere enn d jeg opplevde den som! Da justerte også tallene seg! Nå vet jeg ikke hva som er «bra» og «dårlige» tall da.Lot den ligge litt (30 min), så da vises det bedre. PreMom mener fortsatt lav, men den får bare ha det så godt - dette er positivt for min del Vis vedlegget 450805
Hei, og velkommen til oss! Jeg teller eggløsninger, men et jo ikke veldig viktig uansett 8 DPO, ja da er du i gang med testingen! Håper for i morgenHei
Slenger meg på denne tråden!
Gaggi- 30 - B1- PP6 - EL 8/12 - IKM 23/12
Litt usikker på hvordan jeg skal telle PP. Jeg tok ut spiralen i mars, ble gravid i juni. Men hadde en BO i august. Var 2,5 mnd uten syklus. Fikk tilbake syklusen i oktober, og hadde første EL 15.okt.
Fikk negativ gtest i dag, og er 8DPO
Skulle til å spørre deg om du har sikker på at du ikke hadde tatt kokosnøtt? Skjønner at jeg har spist lite ananas, kan ikke huske å ha sett denne fargen noen plass Nå er det alltid gubben som deler og skjærer opp her, er dette er del man vanligvis skjærer bort?Mandag, 1 DPO. Nå skal første del av ananas ned!
Vis vedlegget 450815
Hm..skal teste. Men da blir det hva jeg mener mtp fargen?Jeg oppdaget at om man skyver mot venstre kan man redigere fargestyrken! Og at premom ofte tar den svakere enn d jeg opplevde den som! Da justerte også tallene seg! Nå vet jeg ikke hva som er «bra» og «dårlige» tall da.
Masse lykke til
Såå bra! EndeligÅ se så fine tester, blir så glad
Bare for å illustrere, denne har ikke trekt seg ferdig en gang, under et minutt siden den ble dyppet, og test streken så sterk allerede i går var den blenda første minuttet
Vis vedlegget 450819
Men nå kom det i alle fall high
Vis vedlegget 450820
Nja både og, blir vel mer at en justerer litt om en føler premom er helt på avveie. De viser liksom fargene til begge strekene. Du kan jo ta en test, jeg synes til tider premom var veldig off på hvordan testen så ut.Hm..skal teste. Men da blir det hva jeg mener mtp fargen?
Ja, jeg bruker å se mest på selve streken, men den bruker den jo i systemet når den lager chart (for oss som temper og), så burde jo blitt satt rett, ja.. Skal sjekke og se litt, takk for tipsetNja både og, blir vel mer at en justerer litt om en føler premom er helt på avveie. De viser liksom fargene til begge strekene. Du kan jo ta en test, jeg synes til tider premom var veldig off på hvordan testen så ut.
Hahaha! Måtte bruke et Instagram-filter fordi det var så dårlig lys Den er veldig gul i virkeligheten!Skulle til å spørre deg om du har sikker på at du ikke hadde tatt kokosnøtt? Skjønner at jeg har spist lite ananas, kan ikke huske å ha sett denne fargen noen plass Nå er det alltid gubben som deler og skjærer opp her, er dette er del man vanligvis skjærer bort?
Herregud julestresset har så tatt meg, har glemt helt av tråden her inne.