❤️ IKM Uke 52 ❤️

Hahaha! Måtte bruke et Instagram-filter fordi det var så dårlig lys :laughing002 Den er veldig gul i virkeligheten!

Fjernet bare skallet, og delte alt i biter slik at det ble fordelt på 5 dager. Kjerne og det hele skal ned!
Haha, så bra :laughing002 Formen på bitene så perfekt ut som kantene på en kokosnøtt og :hilarious: Godt det var ananas hihi!

Herregud julestresset har så tatt meg, har glemt helt av tråden her inne.
Slik det ser ut nå så kom EL den 12/13, med masse symptomer og el smerter på fredagen. Så her er det bare å krysse fingrene nå å håpe på årets julegave. Har valgt bevist å verken sjekke temp eller teste denne perioden, er nok med julestresset liksom.
Spesielt sia mi mor kommer til jul.... yay
Ja, familie kan være til besvær også :bag: Vi er nok mange som blir litt opptatte utover med jul, feiring og familie :love7

Nei, det er absolutt ikke noe rart med det! Du har vel akkurat samme behovet som oss for å prate om symptomer og teste :D hvordan kav du teste når det er ivf? Har du noen medisiner som slår ut på hcg tester?
Har tatt ovitrelle sprøyte, men den skal være ut av systemet etter 10-14 dager og det er allerede 10 dager siden. Så på torsdag forrige uke satt vi et 5 dagers embryo, så er vel teknisk sett 9 dager over nå. Så kan teste neste helg, selv om testdatoen min egentlig er 26.12 :)

Premom mener peak var i går kveld, menjeg synes den i morges ser sterkere ut? At test streken er enda sterkere enn kontrollstreken enn kvelden før? Vil tro eggløsning er i morgen da.

Screenshot_20241217_084633_Premom.jpg

Last edited:
Har tatt ovitrelle sprøyte, men den skal være ut av systemet etter 10-14 dager og det er allerede 10 dager siden. Så på torsdag forrige uke satt vi et 5 dagers embryo, så er vel teknisk sett 9 dager over nå. Så kan teste neste helg, selv om testdatoen min egentlig er 26.12 :)
Spennende! Du har ikke tatt noen tester for å se hvordan "landet ligger" mtp ovitrelle?

Det jeg egentlig lurer på er om peak egentlig er i dag, ikke i går kveld. Det har jo ingenting å si, bare for nysgjerrigheten :hungover: :hilarious:

Jeg holdt på å ryke på min første test i dag 7dpo. Hadde tatt frem testen og alt, satte meg på do og glemte helt bort å samle opp urinen haha. Hadde 99% gitt blenda uansett så sikkert det beste det :laughing002

Premom regner fra peak (ca 24, timer etter peak), og det føles mest rett i min kropp og egentlig. Sånn mtp temperaturen osv.
Skjønner:D er så ny på dette med el testing, så skjønner jo at det er veldig ulik praksis men alle kommer jo frem til samme svaret så✨

Jeg holdt på å ryke på min første test i dag 7dpo. Hadde tatt frem testen og alt, satte meg på do og glemte helt bort å samle opp urinen haha. Hadde 99% gitt blenda uansett så sikkert det beste det :laughing002
:bag: Kjenner til følelsen :hilarious: og det verste er at man også blir så skuffet, selv om man jo VET at det er teknisk umulig å få positivt da hehe. Men så håper man jo at eggløsningen kanskje var litt før eller noe, kan blir passe gal av dette gamet hehe!

2 DPO, og 5 dager til jeg ryker på første test. Heldigvis masse planer denne uken + besøk til helgen, så håper at tiden går fort!
All ære til dere som klarer å vente til IKM med å teste, skulle ønske jeg hadde litt mer tålmodighet :shy:

Røk på en test idag, 7 dpo. Så ingenting først når jeg tok den, men når jeg titta på testen nå noen timer senere så synes jeg at jeg skimter en strek. Hva tenker dere om det? Ser dere noe?

Vedlegg

• IMG_3481.jpeg
    IMG_3481.jpeg
    407,1 KB · Visninger: 51
Røk på en test idag, 7 dpo. Så ingenting først når jeg tok den, men når jeg titta på testen nå noen timer senere så synes jeg at jeg skimter en strek. Hva tenker dere om det? Ser dere noe?
Jeg kan ane noe! Men, den er tørket og derfor ugyldig.
Test igjen i ettermiddag! Testene er gjerne sterkere da.

Krysser fingrene for at det utvikler seg :Heartred

Jeg kan ane noe! Men, den er tørket og derfor ugyldig.
Test igjen i ettermiddag! Testene er gjerne sterkere da.

Krysser fingrene for at det utvikler seg :Heartred
Jaa sant, var det jeg og tenkte.. Skal teste litt senere ja, hvordan anbefaler dere å gjøre det for å få litt konsentrert urin? Ikke drikke på en stund og så ta testen?:D

Back
Topp