❤️ IKM Uke 52 ❤️

Positiv eggløsningstest nå! :D

Dette siste bilde er tatt innen fem minutter, så nå har det økt mye, så får vi se hvor lenge det er positivt når det kom så tidlig i dag :hello2

Screenshot_20241216_121320_Premom.jpg

Hei☺️

Slenger meg på denne tråden!

Gaggi- 30 - B1- PP6 - EL 8/12 - IKM 23/12

Litt usikker på hvordan jeg skal telle PP. Jeg tok ut spiralen i mars, ble gravid i juni. Men hadde en BO i august. Var 2,5 mnd uten syklus. Fikk tilbake syklusen i oktober, og hadde første EL 15.okt.

Fikk negativ gtest i dag, og er 8DPO

Lot den ligge litt (30 min), så da vises det bedre. PreMom mener fortsatt lav, men den får bare ha det så godt - dette er positivt for min del :smiley-bounce012 :shy:Vis vedlegget 450805
Jeg oppdaget at om man skyver mot venstre kan man redigere fargestyrken! Og at premom ofte tar den svakere enn d jeg opplevde den som! Da justerte også tallene seg! Nå vet jeg ikke hva som er «bra» og «dårlige» tall da.

Masse lykke til :Heartbigred

Hei☺️

Slenger meg på denne tråden!

Gaggi- 30 - B1- PP6 - EL 8/12 - IKM 23/12

Litt usikker på hvordan jeg skal telle PP. Jeg tok ut spiralen i mars, ble gravid i juni. Men hadde en BO i august. Var 2,5 mnd uten syklus. Fikk tilbake syklusen i oktober, og hadde første EL 15.okt.

Fikk negativ gtest i dag, og er 8DPO
Hei, og velkommen til oss! Jeg teller eggløsninger, men et jo ikke veldig viktig uansett :hilarious: 8 DPO, ja da er du i gang med testingen! Håper for i morgen :D

Jeg oppdaget at om man skyver mot venstre kan man redigere fargestyrken! Og at premom ofte tar den svakere enn d jeg opplevde den som! Da justerte også tallene seg! Nå vet jeg ikke hva som er «bra» og «dårlige» tall da.

Masse lykke til :Heartbigred
Hm..skal teste. Men da blir det hva jeg mener mtp fargen?

Hm..skal teste. Men da blir det hva jeg mener mtp fargen?
Nja både og, blir vel mer at en justerer litt om en føler premom er helt på avveie. De viser liksom fargene til begge strekene. Du kan jo ta en test, jeg synes til tider premom var veldig off på hvordan testen så ut.

Nja både og, blir vel mer at en justerer litt om en føler premom er helt på avveie. De viser liksom fargene til begge strekene. Du kan jo ta en test, jeg synes til tider premom var veldig off på hvordan testen så ut.
Ja, jeg bruker å se mest på selve streken, men den bruker den jo i systemet når den lager chart (for oss som temper og), så burde jo blitt satt rett, ja.. Skal sjekke og se litt, takk for tipset :)

Øverste test tatt lørdag kveld etter to negative tidligere på dagen.
Nr 2 tatt søndag formiddag. Ser ut som det er peak der.
Nr 3 tatt søndag kveld.
Nr 4 tatt nå i ettermiddag.

Regner med el var i går kveld/natt da jeg flere ganger våknet med smerter i magen og var sinnsykt oppblåst på morgenen i dag og litt utover formiddagen. Nå er de fleste symptomer borte og det passer jo bra med negativ el test.

Vet ikke om jeg skal tørre å ta første progesteron pille i dag eller om jeg skal vente til i morgen kveld :pompus:

Vedlegg

• IMG_2780.jpeg
    IMG_2780.jpeg
    650 KB · Visninger: 17
Skulle til å spørre deg om du har sikker på at du ikke hadde tatt kokosnøtt? :laughing002 Skjønner at jeg har spist lite ananas, kan ikke huske å ha sett denne fargen noen plass :bag: Nå er det alltid gubben som deler og skjærer opp her, er dette er del man vanligvis skjærer bort?
Hahaha! Måtte bruke et Instagram-filter fordi det var så dårlig lys :laughing002 Den er veldig gul i virkeligheten!

Fjernet bare skallet, og delte alt i biter slik at det ble fordelt på 5 dager. Kjerne og det hele skal ned!

11. Desember i dag!

Ser det er noen som står med potensiell eggløsning i dag, hvordan ligger dere an i løypa @Mel , @Solgave og @Månedis ?
Herregud julestresset har så tatt meg, har glemt helt av tråden her inne.
Slik det ser ut nå så kom EL den 12/13, med masse symptomer og el smerter på fredagen. Så her er det bare å krysse fingrene nå å håpe på årets julegave. Har valgt bevist å verken sjekke temp eller teste denne perioden, er nok med julestresset liksom.
Spesielt sia mi mor kommer til jul.... yay

Back
Topp