❤️ IKM Uke 52 ❤️

12. Desember!

I følge skjema er det et par som har ventet eggløsning i dag, vet jo at ingenting er spikret, men bruker nå listen for å få litt checker UP på hvordan det går i ventetiden!

@Lilly E. Hvordan ligger det an hos deg? @Mars-lillemor hos deg fikk vi jo oppdatering, men eggløsning kanskje i morgen? Evt lørdag? Og @Abbie90 - jeg så i dagboka di at du fikk positiv el test i går, så da stemmer vel eggløsning ca i dag bra?

Greit å være testetøs i hjertet :bag: :laughing001
Ja, huff går en del penger på både eggløsningstester og gravidtester for tiden :hilarious: Egentlig sykt fordi lillemor var et lite, men verdens beste uhell. Så der gikk det kun en gravidtest med, følte aldri behov for å teste mer. Men nå, herregud, tester jo som en gal både etter eggløsning og i dpo :hilarious:

12. Desember!

I følge skjema er det et par som har ventet eggløsning i dag, vet jo at ingenting er spikret, men bruker nå listen for å få litt checker UP på hvordan det går i ventetiden!

@Lilly E. Hvordan ligger det an hos deg? @Mars-lillemor hos deg fikk vi jo oppdatering, men eggløsning kanskje i morgen? Evt lørdag? Og @Abbie90 - jeg så i dagboka di at du fikk positiv el test i går, så da stemmer vel eggløsning ca i dag bra?
Det stemmer nok det :smiley-ashamed005
Miran min har iallfall bekreftet, dog et dropp i temp, men håper den går opp til i morgen da:smiley-angelic006

Jeg synes jeg så en liten økning på testen i dag når den hadde ligget en time :hilarious: mao ikke sånn veldig nært eggløsning enda. Den blir ofte positiv ganske raskt etter den er tatt når det først er LH topp. Men jeg har sety på temperaturene at det kom til å bli sen eggløsning denne syklusen, så får bare smøre meg med tålmodighet. Håper kanskje til søndag.

Vis vedlegget 450503Vis vedlegget 450504
Hvordan er det med tilskuddene denne mnd, prøvde du noe nytt? Kutta ut noe du har tatt før?

Min IKM kan vell flyttes til 26.12 ❤️☺️

I dag har jeg ingen EL-smerter og lite slim, så antar eggløsning kanskje allerede er over ❤️

Er på 2 dpo og det kløøøør i fingrene etter å kunne teste hehe.. Når tidligst har dere fått positiv graviditetstest? Ønsker ikke teste for tidlig for kun å bli skuffet.

Er på 2 dpo og det kløøøør i fingrene etter å kunne teste hehe.. Når tidligst har dere fått positiv graviditetstest? Ønsker ikke teste for tidlig for kun å bli skuffet.
Haha jeg skulle selv gå inn å skrive samme! Også 2 dpo og er sykt klar for å begynne å teste, men har egentlig tenkt å prøve å vente til torsdag om en uke ;)

Og der fikk jeg sannelig positiv ELtest i ettermiddag :D Det betyr vel eggløsning i morgen :happy:
1000004975.jpg

12. Desember!

Det nærmer seg her. Venter på sterkere strek, men merker at det skjer noe i kroppen. Mye EL-slim og småvondt. Håper det skjer snart. Har lagt mange aksjer :signs003

Luuurer på om det var antydning til fertilt slim i stad? Når det glinser litt på papiret :hilarious: er vi flere som sitter og nistirrer?

Back
Topp