Svarer deg og Mindel i ett jeg
Jeg tror EL har vært men jeg er litt usikker på hvilken dag. Ifølge appenes beregninger skulle jo EL komme i dag, men EL-testene er veldig negative. Tempen gikk fint opp i dag, selv om det ble lite søvn
Tusen takk! Eksamen levert og semesteret overstått, veldig deilig. Håper Lillemo leser videre her også. Tempen gikk som nevnt over, fint opp i dag. Har herjet litt i FF for å se når krysset kommer, og jeg får det ikke fram før jeg har registrert temp både onsdag og torsdag, og da kommer krysset én dag før mine beregninger, altså lørdag istedenfor søndag. Det kan jo stemme, for det var lørdag kveld jeg hadde skikkelige EL-smerter og peak på test? Men hadde hatt sterk test et døgn da, hører jo noen sier EL kommer x antall tid etter første positive, min erfaring har vært dagen etter peak - men det kan vel variere? I så fall er jeg kanskje 3dpo i dag istedenfor 2 som jeg egentlig har gått ut i fra.
Jeg tror i alle fall at el har vært og at vi da traff ok med aksjer, selv om det føles litt lite med bare to ganger, to dager før EL og EL-dagen (hvis lørdag er EL-dagen), så timingen skal jo være OK/perfekt?. Pleier å legge aksjer fire ganger i fertilt vindu, derfor jeg synes det er lite nå
Kjenner det murrer litt i magen slik det gjør i dpo-land (hvis jeg har hatt sex ved el, ellers kjenner jeg ingenting). Gode tegn altså? Ventingen er i alle fall i gang