Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner meg SÅ igjen!!!Jeg holdt på å ryke på min første test i dag 7dpo. Hadde tatt frem testen og alt, satte meg på do og glemte helt bort å samle opp urinen haha. Hadde 99% gitt blenda uansett så sikkert det beste det
Hold deg så lenge du klarer, også tar du testen!Jaa sant, var det jeg og tenkte.. Skal teste litt senere ja, hvordan anbefaler dere å gjøre det for å få litt konsentrert urin? Ikke drikke på en stund og så ta testen?
Har forresten bilde av hvordan testen var rett etter jeg tok den i morgest.Spennende. Hvor lenge etterpå så du på den før du la den bort?
Stemmer for en tilTok test i går både morgen og kveld som var blenda og så tok jeg denne i dag.. i morges lignet det på en svak skygge og så glemte jeg å ta bilde Når jeg kom hjem nå og så på den så ser den slik ut… vet at man ikke skal lese av tester etter tiden, men jeg har aldri opplevd at en test har blitt falsk positiv (ja jeg er den som tar testene opp av søppelbøtten igjen og sjekker eeeeen gang til
Okei, men hvordan så den ut 5-10 min etter tro? veldig spennende!Har forresten bilde av hvordan testen var rett etter jeg tok den i morgest.
Det var bare såvidt jeg kunne se noe, den var mer grå egentlig og derfor tenkte jeg det var en skygge.. så skulle jeg ta bilde, men hadde det litt travelt og glemte det helt ut. Blei forbausa når jeg kom hjem og sjekket igjen!Okei, men hvordan så den ut 5-10 min etter tro? veldig spennende!
Det var bare såvidt jeg kunne se noe, den var mer grå egentlig og derfor tenkte jeg det var en skygge.. så skulle jeg ta bilde, men hadde det litt travelt og glemte det helt ut. Blei forbausa når jeg kom hjem og sjekket igjen!
Men så vet jeg veldig godt at man ikke skal lese av test etter tiden har utløpt, så jeg må bare ta det med en klype salt! Er fortsatt veldig tidlig, muligens 9 eller 10 dpo?
Jeg googlet litt og fant ut at det er flere som har opplevd dette med CB og virker som om det er litt 50/50 om det stemte eller ikke. Jeg skal ta ny test i kveld, men da blir det babyplan- jeg hadde bare en CB
Sniker… Hvis du satt inn blasto på torsdag er du 10 dpo i dag og kan helt fint begynne testingHar tatt ovitrelle sprøyte, men den skal være ut av systemet etter 10-14 dager og det er allerede 10 dager siden. Så på torsdag forrige uke satt vi et 5 dagers embryo, så er vel teknisk sett 9 dager over nå. Så kan teste neste helg, selv om testdatoen min egentlig er 26.12
Hehe ja, men jeg har lovet mannen at vi skal gjøre det i lag i helga så jobber hardt med å holde meg.Sniker… Hvis du satt inn blasto på torsdag er du 10 dpo i dag og kan helt fint begynne testing
Så koselig Bare synd det er så lenge til helgaHehe ja, men jeg har lovet mannen at vi skal gjøre det i lag i helga så jobber hardt med å holde meg.
Åhh så kjedelig.. Håper du snart joiner dpo-ventegjengen som ser ut som vi alle sliter med å ikke teste for tidlig heheDere viser graviditetstester, jeg driver med eggløsningstester
Tror nok ikke eggløsning er før i morgen drar ut..
Vis vedlegget 450876
Alle mine negative blir så b når de liggerTok test i går både morgen og kveld som var blenda og så tok jeg denne i dag.. i morges lignet det på en svak skygge og så glemte jeg å ta bilde Når jeg kom hjem nå og så på den så ser den slik ut… vet at man ikke skal lese av tester etter tiden, men jeg har aldri opplevd at en test har blitt falsk positiv (ja jeg er den som tar testene opp av søppelbøtten igjen og sjekker eeeeen gang til
Jeg kan ane noe! Men, den er tørket og derfor ugyldig.
Test igjen i ettermiddag! Testene er gjerne sterkere da.
Krysser fingrene for at det utvikler seg
Tok en ny nå ikveld, og tror jeg kan skimte noe irl. Men vises ikke noe særlig på bilde synes jeg. Blir spennende å se imorgen og utoverSpennende. Hvor lenge etterpå så du på den før du la den bort?
Her er det noe på gang ser det ut somTok en ny nå ikveld, og tror jeg kan skimte noe irl. Men vises ikke noe særlig på bilde synes jeg. Blir spennende å se imorgen og utover
Jeg ser og! Men var litt vanskelig å se om det var rosa eller grått enda. Men vil komme fort fram om det er babystrekTok en ny nå ikveld, og tror jeg kan skimte noe irl. Men vises ikke noe særlig på bilde synes jeg. Blir spennende å se imorgen og utover