Åh, jeg får ikke til
Jeg har fått henvisningen til gubbens sædtest nå, og skulle bestille den siste timen de hadde igjen onsdag. Begynte elektronisk bestilling, og kom på at jeg kunne jo ikke bruke min bank id, måtte jo bruke hans sikkert?! Så logget ut og ventet på at han var tilgjengelig fra jobb, men til da var timen borte..
Og onsdag var egentlig litt sent det og, men var ledig i morgen, og så ikke noe før onsdag. Hadde vært best mandag eller tirsdag.. Onsdag var sånn, litt dumt, men la gå.. Så torsdag blir for sent
Med det mener jeg bare sent mtp eggløsningen.. For jeg vil ikke kaste bort en eggløsning! Før sædanalyse må han ikke ha hatt utløsning på 2-7 dager
Og jeg vet ikke når eggløsningen min blir, den har vært på alt mellom dag 17-23. Torsdag vil bli på min dag 16. Og ingen sex før, og selvsagt ingen ladning på torsdag.. Så føles litt.. Ygh. Og så må vi evt melde frafall til en forestilling til et av barna og.
Men VET jo ikke, kanskje kommer eggløsningen kjempe sent igjen, og ikke tegn på dag 16-17, men det vet jeg jo ikke nå.
Skal vi rekke det før julestengt må det gjøres enten den uka, eller uka etter. Men får jeg sen eggløsning igjen på dag 23, så nå vi holde oss unna utløsning midt oppi beste tiden.. Ååh, håpløst.
Fader og