❤️ IKM Uke 52 ❤️

Andre som er 7 dpo i morgen og vil joine meg i "ikke teste for tidlig klubben"? :hilarious:
Jeg skal IKKE teste i morgen - og nå har jeg skrevet det her, så da burde jeg klare å la være ❤️:facepalm:

Spennende. Hvor lenge etterpå så du på den før du la den bort?
Har forresten bilde av hvordan testen var rett etter jeg tok den i morgest.

Vedlegg

• IMG_3458.jpeg
    IMG_3458.jpeg
    157,2 KB · Visninger: 71
Tok test i går både morgen og kveld som var blenda og så tok jeg denne i dag.. i morges lignet det på en svak skygge og så glemte jeg å ta bilde :whacky011 Når jeg kom hjem nå og så på den så ser den slik ut… vet at man ikke skal lese av tester etter tiden, men jeg har aldri opplevd at en test har blitt falsk positiv (ja jeg er den som tar testene opp av søppelbøtten igjen og sjekker eeeeen gang til:smiley-bounce022

Vedlegg

• IMG_6717.jpeg
    IMG_6717.jpeg
    2 MB · Visninger: 60
Tok test i går både morgen og kveld som var blenda og så tok jeg denne i dag.. i morges lignet det på en svak skygge og så glemte jeg å ta bilde :whacky011 Når jeg kom hjem nå og så på den så ser den slik ut… vet at man ikke skal lese av tester etter tiden, men jeg har aldri opplevd at en test har blitt falsk positiv (ja jeg er den som tar testene opp av søppelbøtten igjen og sjekker eeeeen gang til:smiley-bounce022
Stemmer for en til :D

Okei, men hvordan så den ut 5-10 min etter tro? :) veldig spennende!
Det var bare såvidt jeg kunne se noe, den var mer grå egentlig og derfor tenkte jeg det var en skygge.. så skulle jeg ta bilde, men hadde det litt travelt og glemte det helt ut. Blei forbausa når jeg kom hjem og sjekket igjen!
Men så vet jeg veldig godt at man ikke skal lese av test etter tiden har utløpt, så jeg må bare ta det med en klype salt! Er fortsatt veldig tidlig, muligens 9 eller 10 dpo?
Jeg googlet litt og fant ut at det er flere som har opplevd dette med CB og virker som om det er litt 50/50 om det stemte eller ikke. Jeg skal ta ny test i kveld, men da blir det babyplan- jeg hadde bare en CB:rolleyes:

Det var bare såvidt jeg kunne se noe, den var mer grå egentlig og derfor tenkte jeg det var en skygge.. så skulle jeg ta bilde, men hadde det litt travelt og glemte det helt ut. Blei forbausa når jeg kom hjem og sjekket igjen!
Men så vet jeg veldig godt at man ikke skal lese av test etter tiden har utløpt, så jeg må bare ta det med en klype salt! Er fortsatt veldig tidlig, muligens 9 eller 10 dpo?
Jeg googlet litt og fant ut at det er flere som har opplevd dette med CB og virker som om det er litt 50/50 om det stemte eller ikke. Jeg skal ta ny test i kveld, men da blir det babyplan- jeg hadde bare en CB:rolleyes:

Ja, er det den ekstra tidlig fra cb? For en fast vært litt kjedelig med slikt :(

Har tatt ovitrelle sprøyte, men den skal være ut av systemet etter 10-14 dager og det er allerede 10 dager siden. Så på torsdag forrige uke satt vi et 5 dagers embryo, så er vel teknisk sett 9 dager over nå. Så kan teste neste helg, selv om testdatoen min egentlig er 26.12 :)
Sniker… Hvis du satt inn blasto på torsdag er du 10 dpo i dag og kan helt fint begynne testing :)

Alle mine negative blir så b når de ligger

Jeg har jo glemt å følge denne tråden, så får ikke varsler :laughing021

Spørsmål! Orgasme under DPO: ja eller nei? :confused004 Kan det påvirke implantasjon f.eks.?

Jeg kan ane noe! Men, den er tørket og derfor ugyldig.
Test igjen i ettermiddag! Testene er gjerne sterkere da.

Krysser fingrene for at det utvikler seg :Heartred
Spennende. Hvor lenge etterpå så du på den før du la den bort?
Tok en ny nå ikveld, og tror jeg kan skimte noe irl. Men vises ikke noe særlig på bilde synes jeg. Blir spennende å se imorgen og utover :D

Vedlegg

• IMG_3548.jpeg
    IMG_3548.jpeg
    147,3 KB · Visninger: 42
  • IMG_3547.jpeg
    IMG_3547.jpeg
    111,5 KB · Visninger: 42
  • IMG_3546.jpeg
    IMG_3546.jpeg
    116,6 KB · Visninger: 42
Back
Topp